Tetter hier over je dier

07-12-2009 19:29 3009 berichten
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.

Welkom!

Vaste posters in dit topic en hun dieren:

NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:

B.

L.

M

M

10

< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:

Sjaak

M

< 6 mnd.Annetd4 katten:

Rooie

Fuzzy

Kleintje

Mamsy

M

M

M

V

4

4

8

?

Biebelie3 katten:

Isa

Biebs

Zwart Monster

V

V

M

9

9

Bijna 2Delphicat1 kat:

Poef

M

13Eleonora8 katten:

Ouwe Kees

Kleine Kees

Gijs

Hanny MC

Lotje MC

Kootje

Beertje

Lena

1 konijn:

Lola

M

M

V

V

V

M

M

V

V

18

13

7

6

2

< 1

< 1

< 1

1Kat753 katten:

Diesel

Nikki

Bailey

M

V

M

10

9

< 3 mnd.

Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:

Roquefort

Josephine

1 konijn:

Sjaak

M

V

M

3

2

4Maleficent3 katten:

V.

D.

Julius

M

V

M

14

7

< 1Miek2213 katten:

Tijgertje

Balthasar

Luna

1 konijn:

Wappie

M

M

V

V

7

8

2

1Mylenevalerie3 katten:

Floyd

Bo Ghi

Kane

M

M

M

11

2,5

1,5Olijfje_2 katten:

Fido

Puk

M

M

9

1Parasol2 katten:

Captain Jack Sparrow

Scarlett o'Hara

M

V

5

3Ratteke1 hond:

Tara

3 katten:

Maculata

Medusa

Morgana

V

V

V

V

1,5

15

16 of 17

15Robo1 hond:

Tommie

2 hamsters:

Tic

Tac

M

16Rubis1 hond:

Rubis

2 katten:

Kimmie

Amber

V

V

V

6

?

3Smulrol2 katten:

Max

Mickey

M

V

12

11Sopsie1 kat:

Jovi

M

< 6 mnd.Splinter021 kat:

Sil

M

ong. 8Talkinghead3 katten:

Olivier

Forrest

Faith

M

M

V

16,5

2,5

2,5Tangerine1 kat:

Sirius

M

bijna 2Tijgerpoes1 kat:

Boo

V

2,5Zoebie1 kat:

Siepie

1 hond:

Sedi

M

V

9

4
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik laat 'r ook wel eens uit, aan een riempje.

Ik had er inderdaad twee, maar ik heb helaas de oudste moeten laten inslapen deze week. Die tobde al een tijd met zijn nieren en na een medicijnenkuur bleek daar toch niks aan te doen....
Och Lindy wat verdrietig!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Awh wat een leuk fretje Lindy!!!! En wat erg van je oudste fretje

@Bindi; Ouders van Jovi zijn inderdaad raskatten, Mama is een Abessijn en papa is een Ocicat
Ja, dat was heel shit. Het grote nadeel van huisdieren hebben...

Jovi is een beauty! Heel veel mooie katten trouwens op dit topic. Ik heb af een toe een logeerkat, heel gezellig.
Thanks Lindy, wij zijn ook erg blij met 'm! We wilden eigenlijk een ras ocicat, maar die zijn best wel aan de prijs.. Jovi is een mooie tussenweg!
Wat zielig Lin , prachtige foto's.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hij is prachtig! O, als ik ooit een kat neem dan wordt het een dikke rooie theemutskater of een Maine Coon... de hond onder de katten.
Staan Maine Coons zo bekend? Als hond onder de katten?

Ik vind het opzich wel grappig dat Jovi als hij volwassen is wel 8 kilo kan worden. Dan wordt hij dus groter dan het Maltese leeuwtje van mijn schoonmoeder
Lindy wat een mooie foto van het grijze fretje.

Sopsie, ik heb een kruising Abessijn/Cyper gehad. Geweldig karakter, vreselijk lief en erg mooi.
Bevroren vlees moet je langzaam ontdooien en niet op de verwarming, dan krioelt het straks van de bacteriën. Ik geef zelf geen kuikentjes... vind ik zo zielig. Hastikke hypocriet natuurlijk want ik geef wel hart. Dat koop ik bij de appie uit het koelvak, netjes gesneden en hoeft niet ontdooit de worden. Wel leg ik het eerst even uit de koelkast omdat ik heb begrepen dat direct uit de koelkast niet goed is voor ze. Het zwarte monster hier smult er van!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Abessijnen schijnen ook hele lieve knuffelige poezen te zijn he? Ik ben heel erg benieuwd. Toen we bij Jovi op bezoek waren was hij alleen maar erg druk met een kartonnen doos En toen ik 'm oppakte wist hij niet hoe snel hij zich los moest wurmen om zijn broertjes en zusje te bespringen vanaf de kartonnen doos
quote:AnneDaisyMay schreef op 17 december 2009 @ 20:49:

Bevroren vlees moet je langzaam ontdooien en niet op de verwarming, dan krioelt het straks van de bacteriën. Ik geef zelf geen kuikentjes... vind ik zo zielig. Hastikke hypocriet natuurlijk want ik geef wel hart. Dat koop ik bij de appie uit het koelvak, netjes gesneden en hoeft niet ontdooit de worden. Wel leg ik het eerst even uit de koelkast omdat ik heb begrepen dat direct uit de koelkast niet goed is voor ze. Het zwarte monster hier smult er van!Wanneer geef je dat? Als iets 'speciaals' zegmaar?
Ha,wat leuk dat frettekopje uit die tas.

Zijn fretjes nou heel ontdeugend?
quote:Sopsie schreef op 17 december 2009 @ 20:49:

Abessijnen schijnen ook hele lieve knuffelige poezen te zijn he? Ik ben heel erg benieuwd. Toen we bij Jovi op bezoek waren was hij alleen maar erg druk met een kartonnen doos En toen ik 'm oppakte wist hij niet hoe snel hij zich los moest wurmen om zijn broertjes en zusje te bespringen vanaf de kartonnen doos Grappig toen wij de jongste gingen ophalen dacht ik ook echt dat het geen schootkat/knuffelkont zou zijn. Moesten sowieso eerst even zoeken waar ze was, die mensen lieten haar erg vrij... Ze was enorm druk en rende het hele huis door. Toen ik haar oppakte wurmde ze zich ook zo snel als mogelijk los om op verkenning te gaan. Eenmaal thuis was dit gedrag helemaal omgeslagen. Ik ken geen grotere kroelkont haha. Ze wordt nog steeds niet graag opgepakt, al houdt ze het wel even vol, maar zodra ze de kans krijgt komt ze lekker bij je liggen en geeft ze continue kopjes en spint ze volop.
Lindy, wat ellendig voor je.

Ben je erg verdrietig?

Ik zoek even een bijpassend glitterplaatje voor je, voor de troostheid.

Heerlijk al die foto's trouwens.

Leuk dat jullie ook allemaal zo dol op je beestjes zijn.

Lena gaat lekker op zich, al trekt ze haar sokbroek wel steeds uit. We lopen haar al de hele middag aan te kleden.
@Bindi; Awh Ik ben ook erg benieuwd hoe Jovi het hier doet. Misschien dat hij al een stuk rustiger wordt als hij gecastreert is. Hij is 13 weken als we hem ophalen dat is natuurlijk nog erg jong. En dat drukke gedoe hoort ook wel een beetje bij een kitten natuurlijk Ik weet in ieder geval wat ik moet doen als ik 'm bezig wil houden; gewoon een kartonnen doos in de huiskamer zetten.
Fijn dat het ondanks het verkleedpartijtje wel goed gaat met Lena Eleonora!
quote:eleonora schreef op 17 december 2009 @ 20:57:

Heerlijk al die foto's trouwens.

Leuk dat jullie ook allemaal zo dol op je beestjes zijn.

Lena gaat lekker op zich, al trekt ze haar sokbroek wel steeds uit. We lopen haar al de hele middag aan te kleden. Interactieve barbie
@Biebelie: ja, ze zijn héél ondeugend. En ook heel slim. Zo heb ik wel eens een kwartel in een ovenschaal in een kastje gevonden, die verstoppen ze daar dan gewoon.

Leo is lief! Ja, ik was vooral van te voren verdrietig omdat het onontkoombaar werd, en dan moet je snel beslissen. We missen 'm wel heel erg... maar het kon helaas niet anders.
Wel een dooie kwartel neem ik aan Lindy?

of stoppen ze 'm er dan levend in om 'm vers te houden
Ja... een dooie... waar ze al wat onderdelen vanaf had gesnoept. Heel goor. Bewaren voor als ik zou vergeten te voeren, vermoed ik...
quote:lindy schreef op 17 december 2009 @ 21:10:

Leo is lief! Ja, ik was vooral van te voren verdrietig omdat het onontkoombaar werd, en dan moet je snel beslissen. We missen 'm wel heel erg... maar het kon helaas niet anders.

Lindy is ook lief!

Hoe lang heb je hem gehad Lin?
Vijf jaar...
Lindy, wat naar dat je fret dood is.

Ik moet in gedachten trouwens nog steeds vaak lachen om het plaatje wat je doen plaatste van je fret met een intentiteit/alien, op het topic van Robert van den Broeke.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven