Stay or go

15-05-2007 18:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik heb het niet over mijn huisje.



En nee, ik hen ook geen vreselijke vent thuis, in tegendeel. In ben gezegend met de liefste, knapste en ook nog eens slimste man in Nederland! :P

Ik weet heus wel dat ik in mijn handjes zou moeten knijpen, ik weet werkelijk niets op hem aan te merken, hoe hard ik ook zoek, maar helaas, na 3,5 jaar lijkt het houden van te zijn verdwenen.



Het begon door een verliefdheidje, op een collega die ik nu al tijden niet meer zie. Dit heeft echter een kortsluiting in mijn hoofd veroorzaakt waardoor ik er zelfs niet meer tegen kan door mijn vriend te worden aangeraakt. Dit speelt nu al zo´n 3 maanden, en ik doe geen oog meer dicht door het piekeren over de vraag: To stay or go.



Weet iemand of liefde na het verdwijnen weer terug kan komen, of hoe ik beter tot een keuze kan komen. Alvast heel erg bedankt!
Lara, ik denk dat als jij het uitmaakt met je mooiste, liefste, knapste en slimste man van Nederland en je vertelt hem dat je verliefd was op een ander en het houden van verdwenen is, zijn reactie jou bij toverslag zal vertellen dat je eigenlijk nog stapelgek op hem bent.



Vaak weet je gewoon niet meer wat voor prachtigs je in huis hebt na verloop van tijd. De seks is niet meer zo spetterend en de vlinders zijn weggevlogen en dan zijn er twee opties; of je gaat naar een volgende fase samen, houdt veel van elkaar en dat laat de vliners af en toe weer eens opfladderen, of het is echt opperdepop.



Je zult het waarschijnlijk pas uitvinden als je je gevoelens ook met je vriend hebt besproken en misschien zelfs pas als je weggegaan bent.



Veel sterkte met bedenken wat je wil doen met deze relatie.
Alle reacties Link kopieren
boek een lekkere vakantie met zijn twee.......

even ergens heel anders kan echt een relatie reanimatie zijn !!
Alle reacties Link kopieren
Joh, wat een lieve reacties!

En ja, ik kan me ook goed voorstellen dat ik zelf helemaal gek word als ik het hem echt moet gaan vertellen. Ik heb hem wel verteld over mijn twijfels, een tijdje terug, maar ook dat ik wel heel graag met hem verder wíl, maar gewoon niet weet of ik dat ook kan, en dat vatte hij behoorlijk positief op. Hij ging nog liever doen, organiseert ook leuke avondjes als eten en een bioscoopje, en donderdag gaan we zelfs naar een gaaf concert. (verrassing van hem, té lief toch ;()



En we gaan ook binnenkort een paar daagjes ertussenuit, hij voor werk en ik mee, plakken we er 2 daagjes aan vast. Ik hoop zo dat dat me weer bij mijn positieven gaat brengen, en dat ik hem in een andere omgeving weer echt ga zien, zeg maar.

Vind mezelf nu zo´n rotmens...
Je bent helemaal geen rotmens vind ik. Je man is heel erg lief, dat doet niks af aan het feit dat jij misschien wel niet zo gelukkig bent in een relatie met hem. Dat maakt hem niet minder lief en jou geen rotmens. Je bent mens en voelt van alles, daar kun je niks aan doen.



Ik denk dat je nogal in de war bent geraakt van die verliefdheid. De verliefdheid maakte je aan het twijfelen over je gevoelens voor je eigen man. Maar meid, zo zwart/wit is het allemaal niet. Een beetje vlinders voor een ander betekent nog niet het einde van je liefde voor je partner. Ik ben ook weleens eens verkikkerd op een ander geweest. Helemaal niks mee gedaan en mijn man wist het gewoon, het ging vanzelf weer over.



Nogmaals, je man is lief en nu ji je twijfels hebt uitgesproken is hij zelfs nog liever geworden. Maar heel lief kan heel verstikkend zijn, dat herken ik wel van een vriendje van vroeger. Vreselijk is het als je eigenlijk wil dat iemand je eens vertelt dat je normaal moet doen en je niet zo aan moet stellen en in plaats daarvan krijg je een bos rozen.



Liefde kan gewoon over zijn, ook voor iemand die eigenlijk alle liefde van de wereld verdient. Kijk nou eerst eens hoe het gaat op vakantie en denk goed na over wat je wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven