Keuzestress, welke eufy doorbel

06-08-2025 10:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt super flauw, maar ik kom er niet uit (NAH enzo), maar ik wil een deurbel met camera.

Eufy schijnt goed te zijn, maar welke dan? En welke dingen er allemaal bij?

* moet mensen herkennen, dus niet op auto’s en katten aan gaan
* gebied kunnen “blokkeren” zodat ik niet de hele straat zie (geen voortuin)
* deurbel in huis, dus niet alleen via een app
* geen cloudopslag, na een aantal weken er weer overheen opnemen is prima
* accu, maar liefst ook bedrading (wie weet lukt het met deze bel wel om op de bedrading aan te sluiten, was door de aannemer te kort afgeknipt oid)

Help mijn keuzestress verlichten ❤️🌷
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Voor dat soort dingen (ervaringen/reviews/vergelijkingen zoeken) gebruik ik tegenwoordig Copilot. Zelf ben ik uiteindelijk toch voor Ring gegaan, basispakket, maar dat is niet wat je zoekt :lol:
Copilot Ken ik niet. Ik heb ChatGPT wel gebruikt, maar die geeft dan ook weer meerdere opties.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
06-08-2025 11:03
Copilot Ken ik niet. Ik heb ChatGPT wel gebruikt, maar die geeft dan ook weer meerdere opties.
Zal wel zo'n beetje hetzelfde zijn. Maar ik herken je keuzestress, zóveel opties!
Moiren schreef:
06-08-2025 11:03
Ik geef Chat dan nog enkele 'voorwaarden waaraan het product wel/niet moet voldoen' om die opties steeds verder te verminderen. En uiteindelijk de zoekopdracht om de beste aanbieder te zoeken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
OlleGrieze schreef:
06-08-2025 11:20
Ik geef Chat dan nog enkele 'voorwaarden waaraan het product wel/niet moet voldoen' om die opties steeds verder te verminderen. En uiteindelijk de zoekopdracht om de beste aanbieder te zoeken.
Dat deed ik en toen vond ik hem gewoon goedkoper bij bol.

Ik wil niet “te veel” opties kopen, maar dus ook niet “net niet”. Lastig gedoe :hihi:
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
06-08-2025 11:29
Dat deed ik en toen vond ik hem gewoon goedkoper bij bol.

Ik wil niet “te veel” opties kopen, maar dus ook niet “net niet”. Lastig gedoe :hihi:
Drie opties op een A3 schrijven en een pijltje gooien lijkt me een prima keuze! :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven