Wc reservoir met afzuiging

17-07-2025 22:22 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zonet ontdekt dat er inbouw waterreservoirs zijn die de lucht afzuigen en gefilterd weer de ruimte in blazen. Wij hebben een piepklein raampje op de toilet, maar de lucht blijft alsnog lang hangen. Dus dit lijkt me fantastisch. Iemand ervaring ermee, werkt het echt?
En ja, ik weet dat er allerlei wonderspuitmiddeltjes zijn, dat je een lucifer kan aansteken enz.
Ik weet alleen dat ik sinds ik een plons toilet heb de geur nauwelijks nog blijft hangen. Nadeel is dat je je drolletjes niet kan bestuderen want ze gaan gelijk zwemmen. Dus mocht je nog een ouderwetse wc hebben waar de drol niet gelijk onder water verdwijnt dan vervangen die hap. Werkt vast een stuk beter.
Als je geld over hebt, kan ik je een geberit aquaclean met afzuiging aanraden. Afzuiging werkt goed en je wordt ook nog fris schoon gespoeld.
gonniegijsje schreef:
17-07-2025 23:08
Ik weet alleen dat ik sinds ik een plons toilet heb de geur nauwelijks nog blijft hangen. Nadeel is dat je je drolletjes niet kan bestuderen want ze gaan gelijk zwemmen. Dus mocht je nog een ouderwetse wc hebben waar de drol niet gelijk onder water verdwijnt dan vervangen die hap. Werkt vast een stuk beter.
Ja, de plons hebben we al. Of nou ja, hadden we. Vanwege een lekkage is er sinds vanmiddag niks meer.
TinyTiny schreef:
17-07-2025 23:51
Als je geld over hebt, kan ik je een geberit aquaclean met afzuiging aanraden. Afzuiging werkt goed en je wordt ook nog fris schoon gespoeld.
Wat een handig ding! Mijn man laten zien maar die vindt dat spoelen maar niks. Jammer. Als ik oud ben komt zoiets zeker in mijn huis, maar had het nu ook al lekker fris gevonden.
Maar de afzuiging werkt in ieder geval goed bij jullie, dat is goed om te horen
Toiletbril met geïntegreerde geurafzuiging.
https://sanitairkamer.nl/denck-pure-d-t ... 10864.html

Wel een stopcontact nodig, welke in in 99,9 % ontbreekt in een toilet.
Sylvia50 schreef:
18-07-2025 07:38
Toiletbril met geïntegreerde geurafzuiging.
https://sanitairkamer.nl/denck-pure-d-t ... 10864.html

Wel een stopcontact nodig, welke in in 99,9 % ontbreekt in een toilet.
We hebben vanwege een lekkage alles moeten slopen gisteren, de pot, het reservoir, de achterwand, de tegels.... In de achterwand ligt electra, dus we kunnen wel een reservoir met afzuiging plaatsen. We hebben dan dus geen stopcontact nodig.
thistle schreef:
18-07-2025 07:32
Wat een handig ding! Mijn man laten zien maar die vindt dat spoelen maar niks. Jammer. Als ik oud ben komt zoiets zeker in mijn huis, maar had het nu ook al lekker fris gevonden.
Hij hoeft er geen gebruik van te maken, hè. Kan ook zonder spoelen.
thistle schreef:
18-07-2025 07:32
dat komt omdat hij er geen ervaring mee heeft. wij hebben hem ook en willen nooit meer iets anders. Andersom: de japanners vinden ons toiletbezoek met wc papier maar erg onhygiënisch. Spoelen met water is veel schoner. Water wordt verwarmd en de geur wordt afgezogen.
wij hebben geen raam in het toilet want het toilet is in het midden van ons huis. onze grohe sensia arena zuigt ook af en dat werkt super.
En doooooor!
Ik moest ook even wennen aan het schoon spoelen, maar ben inmiddels echt om!
Oeh dat zijn wel heel veel positieve berichten over de douchefunctie. Ik snap het praktisch gezien nog niet. Wordt het met dat douchen echt helemaal schoon, vanzelf, of moet je zelf nog meepoetsen? En heb jullie dan met föhn, of een stapeltje handdoeken liggen?
broadway schreef:
18-07-2025 09:57
wij hebben geen raam in het toilet want het toilet is in het midden van ons huis. onze grohe sensia arena zuigt ook af en dat werkt super.
Poeh dat is een super de luxe ding zeg!
In principe helemaal schoon, maar check nog even met een papiertje, anders gaat ie nog een keer aan. En afdrogen met een föhn inderdaad.
thistle schreef:
18-07-2025 11:03
Oeh dat zijn wel heel veel positieve berichten over de douchefunctie. Ik snap het praktisch gezien nog niet. Wordt het met dat douchen echt helemaal schoon, vanzelf, of moet je zelf nog meepoetsen? En heb jullie dan met föhn, of een stapeltje handdoeken liggen?
Het (verwarmde) water maakt het helemaal schoon en er zit ook een fohn bij doe het gebied droog blaast. Op het einde even een papiertje voor de laatste druppels, das alles.
Hier ook de Geberit AquaClean. Wij hebben een stapeltje kleine grijze gastendoekjes liggen. Ik vind de föhn lang duren en daardoor nogal fris aan m'n natte edele delen :biggrin: dus ik droog liever af. Miniwasmandje op de grond. Scheelt stapels wc papier!
Echtgenoot heeft zonet een toilet met afzuiging maar zonder douche gehaald. Te duur. En onzin. Ik zal vooral blij zijn als we weer een toilet hebben, dus heb het maar zo gelaten. Maar ooit, als ik oud ben, dan wil ik dat ook!
Dit ding was trouwens al 1100 euro. Wat een prijzen voor zo een shitding.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven