Anoniem_646ebecacac82
dinsdag 6 oktober 2020 om 23:36
Een potentiële partner is blijven slapen voor de 1ste keer en die volgende dag had die een parking boete en ik heb de helft betaalt omdat ik dat erg vond plus hij was een uur onderweg om me te zien.
Nu een week later vraag ik me af of die boete echt was ( die zegt dat die badboy is en die heeft al van die verdachte dingen gedaan / die is daar een beetje trots op )
Dus vandaar dat ik nu twijfel en ik wil weten of die liegt.
Dus ik heb heb hem nu gestuurd van {mag ik het bewijs zien van de boete die je had gekregen? aangezien je bad boy bent en zoals iedereen weet badboys zijn}
dus komt dat verkeerd over?
Nederlands is niet mijn moedertaal excuses
Nope, helemaal geen gekke vraag. Sterker nog, het is het enige dat ik logisch vind klinken in je verhaal
Anoniem_306851
dinsdag 6 oktober 2020 om 23:45
Ik vraag me altijd af wat er zo leuk is aan een ‘badboy’.
Nou ja, goed, moet jij weten, maar waarom zou je in een relatie stappen met iemand waar je nu al bewijzen van nodig hebt? Je vertrouwt hem of je vertrouwt hem niet.
Anoniem_6465f722b85eb
dinsdag 6 oktober 2020 om 23:50
Ik snap je vraag naar hem toe opzich wel... Maar niet dat je hem dan nog een potentiële partner noemt, als je nu al bewijzen nodig hebt/hem niet vertrouwt.
Anoniem_64afeac72af4d
dinsdag 6 oktober 2020 om 23:56
Waarom zou je liegen over een parkeerboete? Dat is nou bij helemaal niemand stoer.
Check anders even hoeveel zo'n parkeerboete hoort te zijn en of het bedrag wat hij noemde daarmee klopt.
Hij kan er dan nog over liegen, maar kan ook dat je zo de leugen al vangt.
Nu een week later vraag ik me af of die boete echt was ( die zegt dat die badboy is en die heeft al van die verdachte dingen gedaan / die is daar een beetje trots op )
De boete is een badboy ? Raar trouwens dat je een paar jaar geleden wel het woord 'hij' kende en nu ineens niet meer? Of is dat de invloed van de minaar?
Nou, als het een bad boy is krijg je heus je geld niet terug hoor. Of hij moet veel hebben wegens zijn crimi activiteiten en hij je nog te vriend wil houden ofzo.