Ex man ( narcist) maakt mij mentaal kapot.

23-07-2017 13:05 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2017 09:45
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat je zou kunnen doen, die tips komen nog wel, maar ik geef je vanaf hier even een :hug: .
Alle reacties Link kopieren
Zal ongetwijfeld een nare situatie zijn, maar geen zin meer om te leven? Je hebt een kind!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Fijn voor je kind. Suïcidale moeder en een gestoorde vader en horen dat z'n moeder niets heeft om voor te leven.

En 30 jaar ouder? Wat is er mis met je dat je eerst dacht dat dit een prima kerel was, ondanks dat het je vader ruimschoots kon zijn?
Sowieso, heb je therapie?
Alle reacties Link kopieren
Als je kind ouder is, word ook alles weer anders en heb je minder met hem van doen (lijkt mij)
Denk daar aan.
Geef bij je huisarts aan dat je zelfmoordneigingen hebt!
Veel sterkte. Denk aan je kind!!
Alle reacties Link kopieren
En wat zei de huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een kind. Zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
G
anoniem_349699 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 11:38
Reden: Herkenning
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Antwoord staat al in je OP ga na de huisarts, zeker voor je zelfmoord neigingen,

Het is dus narcist is dat feitelijk vast gelegd of heb jij de diagnose gegeven
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Sazed schreef:
23-07-2017 13:17
Fijn voor je kind. Suïcidale moeder en een gestoorde vader en horen dat z'n moeder niets heeft om voor te leven.

En 30 jaar ouder? Wat is er mis met je dat je eerst dacht dat dit een prima kerel was, ondanks dat het je vader ruimschoots kon zijn?
Sowieso, heb je therapie?

Nee, want hij heeft over alles gelogen. Hij deed zich heel anders voor, en kwam later pas achter zijn ware aard.
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:26
Om even een voorbeeld te geven. Kind heeft +/- 6 weken vakantie. Hij heeft dus zijn normale omgang ( daarbij zijn ze al een week op vakantie geweest) en in de zomer 10 dagen.

die 10 dagen zijn van 1/10 augustus. Vervolgens 19 augustus weer een week de normale regeling.

Hij bespreekt niks, en boekt gewoon vakanties zonder te vragen wat m'n plannen zijn...en weigert nu dus ook haar paspoort te geven en beantwoord m'n apps niet.

Wat een arrogante zak, hij neemt te denken dat alleen hij met haar op vakantie kan. Zo gaat dit met alles. Ziet zichzelf als een god, en ik heb niks te zeggen. Ben hem zo zat!!

Als ik tegenspraak heb volgens hem dan geen alimentatie die maand
Gaat hij tussen 1 en 10 Augustus op vakantie ? Nou dan mag hij alleen met haar op vakantie,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Zoek hulp voor jezelf. En laat je ex voor jullie kind zorgen zolang jij aan zelfmoord denkt. Hij klinkt een stuk stabieler. Succes.
Alle reacties Link kopieren
[quote=mamsvan post_id=27344872 time=1500809376 user_id=202871]
Gaat hij tussen 1 en 10 Augustus op vakantie ? Nou dan mag hij alleen met haar op vakantie,
[/quote

X
anoniem_349699 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 11:39
Reden: Herkenning
56.06% gewijzigd
Ten eerste; Probeer rationeel na te denken en tot rust te komen. Blijf positief en bedenk dat dit niet altijd zo door kan gaan. Ik zou eerst kijken of ik het intern kan oplossen ( dus bijv; bemiddeling door middel van familie) of is er wellicht iemand die jullie beiden kennen, waar hij veel respect voor heeft en maar luistert? Zo'n persoon zou momenteel goed van pas kunnen komen. Is er iemand uit de familie/ kennissenkring die de boel kan sussen?

Ben je financieel afhankelijk van hem? Wat hij nu doet is jou onder de duim
houden en manipuleren. Blijkbaar omdat hij weet dat hij dat kan doen zonder consequenties, probeer daarom iemand intern in te schakelen die jou daarbij kan helpen. Wat betreft je zelfmoord gedachten, dat is geen optie. Je hebt een kind en dus heb je een enorme verantwoordelijkheid op je genomen waar je nooit vanaf mag of moet willen.

Schakel sowieso je huisarts in/ vertrouwenspersoon/ therapeut zodat deze mensen op de hoogte zijn van deze situatie en en dossier bij kunne houden.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
23-07-2017 13:33
Zoek hulp voor jezelf. En laat je ex voor jullie kind zorgen zolang jij aan zelfmoord denkt. Hij klinkt een stuk stabieler. Succes.
X
anoniem_349699 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 11:40
Reden: Herkenning
60.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex overlegd ook nooit
Die deelt mede
Zoek iemand die jullie kan bemiddelen, die hij goed kent en respecteert. Dat is echt het bese advies wat ik je kan geven. Bemiddeling kan heel goed uitpakken, vooral bij oudere mensen.
Tja, hij was ooit leuk genoeg om een kind mee te krijgen. Bovendien komt dwarszitterij na een scheiding vaak van 2 kanten.
En waarom ben je afhankelijk van alimentatie? Jullie hebben toch co-ouderschap? Of gaat het om PA? Zoek dan een baan, ben je ookniet meer afgankelijk van hem.
Alle reacties Link kopieren
Moonshine1984 schreef:
23-07-2017 13:39
Zoek iemand die jullie kan bemiddelen, die hij goed kent en respecteert. Dat is echt het bese advies wat ik je kan geven. Bemiddeling kan heel goed uitpakken, vooral bij oudere mensen.

-
anoniem_349699 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 11:42
Reden: Herkenning
30.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:37
Stabieler?


Deze man kan geen vrouw behouden en is meerdere keren gescheiden. Dat zegt genoeg over z'n persoonlijkheid. Hij heeft hier over gelogen en ben er pas later achter gekomen dat hij meerdere keren gescheiden was
Tot hier kon ik het nog redelijk volgen. Trouwens misschien zou hij een ander soort "diagnose"krijgen als narcist. Maar goed ik lees wel mee.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 23-07-2017 13:43
12.61% gewijzigd
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:41
Zijn wil is wet. Dat heb ik al proberen te doen, maar hij weet alles beter. Hij heeft alleen contact met z'n advocaat en rent voor de meest onzinnige dingen naar hem toe. En advocaat is een schoothondje die alles doet voor geld
Heb je goede contact met je familie of
iemand uit zijn familie? Een goede vriend/ kennis bijv waar hij ook goed mee is?
En waarom ga je niet op vakantie in Ned? Heb je geen paspoort nodig. Denk eens in oplossingen ipv problemen.
Alle reacties Link kopieren
Moonshine1984 schreef:
23-07-2017 13:42
Heb je goede contact met je familie of
iemand uit zijn familie? Een goede vriend/ kennis bijv waar hij ook goed mee is?
-
anoniem_349699 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 11:41
Reden: Herkenning
31.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:33
Wat bedoel je?

Ik bedoel te zeggen dat hij al een week is geweest, in augustus nog 2x gaat.

Hoe vaak hij met jullie dochter op vakantie gaat is aan hem.
Gun je dochter die vakanties met haar vader!
Alle reacties Link kopieren
Heb jij een baan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven