Iemand wakker

15-09-2020 02:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen wakker?
Waarom ben je wakker?
Alle reacties Link kopieren
Zweepslag in mijn kuit. Werd wakker van de pijn. En nu moet ik plassen maar zie er tegenop omdat ik dan een trap af moet....
Alle reacties Link kopieren
Ai
Pijnlijk

Ja zeefietser mn oude nick is op anoniem


Ik sliep net in 1.5 uur tijd!! Wel 100 x wakker en hoor steeds vuurwerk in mn hoofd,( vlgns mij als ik bijna in slaap val) oid heel apart
Alle reacties Link kopieren
Ik werd om kwart over twee wakker, terwijl ik dacht dat het ochtend was. Ik lijd aan doorslaapproblemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
*jaline* schreef:
15-09-2020 06:18
Ai
Pijnlijk

Ja zeefietser mn oude nick is op anoniem


Ik sliep net in 1.5 uur tijd!! Wel 100 x wakker en hoor steeds vuurwerk in mn hoofd,( vlgns mij als ik bijna in slaap val) oid heel apart
Vroeger hoorde ik ook weleens een keiharde knal in mijn hoofd op het moment dat ik in slaap viel zodat ik meteen weer wakker was, alleen de laatste jaren niet meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Omdat het ochtend is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Die gekke knallen heb ik ook wel eens.
Ik was ook wakker vannacht maar pak dan nooit mijn telefoon. We zitten op een camping en hebben gisteren laat gegeten en het matras hier is vrij dun op een harde plank dus ik lig ook gewoon niet zo lekker maar goed het is maar 4 nachtjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging om half elf naar bed en was vervolgens om
Half 12, kwart voor 1 en om 3 uur wakker omdat mijn zoon zijn suiker gecorrigeerd moest worden. Toen half 7 de wekker. Nu ben ik moe.
Alle reacties Link kopieren
Bah

Veel memsen wakker geweest dus
Ik ga zo maar douchen dan voel je je altijd minder brak
Alle reacties Link kopieren
Ik werd (weer) wakker om half twee van kettingzagen buiten. Nee, geen buurman die in de tuin slaapt, er worden bomen gekapt, en dat moet kennelijk, net als vorige week, midden jn de nacht gebeuren :-?
Tis vanuit de gemeente, dus de politie bellen heeft geen zin helaas.
Heb je een baby die prima doorslaapt, heb je alsnog geen goede nachtrust :facepalm:
Irish_Wasser_Woman schreef:
15-09-2020 08:40
Ik werd (weer) wakker om half twee van kettingzagen buiten. Nee, geen buurman die in de tuin slaapt, er worden bomen gekapt, en dat moet kennelijk, net als vorige week, midden jn de nacht gebeuren :-?
Tis vanuit de gemeente, dus de politie bellen heeft geen zin helaas.
Heb je een baby die prima doorslaapt, heb je alsnog geen goede nachtrust :facepalm:

Wat is dat nou voor iets belachelijks?
Ik zou meteen bij de gemeente aan de bel hangen denk ik. Wat een idioten.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
15-09-2020 08:46
Wat is dat nou voor iets belachelijks?
Ik zou meteen bij de gemeente aan de bel hangen denk ik. Wat een idioten.
Ja, man gaat het vandaag even navragen. Kijk, tijdens een dag vol storm en zo, en ineens blijkt een boom om te gaan vallen, dán snap ik dat er midden in de nacht misschien ingegrepen moet worden, maar dit slaat nergens op :roll:

Maar ja; t zijn bomen die vervaarlijk over de busbaan hangen, en het is een drukke weg, dus dat kan dan niet overdag.... Dat zullen ze waarschijnlijk gaan zeggen..... En daar is natuurlijk ook wel wat voor te zeggen. Maar pffffff, van half twee tot half zes (net als vorige week) is écht niet tof....
(ik heb ook echt medelijden met de mensen die er gelijk achter wonen, ik woon een compleet blok verder, kun je nagaan hoe het voor díe mensen geweest moet zijn >:-( )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven