Ik zit vast in de lift.

19-05-2018 12:56 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit vast in de lift van mijn appartementencomplex ergens tussen 0 en 1 . Hulp is onderweg. Ik wilde het even delen :zzz: :biggrin: :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Aaaaah shit zeg. Gaat het oké met je? Ik zou zelf 7 kleuren schijten.
Och jee, ben je bang of heb je geen liftangst?
Ga zingen, voel je je niet zo alleen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze er snel zijn!
Hopelijk ben je niet claustrofobisch.
Sterkte!
Op het forum ben je nooit alleen :) Komt goed hoor.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt een kort topic. Ik heb geen lift angst en ik ben weer vrij na 15 min. Ik vond het alleen eng toen het licht uit ging.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ohw, dat is echt vervelend! :( Ik hoop dat ze er snel zijn!

Een vriendin van mij zat ooit (na sluitingstijd) vast in de lift bij een supermarkt, ik kon gelukkig nog een ander filiaal bereiken. Ze mocht daarna als troost gratis wat boodschappen uitzoeken :)
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-05-2018 13:11
Dit wordt een kort topic. Ik heb geen lift angst en ik ben weer vrij na 15 min. Ik vond het alleen eng toen het licht uit ging.
Oh gelukkig! Welkom terug ;) :hello:
Alle reacties Link kopieren
Haha. Fijn dat je weer “vrij” bent!
:cheer:
:jump:
Alle reacties Link kopieren
Ah, je eenzame opsluiting is weer over!
Alle reacties Link kopieren
Het goede nieuws was dat je dekking in de lift hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat heb ik als puber heel vaak meegemaakt in de flat waar mijn vader toen woonde. Dan ging de deur open en zag je alleen muur. Gelukkig kon je dat dan altijd oplossen door even een paar keer te springen. Dan ging de lift weer verder.
Hopelijk ben je er weer snel uit.
klop schreef:
19-05-2018 13:47
Oh dat heb ik als puber heel vaak meegemaakt in de flat waar mijn vader toen woonde. Dan ging de deur open en zag je alleen muur. Gelukkig kon je dat dan altijd oplossen door even een paar keer te springen. Dan ging de lift weer verder.

Sinds ik in mijn jeugd De Lift heb gezien van Dick Maas vind ik dat soort dingen echt niet grappig meer. :-?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-05-2018 14:30
Sinds ik in mijn jeugd De Lift heb gezien van Dick Maas vind ik dat soort dingen echt niet grappig meer. :-?
Heel vaak gekeken Haha!
Alle reacties Link kopieren
Ha ham bedankt allemaal!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
RikM schreef:
19-05-2018 14:30
Sinds ik in mijn jeugd De Lift heb gezien van Dick Maas vind ik dat soort dingen echt niet grappig meer. :-?
Hahahaha nee ik ook niet, ik zou ook echt niet durven springen in een lift hahahaha

Fijn dat je gered bent Viva-Amber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven