Ervaringen gezocht verzwaarde deken
vrijdag 11 september 2020 om 11:03
Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest plaatsen. Mochten jullie vinden dat ie ergens anders thuishoort (Gezondheid bijvoorbeeld), hoor ik het graag. Ik heb ook gezocht op het forum, maar ik kreeg geen hits.
Het zit zo, ik ben al zo’n beetje mijn hele leven een slechte slaper. Heb al veel geprobeerd, in samenwerking met mijn huisarts van nu, alsook mijn vorige huisarts. Nu kwam ik via via verzwaarde dekens tegen. En de makers claimen dat de dekens o.a. helpen bij slaapstoornissen en stress. Nu ben ik heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die om deze reden een verzwaarde deken hebben aangeschaft en uiteraard ben ik ook benieuwd of het echt helpt. Ik kwam bij een lokale maker van deze dekens ook verzwaarde oogmaskers tegen, iemand die daar bekend mee is?
Ik hoor het graag.
Het zit zo, ik ben al zo’n beetje mijn hele leven een slechte slaper. Heb al veel geprobeerd, in samenwerking met mijn huisarts van nu, alsook mijn vorige huisarts. Nu kwam ik via via verzwaarde dekens tegen. En de makers claimen dat de dekens o.a. helpen bij slaapstoornissen en stress. Nu ben ik heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die om deze reden een verzwaarde deken hebben aangeschaft en uiteraard ben ik ook benieuwd of het echt helpt. Ik kwam bij een lokale maker van deze dekens ook verzwaarde oogmaskers tegen, iemand die daar bekend mee is?
Ik hoor het graag.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.

vrijdag 11 september 2020 om 11:20
Mijn neefje met ass gebruikt hem en slaapt daardoor helemaal fijn.
Doet mij dan denken aan mijn oma die me altijd superstrak instopte onder de lakens, wat sliep ik daar altijd heerlijk!
Een goede verzwaringsdeken is wel afgepast op jouw lichaam dus bestel het wel daar waar ze er rekening mee houden.
Doet mij dan denken aan mijn oma die me altijd superstrak instopte onder de lakens, wat sliep ik daar altijd heerlijk!
Een goede verzwaringsdeken is wel afgepast op jouw lichaam dus bestel het wel daar waar ze er rekening mee houden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 11 september 2020 om 11:31
Lees en reageer dan lekker niet! Ik geef toch keurig aan dat ik de zoekfunctie heb gebruikt en niets kan vinden?

vrijdag 11 september 2020 om 11:54
Ok, en nu?
@TO, ik heb toevallig ook laatst een topic geopend en inmiddels voor mijn zoon gekocht. Hij zegt dat hij er lekker onder slaapt.
Ik ga hem een paar keer gebruiken in de winter en kijken of hij voor mij, slechte slapen en draaier, ook werkt.
Ik heb besteld bij een website waar je binnen 100 dagen kan terugbrengen.
Ik denk dat je binnen een week wel weet of het wat voor jou is of niet.
vrijdag 11 september 2020 om 12:59
Bedankt allen! Ik lees inderdaad vooral over (kinderen met) ADHD of ASS waar het goed bij helpt. Ik heb vooral gewoon moeite met in slaap komen en in slaap blijven. Toen ik jonger was, kon ik prima omgaan met slaapgebrek, maar ik merk nu dat het slaaptekort mijn dagelijks leven toch echt wel verstoort. En als zo’n deken helpt bij slapen, vind ik het geen probleem dat het niet goedkoop is.
Eenhoorn en Felidaes: ik weet het en het is wellicht inderdaad de moeite waard om het gewoon te proberen. Maar ik dacht dat er misschien hier volwassenen zouden zijn die geen ADHD, ASS o.i.d hebben, maar die er eentje gebruiken voor ‘reguliere’ slaapproblematiek. Ik heb een lokale ‘dekenmaker’ gevonden, ik zal eens kijken of zij die mogelijkheid ook biedt.
Eenhoorn en Felidaes: ik weet het en het is wellicht inderdaad de moeite waard om het gewoon te proberen. Maar ik dacht dat er misschien hier volwassenen zouden zijn die geen ADHD, ASS o.i.d hebben, maar die er eentje gebruiken voor ‘reguliere’ slaapproblematiek. Ik heb een lokale ‘dekenmaker’ gevonden, ik zal eens kijken of zij die mogelijkheid ook biedt.