je ex een vriendin/vriend gunnen

14-11-2011 06:11 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik open dit topic omdat ik een droom had over mijn ex die een nieuwe vriendin kreeg, ik gunde het hem niet. En inderdaad, ik zou het niet fijn vinden als hij een nieuwe vriendin krijgt. Ik vind hem niet meer leuk, ben blij dat het uit is maar gun hem geen nieuwe liefde. Is dit raar? En gunnen jullie je ex wel een nieuwe liefde?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik gun mijn exen alle geluk van de wereld.

Waarom zou jij je ex geen nieuw geluk gunnen en hoe zou je het vinden als hij jou geen nieuwe liefde zou gunnen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vind ik raar. Je gunt je ex niets waarschijnlijk omdat je nog gevoelens voor hem hebt?

In dat geval, get over it en laat je ex geen rol meer in je leven spelen.

Het zou je eigenlijk niet moeten boeien wat ex nu uitspookt.

En ja, ik gun mijn ex alles, en dat heeft hij uiteindelijk ook gekregen.
Ik gun mijn ex ook geen nieuwe liefde. Nu niet, nooit niet, denk ik nu..... Ik hoop dat hij een keer net zo belazerd wordt, als hij mij belazerd heeft. Hele zure reactie, maar ik zit dan ook nu nog na een half jaar midden in die pijn. Het wordt beter, maar gunnen? Nee, beslist niet....
Ja, vind ik raar.

Gelukkig was het maar een droom.



Mijn ex had al iemand anders toen we nog samenwoonden.

Dat gunde ik vooral mezelf niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mijn exen ook al het geluk van de wereld, zelfs degene die uiteindelijk niet zo lief bleken te zijn. Waarom ook niet?
Alle reacties Link kopieren
(moest hiervoor echt even sinds lange tijd inloggen)



Ja, ik gun mijn ex echt een hele leuke lieve vriendin, want dat was ik niet (altijd). Gewoon een goeie vent, die ik het beste gun. Inmiddels 5+ jaar uit elkaar, dus dat zal er ook mee te maken hebben. Hij heeft wel scharrels, maar nog niet echt iets vast (tenminste dat zegt hij).
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft er sinds kort één. Een serieuze dan. Bij ons ging het oa ook uit omdat hij een ander op het oog had. Maar ik kan oprecht zeggen dat ik het hem gun en dat ze me een leuke meid lijkt. En dat ik zelf ook hoop op een leuke vent die veel beter bij me past. Maar dat heeft denk ik wel ongeveer twee jaar geduurd. Niet dat dat voor hem wat uitmaakt natuurlijk, maar het is mijn eerlijke antwoord (het is nu drie jaar geleden, relatie duurde zes jaar)
Alle reacties Link kopieren
Tja ik denk dat als jij zelf degene bent die et uitmaakt het een stuk makkelijker is om je ex nieuwe liefde te gunnen. Ik kan me voorstellen dat als je ex het uitmaakt en er nog gevoelens spelen, je ex geen nieuwe liefde gunt.. Vast niet politiek correct maar o zo mensenlijk! Ik zou er niet aan moeten denken dat als het uit is met mijn vriend hij een nieuwe vrouw vindt! Ik denk dat ik heel wat zou moeten verwerken en eventueel zelf nieuwe liefde moet vinden om dat ook voor hem te willen ! Kan er niks aan doen, maar zo voelt dat.
quote:Noorderling1 schreef op 14 november 2011 @ 07:52:

(moest hiervoor echt even sinds lange tijd inloggen)



Ja, ik gun mijn ex echt een hele leuke lieve vriendin, want dat was ik niet (altijd). Gewoon een goeie vent, die ik het beste gun. Inmiddels 5+ jaar uit elkaar, dus dat zal er ook mee te maken hebben. Hij heeft wel scharrels, maar nog niet echt iets vast (tenminste dat zegt hij).Kom je vanaf nu weer vaker Noorderling? Vond je het niet leuk meer?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het niet raar hoor,is een bepaalde vorm van jaloezie denk ik bij jou...



Mijn ex is gister vertrokken na een relatie van bijna 10jaar



Ik gun hem het aller allerbeste en dat meen ik oprecht,

Ik denk wel dat als hij een vriendin krijgt ik jaloers zou zijn maar ik hou van hem en ik gun hem echt het beste....

mis hem trouwens behoorlijk maar dat is off topic
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mijn ex geen nieuwe liefde, en ik gun die nieuwe liefde vooral mijn ex niet....

Maar goed, die nieuwe liefde is inmiddels al weer 2 jaar in beeld... Mijn kinderen zijn aan haar gehecht en hebben het leuker bij hem nu ze er is. Dus voor hen vind ik het prettig. Nu maar hopen dat hij haar niet ook zo gruwelijk aan de lopende band zal bedriegen en belazeren... en dat hoop ik oprecht! voor haar! Dat verdiend geen vrouw...
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mijn exen ook al het beste toe hoor. Dat het niet klikte hoef niet te betekenen dat er hele negatieve gevoelens zijn die maar blijven hangen.

Moet wel zeggen dat ik niet besodemieterd ben.



Als dat wel het geval zou zijn zou ik er misschien anders over denken.

Kan me dus wel een beetje inleven als sommige meiden daar nog goed de pest over inhebben.
Beter te laat dan over tijd.
Als ie met mij niet meer gelukkig kan zijn, gun ik hem met een ander alle geluk van de wereld.

Hoop dan dat ie in de nieuwe relatie wel kan vinden wat ie in de oude relatie miste..
Alle reacties Link kopieren
eens met Hangmat, ik gun hem er geen en vooral haar hem niet , ik en zijn volgende vriendin zijn beiden keihard belazerd , en hebben allebei een kindje met hem. Hij is echt geen relatie/papa materiaal.Mijn andere exen gun ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Okee dat wat hangmat heeft heb ik ook wel, dat ik denk: hoop maar dat hij veranderd is in zijn gedrag of dat ze er doorheen prikt. Maar toch, het is mijn zaak niet meer en andere mensen moeten zelf nadenken. Ik ben hem dankbaar voor de wijze les en voor een aantal goede jaren ;) En voor mijn vrijheid nu en mijn leven, hoe pittig soms ook.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels gun ik al mijn exen al het geluk van de wereld (inclusief nieuwe liefdes). Maar dat heeft wat tijd gekost. Is niet raar (vind ik dan ).
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mijn ex ook niets en als karma bestaat zal ie dat niet krijgen ook.



Mijn andere exen gun ik alle geluk van de wereld (wat ze naar mijn weten hebben ook).
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met gunnen, dat je oprecht blij voor hem bent? Dat kun je toch niet bij jezelf afdwingen? Ik breek daar mijn hoofd verder nooit zo over, wat ik anderen wel of niet gun.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun het mijn ex wel. Ik gun zijn nieuwe vriendin nog meer; ik hoop oprecht dat hij haar niet zo zal bedriegen als hij bij mij heeft gedaan en ik hoop dat mn ex nu gelukkiger met zichzelf is.
Alle reacties Link kopieren
Wat turkoois, hangmat en anderen zeggen.



Mijn andere exen gun ik alle geluk.
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek mijn ex nooit meer maar ik hoop van harte dat hij inmiddels iemand heeft gevonden die wat beter bij hem past, en dat hij daar gelukkig mee is.
Alle reacties Link kopieren
Voor de sake of my children hoop ik dat mijn ex een ontzettend leuke relatie krijgt die zeer stabiel is en zeer gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mijn ex een relatie. En eigenlijk hoop ik dat ze hem dan dezelfde spiegel voorhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gun mijn exen wel een nieuwe partner. Ook al zijn er fouten gemaakt, zij waren niet de enigen in de relatie. Ik heb ook fouten gemaakt. Ook al hebben we heel vervelende dingen meegemaakt, ik denk dat het een gevalletje wij passen niet bij elkaar is geweest. Dus ik gun mijn ex partner de kans om wel iemand te vinden die bij hem past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven