Schamen tegenover de buren

19-04-2018 19:52 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam en geneer me soms kapot als mijn man in de tuin hoorbaar boeren en scheten laat. Ik weet dat alle mensen op de wereld boeren en scheten laten. Maar ik ben opgegroeid met de gedachten dat dat smerig is als je dat in de tuin doet waar de buren je (eventueel) kunnen horen. Ik heb heel vaak aan hem gevraagd of hij er mee wilt stoppen want ik schaam en geneer me echt dood. Doe het of binnen of hou je gewoon in. Per ongeluk kan het gebeuren maar ik vind het soms echt veel te ver gaan.
Ik heb dat al een paar keer aangegeven en elke keer hoor ik dat er niet zo lang moet over door zeuren. Elke keer zegt hij dan het niet meer te doen..maar het helpt niet hij blijft doorgaan. En ben er zoo onwijs klaar mee.😒
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-04-2018 20:21
Ik bedenk net: kun je hem niet ergens mee voor schut zetten? Gewoon keihard terug boeren als zijn ouders er zijn of zo?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-04-2018 20:37
Misschien helpt het als je terug toetert?

Afbeelding
Dit is dé oplossing , TO.
Het zal m leren, de boer...
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 19:58
Emmer water over hem heen mieteren.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook doodschamen. Op de camping hadden wij van die asoburen. Bah, ik vind t zo vies.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
19-04-2018 20:25
Als je al weg wil gaan om een boer en een scheet zit er meer niet goed in je relatie.
Het is potdikke zijn/ jullie eigen tuin. Lekker belangrijk wat de buren denken hoor.
Het komt gewoon zo horkerig over. Ik zie wel een bepaald type voor me, harde scheet laten en daar heel hard om lachen en vervolgens het alfabet boeren. Niet echt aantrekkelijk, zeg maar...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een*Nieuwe*Lente schreef:
19-04-2018 20:46
Dit is dé oplossing , TO.
Het zal m leren, de boer...
Hahahaha.. ik ga er eens over nadenken..vind het wel een goeie hahahaha
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-04-2018 20:37
Misschien helpt het als je terug toetert?

Afbeelding
:rofl: ik zie nu dus iemand in de tuinstoel zitten te toeteren, wat moeten die buren daar dan weer van denken :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-04-2018 20:07
Hij doet het vanwege de tuin? Een echte Man Garden zeg maar?



Bij gebrek aan een man cave doet 'ie het in de tuin....

En de meeste Nederlandse tuintjes zijn formaat postzegel....dat hoor je dus 5 tuintjes verderop....
Alle reacties Link kopieren
absor schreef:
19-04-2018 20:01
Ja hier laat iedereen weleens een wind of scheet maar niet in de tuin of als er visite bij is.

En boeren, dat sowieso nooit.

Wat is het verschil tussen die twee?
nbk schreef:
19-04-2018 20:27
Pfff, wat een onzin...laat die man toch lekker. Geneuzel om niks.
Gelukkig.
+1

Het verbaasde mij dat er echt mensen ergens anders zouden gaan slapen en hier serieus een issue van maken.
Ik laat ook geen scheten in het openbaar maar in je eigen tuin kan je er best een laten waaien. Je hoeft er geen druk achter te zetten.
Weet je.. Ik heb met geen enkele buur een probleem en woon in een normale nette wijk met mensen.
Maar ik zou er om lachen als ik een scheet of boer hoor van de buren.
Waarom helemaal naar het toilet lopen om daar een poepje te laten?
Als je altijd moet leven om wat de buren volgens jou misschien wel of niet zouden denken dan kan je nergens jezelf zijn

Op straat niet want daar denken mensen misschien wel wat.. op je werk niet want daar denken ze ook wat... Maar ook thuis niet want de buren.

Zoals mijn collega zei "liever een scheet voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen"

En als je er dan toch wat aan wil doen gooi je gewoon laxeer middel in zijn drinken dan schijt hij de eerst best volgende keer in zijn broek.
absor schreef:
19-04-2018 20:01
Ja hier laat iedereen weleens een wind of scheet maar niet in de tuin of als er visite bij is.

En boeren, dat sowieso nooit.

Iedereen laat wel eens een scheet idd dat valt niet te ontkennen maar je kan mij niet wijs maken dat er NOOIT een boer gelaten zal worden.
Kom op...
Alle reacties Link kopieren
Boeren doen wij nooit, ik weet niet eens hoe het moet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 23:57
Boeren doen wij nooit, ik weet niet eens hoe het moet.
Drink maar eens een glas cola leeg
Alle reacties Link kopieren
Als je al niet in je eigen tuin een boer of scheet mag laten... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 23:57
Boeren doen wij nooit, ik weet niet eens hoe het moet.
Dat klinkt heel ongezond.
Annelleke schreef:
20-04-2018 00:15
Als je al niet in je eigen tuin een boer of scheet mag laten... :facepalm:
Dan mag het nergens...
Alle reacties Link kopieren
Lampie1986 schreef:
19-04-2018 23:36

En als je er dan toch wat aan wil doen gooi je gewoon laxeer middel in zijn drinken dan schijt hij de eerst best volgende keer in zijn broek.
O nee! Wat zullen de buren wel niet denken?!
Annelleke schreef:
20-04-2018 00:20
O nee! Wat zullen de buren wel niet denken?!
Erg toch om zo te moeten leven?
Steeds denken voor een ander.. Je er druk om maken.. waarschijnlijk denken en horen die buren het niet eens of lachen ze er stiekem om.
Maar dat weten we niet... misschien denken ze wel en vertellen ze het aan iedereen.. zetten ze het op Facebook en voordat je het weet... weet iedereen van de grote scheet.
Alle reacties Link kopieren
Lampie1986 schreef:
20-04-2018 00:23
Erg toch om zo te moeten leven?
Steeds denken voor een ander.. Je er druk om maken.. waarschijnlijk denken en horen die buren het niet eens of lachen ze er stiekem om.
Maar dat weten we niet... misschien denken ze wel en vertellen ze het aan iedereen.. zetten ze het op Facebook en voordat je het weet... weet iedereen van de grote scheet.
Tot dit topic dacht ik oprecht dat iedereen in z'n eigen tuin gewoon scheten liet. Ik zie het probleem niet met thuis een wind laten.
cookie84 schreef:
19-04-2018 20:25
Als je al weg wil gaan om een boer en een scheet zit er meer niet goed in je relatie.
Het is potdikke zijn/ jullie eigen tuin. Lekker belangrijk wat de buren denken hoor.
+1
Je kan hem moeilijk vragen de scheet en boer in te houden.

Vraag anders of hij minder knetter scheten wil laten of kanon boeren?
Alle reacties Link kopieren
Misschien horen de buren het helemaal niet. Wat een drama om een scheet of boer

Ik was getrouwd met een vent die vieze stinkscheten liet en zijn familie kon er ook wat van. Die waren gewoon al verrot van binnen. Poehee blij dat ik er vanaf ben :proud:
Dat er soms een wind of boer ontsnapt kan gebeuren en dan zeg je, heb om ik geleerd, even sorry ofzo. Echter, sommige mensen doen het expres en vinden het nog geweldig ook. Dat vind ik best onbeschoft als je te horen bent voor anderen. Laat staan als je te ruiken bent. Sommige dingen hoef ik niet te weten van een ander dus ook niet van mijn buren. Bij voorkeur dus geen geluiden van winden, boeren, drollen die in de pot plonsen, rokershoest in de ochtend om de boel los te krijgen of seksgeluiden. Ja, allemaal menselijk maar ik bedank.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 23:57
Boeren doen wij nooit, ik weet niet eens hoe het moet.

Jeetje, hoe heb jij je babytijd overleefd dan :O ?!
Ik vind het ongepast en het getuigt van geen respect voor jou.
Ik had een vader die oa op die manier over alle grenzen ging. Als ik er iets van zei lachte hij me letterlijk uit. Dat resulteerde er letterlijk in dat ik vies van hem ben. En geen enkele vorm van respect voor hem kan en wil opbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 23:57
Boeren doen wij nooit, ik weet niet eens hoe het moet.
Ik kan het ook niet, als kind al niet. Vreselijk onhandig.
Ik lust geen prik, maar anders zou ik het ook niet drinken, want dan zit de overtollige lucht me dwars.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven