Regen
zondag 9 november 2025 om 08:40
Nou ja, maar jij bent echt ontaard. Ik gebruikte alle plastic om mijn kind te beschermen. Ten koste van mijn eigen droogheid. Zoals het hoort.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 9 november 2025 om 08:42
Ik heb drie keer zo'n regenhoes gekocht en op de buggy gemonteerd, en drie keer trok mijn oogappel het ding binnen de kortste keren aan gort. En ik blijf niet aan de gang
"Walchelijk!"
In dierbare herinnering aan Viola Holt, 1949-2025
In dierbare herinnering aan Viola Holt, 1949-2025
zondag 9 november 2025 om 10:18
Ligt er natuurlijk wel aan wat je gaat doen en hoe hard het regent. Op weg naar het zwembad maakte het mij vroeger niet zo uit.
Op weg naar een feestje wel. Ingezakt haar en doorgelopen mascara laten mij er niet shinend uitzien meestal.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
zondag 9 november 2025 om 10:19
Ga jij shinend achter de kinderwagen naar een feestje?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 9 november 2025 om 11:30
Jas met capuchon. Maar hoe vaak regent het nou zo hard en zo lang dat je precies door een fikse bui heen moet?
Vaak viel het wel mee en anders hield m’n jas met capuchon mij droog genoeg om nog comfortabel te arriveren.
Ik kan me maar een paar buien herinneren in het open veld dat ik echt een half uur door stromende regen moest lopen, niet kon wachten en niet kon schuilen.
Vaak viel het wel mee en anders hield m’n jas met capuchon mij droog genoeg om nog comfortabel te arriveren.
Ik kan me maar een paar buien herinneren in het open veld dat ik echt een half uur door stromende regen moest lopen, niet kon wachten en niet kon schuilen.
zondag 9 november 2025 om 11:34
Ja, als het feestje op loopafstand is en de kinderen meemogen. Ook voor een kinderverjaardag trek ik iets leuks aan. Smeer een make-upje op en doe mijn lullige bosje haar met lak een beetje leuk om model. Haarlak en regen zijn geen vrienden zeg maar.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in