Ik kwam erachter dat mijn vriend sex heeft gehad met een man

24-09-2017 20:39 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit dillema. Ik heb ruim 3 maanden terug een relatie gekregen met een heel leuke man. Het klikt en ik heb me tot vandaag geen moment ongemakkelijk gevoeld bij hem.
Hij vertelde mij dat er echter nog vrouwen zijn die hem nog altijd berichtjes sturen, ook foto's van zichzelf maar dat hij daar niet op reageert. Ik werd daar boos en onzeker van, niet in de laatste plaats omdat ik voor hem een slechte relatie had met iemand die mij belazerde.
Nu wilde hij niet zeggen wie die vrouwen zijn dus ik besloot in zijn telefoon te kijken. Wat ik daar aantrof vond ik veel erger dan vrouwen, ik trof er een conversatie aan van 3 maanden voor wij elkaar ontmoetten, met een man. Ik zal niet in details treden, maar het kwam erop neer dat hij weer met die man wilde afspreken. Toen ik verder terug scrollde kwam ik zelfs een foto tegen van deze man zijn geslachtsdeel. Ik ben overstuur naar mijn vriend toegelopen en gevraagd hoe het zat. Hij ontkende alles en zei dat hij niet wist hoe dat op zijn telefoon kwam.
Ik herkende echter wel zijn schrijfstijl maar hij blijft ontkennen in alle toonaarden.
Het is verder een normale, heel open man, en we hebben een super sexleven. Ik kan het me bij hem ook niet voorstellen dat hij iets met een man zou doen.
Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie hiermee doen?

Liefs,

J
Het was toch voor jullie een relatie hadden? Daar zou ik niks mee doen. Of je moet iets tegen seks tussen mensen van hetzelfde geslacht hebben?
Het was voor jou tijd, dus het feit dat hij seks heeft gehad met een andere man..tja..
Als hij nu ligt vind ik echter een groter probleem
Alle reacties Link kopieren
Jij trekt dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
24-09-2017 20:42
Het was toch voor jullie een relatie hadden? Daar zou ik niks mee doen. Of je moet iets tegen seks tussen mensen van hetzelfde geslacht hebben?
TO schrijft dat het verder een normale man is, dus ik vermoed dat ze seks tussen twee mannen niet normaal vindt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Maar het was dus vóórdat hij jou leerde kennen? Daar zou ik mijn schouders over ophalen. Ik neem even aan dat hij wilde experimenteren. Niets mis mee.
Dat zogenaamde 'vrouwen sturen me van alles, ik kan daar niets aan doen' zou me een klein beetje zorgen baren. Dat jij zonder pardon in zijn telefoon gaat gluren, vind ik apart. Heeft dat met je eerdere relatie te maken?
Hou je ogen open, maar projecteer je ex niet op je vlam.
jufjoke wijzigde dit bericht op 24-09-2017 20:45
Reden: Stom woordenboek
0.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een soa test?o
Alle reacties Link kopieren
Of tijd voor een mmv-triootje met dp.
:idee:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk was ik al afgehaakt na "Er sturen nog steeds vrouwen foto's naar mij maar ik zeg niet wie en ik weet ook niet hoe ze dat voor elkaar krijgen. Om mij maar wat pikante foto's te sturen"

Next.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat is het dilemma?
Ten eerste vind ik dat je niet in zijn telefoon had mogen kijken. Maar nu je dit toch hebt gedaan en je deze informatie hebt zou ik de relatie verbreken.

Hij geeft aan dat vrouwen hem appen en foto's sturen maar hij niet reageert. Ik denk dat hij een druk leven heeft (gehad). Hij verteld je dat omdat zodra je erachter komt het net lijkt alsof hij eerlijk is geweest. Daarnaast heeft hij contact met mannen, aan jou of je dit accepteerd. Zelf zou ik dat niet kunnen. Een whatsapp gesprek komt niet zomaar op iemand zijm telefoon, dit heeft hij echt zelf gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Oei, begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen sex tussen mensen van hetzelfde geslacht. Ik vind het alleen vreemd dat hij het blijft ontkennen en er niet meer over wil praten. Dat van die vrouwen bleek geklets tw zijn van hem gaf hij wel toe.
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie het veilig?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Als m'n vriend helemaal overstuur zou komen met zoiets voelde ik ook niet echt vrij durven vertellen.... Flip je er over of wil je het gewoon wel weten?
Alles leuk en aardig...tot hij gaat ontkennen en liegen. Dat jij na drie maanden al achter zijn rug zijn telefoon checkt is ook geen lekkere start. Ik zeg, next.
Waarom kijk je zonder zijn toestemming in zijn telefoon (begrip ik tenminste uit het feit dat hij het niet wilde vertellen dus jij besloot in zijn telefoon te kijken)? Al een teken dat je hem niet vertrouwt; slecht uitgangspunt voor een relatie. Bovendien: waarom kijk je in een telefoon als je de waarheid niet aankunt? Wat hij voor jouw tijd deed, moet hij toch zelf weten?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 21:11
12.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er geen moeite mee hebben, als dat voor mijn tijd gebeurde, wel met het feit dat hij weer zou willen afspreken, of is dat vriendschappelijk? En nu nog steeds veel seksueel getinte appjes van anderen zou ik ook niet op zitten wachten, kennelijk is hij niet duidelijk over dat hij er nu niet meer voor open staat.

Bij nader inzien is het misschien nog wel het ergst dat hij er over liegt... ik weet niet hoe dat op mijn telefoon komt... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het vreemde is ook dat het een telefoonnummer betrof waar geen naam aan gekoppeld was en het een sms conversatie was. Normaal sms't hij nooit, appt alleen maar. Dat hij een zogezegd druk leven heeft gehad weet ik, ik ben zelf ook geen heilige maagd meer, dus ik vind dat op zich best Oke, ik zou het ook kunnen accepteren als hij gewoon zou zeggen: Ja dat heb ik gedaan, maar het was een experiment. Ik ben laatst ook boos geweest op hem omdat hij juist homoseksualiteit afkeurt, tegen zijn tienerzoon zei hij dat hij nooit met een jongen mocht thuiskomen 😡
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-09-2017 22:15
Reden: provoceren/op de man
98.28% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
*gaat nu mans telefoon checken, die smst ook omdat hij geen internet op zijn telefoon heeft*.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
JJO schreef:
24-09-2017 20:58
, tegen zijn tienerzoon zei hij dat hij nooit met een jongen mocht thuiskomen 😡
daar zou ik direct klaar mee zijn! :bonk: :hamer:
Je hebt nog maar 3 maanden een relatie. Als je het vervelend vindt dat hij seks heeft met mannen en/ of daarover liegt dan maak je het toch gewoon uit?
JJO schreef:
24-09-2017 20:51
Oei, begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen sex tussen mensen van hetzelfde geslacht. Ik vind het alleen vreemd dat hij het blijft ontkennen en er niet meer over wil praten. Dat van die vrouwen bleek geklets tw zijn van hem gaf hij wel toe.
Ok hij liegt dat hij appjes en foto's van vrouwen krijgt? (Weet je zeker dat dit waar is? Of zegt hij dit nadat hij alles verwijderd heeft en jij stiekem in zijn telefoon gekeken hebt?

Ook sms jes komen niet zomaar in zijn telefoon terecht dus dit is echt nog steeds zijn gesprek met een man.

Na zijn reactie naar zijn zoon en zijn gelieg/bedrieg en zogenaamd grapjes over andere vrouwen binnen 3 maanden zou ik er echt mee stoppen. Betekend niet veel goeds voor de toekomst.
Saga_Röversdotter schreef:
24-09-2017 20:42
Het was toch voor jullie een relatie hadden? Daar zou ik niks mee doen. Of je moet iets tegen seks tussen mensen van hetzelfde geslacht hebben?

Dit dus!
loisnvt schreef:
24-09-2017 21:12
Dit dus!
Volgens mij gaat het om de nieuwe seksdate met een man en niet wat hij daarvoor heeft uitgespookt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven