Meisje op werk leuk wat te doen?

25-05-2017 20:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben 20 jaar nooit een vriendin gehad. gezoend of sex gehad.
Nu werk ik sinds 2 dagen bij een restaurant. Hier werkt een leuk meisje.
Ik weet wel hoe ze heet en weet via facebook dat ze van paardrijden houdt.

Wat moet ik doen? ik durf namelijk niet op der af te stappen en iets te zeggen.
Dat is mijn probleem met andere meisjes die ik niet perzee leuk vind kan ik redelijk praten maar als ik een leuk meisje zie niet.
Ik durfo ok niet echt op meisjes af te stappen.

Dat meisje wat ik leuk vind is wel het enige meisje wat mij redelijk heeft geholpen tijdens die eerste 2 dagen.
Zo zei ze van je moet vragen wanneer je pauze moet houden anders vergeten ze je. En zegt ze als me schort niet goed zit.(kan beleeftheid zijn ik heb geen idee) kan ook iets anders zijn.

Hoop dat iemand wil helpen.
Alle reacties Link kopieren
Maar het is dus een collega? Dan zou ik het even de tijd geven. Zoek haar op, flirt een beetje etc. Misschien bloeit er vanzelf wat op.
Don't worry, be happy!
Alle reacties Link kopieren
HappyButterfly schreef:
25-05-2017 20:54
Maar het is dus een collega? Dan zou ik het even de tijd geven. Zoek haar op, flirt een beetje etc. Misschien bloeit er vanzelf wat op.
Ja het is een collega.
Ik kan dus echt niet fliren.

Ik ben heel slecht met meisjes. maar echt
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je het jezelf aanleren. Zeg een keer dat ze leuke schoenen aan heeft en een andere keer dat haar haar leuk zit. Dan een keer dat je het leuk vindt om weer een dienst met haar te hebben etc.
Don't worry, be happy!
Alle reacties Link kopieren
HappyButterfly schreef:
25-05-2017 21:06
Misschien kun je het jezelf aanleren. Zeg een keer dat ze leuke schoenen aan heeft en een andere keer dat haar haar leuk zit. Dan een keer dat je het leuk vindt om weer een dienst met haar te hebben etc.
Hi
Zou ik opzich kunnen doen. behalve de schoenen moeten werkschoenen aan en zijn lelijk :)
waarom ik niet met meisjes durf te praten is de hele grote kans dat ik een blauwtje loop. En dat ze gaat roddelen met andere collega's Ik durf het zoizo niet in een groep te zeggen waar we best wel vaak in zijn. Dusja ik wil wel maar ik durf het niet.
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook niet gelijk zeggen ik vind je leuk. Als zij dan zegt dat het niet wederzijds is kunnen ze je uit gaan lachen. Ik denk overigens dat jullie beiden nog jong zijn, klopt dat?

Je moet dus eerst complimentjes geven en kijken hoe ze daar op reageert. Vandaar moet het groeien. En in het aller ergste geval vindt ze je niks en zegt ze tegen collega's dat je haar versierde. En dan zeg jij: nou maak jezelf maar niks wijs hoor, ik zei alleen dat je haar leuk zat er dat is het...
Don't worry, be happy!
Alle reacties Link kopieren
Zorg ervoor dat je er leuk, fris en verzorgd uit ziet wanneer je naar werk gaat, ook al moet je werkkleding aan. Dus, douchen, haar leuk doen, misschien licht geurtje op.

En met flirten hoef je niet per se dubbelzinnige opmerkingen te maken en te knipogen hoor, gewoon eerst interesse tonen en een gesprek aanknopen.
Alle reacties Link kopieren
HappyButterfly schreef:
25-05-2017 21:22
Je moet ook niet gelijk zeggen ik vind je leuk. Als zij dan zegt dat het niet wederzijds is kunnen ze je uit gaan lachen. Ik denk overigens dat jullie beiden nog jong zijn, klopt dat?

Je moet dus eerst complimentjes geven en kijken hoe ze daar op reageert. Vandaar moet het groeien. En in het aller ergste geval vindt ze je niks en zegt ze tegen collega's dat je haar versierde. En dan zeg jij: nou maak jezelf maar niks wijs hoor, ik zei alleen dat je haar leuk zat er dat is het...
Nee ik snap dat ik niet gelijk moet zeggen dat ik haar leuk vind.
het probleem is dus. ik zou het wel willen maar ik durf het niet.
In de eerste klas van de middelbare heb ik een keer tegen een meisje gezegd dat ik haar leuk vond en uiteindelijk wist de hele klas en misschien nog wel meer mensen het.
Ik ben 20 en ik schat dat zij iets ouder is. zeker weten doe ik het neit.
Alle reacties Link kopieren
b-haatje schreef:
25-05-2017 21:36
Zorg ervoor dat je er leuk, fris en verzorgd uit ziet wanneer je naar werk gaat, ook al moet je werkkleding aan. Dus, douchen, haar leuk doen, misschien licht geurtje op.

En met flirten hoef je niet per se dubbelzinnige opmerkingen te maken en te knipogen hoor, gewoon eerst interesse tonen en een gesprek aanknopen.
Gel doe ik zoizo altijd in. Na het werk kleed ik me altijd daar ff snel om met merkkleding etc. Dit zie je echter niet als je achter moet omkleden en je niet meer door het restaurant komt. Maarja heb wel een bril. wat voor sommige mensen als nerd achtig wordt gezien. echter kan ik geen lenzen dragen.
Ze gaat je echt niet afwijzen op je bril jongen!
Ik zou het gewoon even aankijken. Bedank haar als ze je ergens bij helpt en wees vriendelijk voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
25-05-2017 22:28
Ze gaat je echt niet afwijzen op je bril jongen!
Ik zou het gewoon even aankijken. Bedank haar als ze je ergens bij helpt en wees vriendelijk voor haar.
Ja dat doe ik zeker.
Ze is de enige die helpt en zegt dat ik tegen de bazen moet zeggen dat ik pauze moet nemen.
Ik stond vandaag in de spoelkeuken. Kwam ze wel even kijken of ik drinken nodig had omdat het er nogal warm is.
tijdjes123 schreef:
25-05-2017 22:31
Ja dat doe ik zeker.
Ze is de enige die helpt en zegt dat ik tegen de bazen moet zeggen dat ik pauze moet nemen.
Ik stond vandaag in de spoelkeuken. Kwam ze wel even kijken of ik drinken nodig had omdat het er nogal warm is.
Ze klinkt als een lieve meid. Blijf gewoon lekker met elkaar omgaan op het werk en zie wat ervan komt. Er komt vast wel een keertje een mogelijkheid dat je met haar mee kunt fietsen of iets dergelijks. Niet forceren gewoon elkaar eerst leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
25-05-2017 22:35
Ze klinkt als een lieve meid. Blijf gewoon lekker met elkaar omgaan op het werk en zie wat ervan komt. Er komt vast wel een keertje een mogelijkheid dat je met haar mee kunt fietsen of iets dergelijks. Niet forceren gewoon elkaar eerst leren kennen.
Nee helaas komt dat moment niet.
Ik ben met de auto en zei met de fiets.
Als ik met de fiets zou gaan kost dat me een uur fietsen.
Chill jongen. Als het zo is trekken jullie vanzelf naar elkaar toe. Dat is t fijne van collega's zijn.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
26-05-2017 00:26
Chill jongen. Als het zo is trekken jullie vanzelf naar elkaar toe. Dat is t fijne van collega's zijn.
Dus jij zegt dat je niet echt hoeft te versieren?
Ik weet natuurlijk niet of ze mij leuk vind en weet ook niet hoe ik daarachter kan komen
Alle reacties Link kopieren
Nog een vraagje
Deze dingen die zei als enigste doet(voor zover ik kan zien alleen bij mij kan zijn omdat ik nieuw ben):
Komt water brengen als het bloedheet is waar ik sta.
Fluisterde in mijn oor toen een klant iets aan mij vroeg zodat ik het antwoord kon geven.(1x gebeurd)
Zegt dat mijn schort goed moet.
Zegt dat ik moet vragen aan de bazen voor een pauze. anders krijg je die niet.
Vragen of ik die pauze al gehad heb.
Terwijl ik stond te wachten op een opdracht zeggen dat ik het zelf moest vragen anders kon ik een uur wachten.

Zijn dit flirt dingen of hints
of lijkt dit gewoon uit beleefheid
Ze vindt je in ieder geval erg aardig. Meer dan gewoon beleefdheid.
Daarom denk ik ook dat als je gewoon aardig tegen haar terug blijft doen je vanaf nog beter contact met haar krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
26-05-2017 22:07
Ze vindt je in ieder geval erg aardig. Meer dan gewoon beleefdheid.
Daarom denk ik ook dat als je gewoon aardig tegen haar terug blijft doen je vanaf nog beter contact met haar krijgt.
Ik ga het proberen.
Durf dus alleen moeilijk complimentjes te geven.
Zeker waar anderen bij zijn. En alleen heb ik haar nog niet kunnen spreken
Alle reacties Link kopieren
Thx voor de tips
Leuk gesprek gehad maar heeft helaas sins een paar maanden een vriend.
Helaas want ze was wel heel aardig.
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren nadat ze zei dat ze een vriend had werd im misselijk. Dat ben ik nu nog. Weet iemand hoe dat zou kunnen komen?
tijdjes123 schreef:
27-05-2017 20:27
Thx voor de tips
Leuk gesprek gehad maar heeft helaas sins een paar maanden een vriend.
Helaas want ze was wel heel aardig.
Wat goed dat je een leuk gesprek met haar heb durven aangaan. Balen man, dat ze een vriend heeft!
Wat betreft je misselijkheid..ik denk dat de spanning eruit komt. Gaat vanzelf over.
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
28-05-2017 13:52
Wat goed dat je een leuk gesprek met haar heb durven aangaan. Balen man, dat ze een vriend heeft!
Wat betreft je misselijkheid..ik denk dat de spanning eruit komt. Gaat vanzelf over.
Thx
Idd helaas aardigste meisje wat ik tot nu toe gesproken heb in me leven eigenlijk wel.
Hoop ook dat de misselijkheid wrg gaat ja
Alle reacties Link kopieren
Nou
Vandaag een nieuw meisje gezien op werk.
Was al 1x eerder geweest maar nog niet echt op gereageerd toen.

Vandaag zag ik dat ze best wel vaak naar me keek en toen ook wel lachte.
Kan wel weer een gesprekje beginnen zoals bij de vorige maar hoe zou je zo iemand uit kunnen vragen voor een drankje we zijn altijd in groepen. En dat zou ik echt niet kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven