Man vindt lichaam niet mooi genoeg

30-11-2017 20:01 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vlak voor ons trouwen heeft mijn man contact gehad met een andere vrouw. Hij schreef hierin dat het jammer was haar nooit in het echt te hebben gezien en herinnerde aan een (naakt)foto die hij van haar heeft gehad. In gesprek hierover zei hij dat hij hoopte op nog zo'n foto om nog een laatste keer voor het trouwen van een ander te genieten. Hij koos haar hiervoor uit omdat zij volgens hem de mooiste vrouw is die bij ooit heeft gezien. Met innerlijk erbij ben ik mooier en mijn billen zijn prima, maar mijn borsten hadden van hem wel groter gemogen. Dit heeft mij best wel onzeker gemaakt over mijn lichaam. Het klinkt alsof hij ervan baalt om aan mijn lichaam vast te zitten. Wat moet ik hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je getrouwd met dit prachtexamplaar?
Consistency compounds.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet met hem getrouwd zijn...
Heel vaag dit...geloof niet dat ik net snap. Maar zodra mijn vent het steeds over een andere vrouw heeft en die steeds ophemelt, pak ik zn koffertje...mag ie fijn daar naar toe.
aan wie schreef hij?
Alle reacties Link kopieren
1. Waarom ga je trouwen na zo'n incident? Hebben jullie dit wel echt achter je kunnen laten, vertrouw je hem?
2. Niemand heeft te oordelen over jouw lichaam. Hou van jezelf, dit hoef je niet te accepteren
3. Ik denk dat jij er eerder van moet balen dat jij aan hem 'vastzit' ;)

Succes.
Ik zou mij es openlijk afvragen waarom dat ding daarbeneden persé zo klein / groot* moet zijn. En dat je al betere modellen hebt gezien.

*Zelf in te vullen.

Ik was er overigens ook niet mee getrouwd.
Als zij zo perfect is, trouwt hij maar met haar.
Waarom ben je nog met hem getrouwd? Wil je hem kinderen gaan geven of heb je dat al gedaan? Want dan is je lijf helemaal veranderd en niet ten goede in heel veel gevallen.
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurde een paar dagen voor ons trouwen en ik wist dat toen niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet. Gaat het nou om een foto van een onbekende waar hij van wilde genieten (weird) of is hij daadwerkelijk uit genieten gegaan (helemaal koekoek).

Alle reacties Link kopieren
Wat je hiermee moet? Flink laaiend worden op je man omdat ie zo tegen een ander liep te slijmen vlak voor jullie trouwen..Ik zou me niet druk maken om die borsten, want jij hebt veel meer reden om hèm niet te willen vanwege z'n kutkarakter. De dingen die hij zei tegen haar (over dat ze de mooiste vrouw was enz..enz..) zou ik met een korrel zout nemen. Dat zei ie waarschijnlijk gewoon om haar te verleiden nog een foto te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een sneuneus. Zeg hem dat je vorige vriendje een grotere pik had en dat je dat veel lekkerder vond. Kijken wat hij zegt.
Alle reacties Link kopieren
Echt wat een pannekoeken lopen er toch rond. Dat hoef je toch niet te accepteren? Wat denkt hij wel niet, hij zal zelf ook niet perfect zijn wel. Vrouw laat je niet onzeker maken, je bent goed zoals je bent. En er is meer in het plaatje dan borsten. Als hij daar niet mee kan leven is dat zijn verlies en mag hij op zoek naar de perfecte vrouw. Daaaaag.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me oprecht afvraag to...

Jij bent nu onzeker over je lichaam.

Terwijl je man voor jullie huwelijk contact had met een andere vrouw en vul maar in wat hij tegen haar gezegd heeft of gedaan heeft.

Moet jij niet ontzettend kwaad op hem zijn?
I.p.v. onzeker zijn of je wel leuk/sexy/goed genoeg bent?

En aan jouw lichaam vast zit, zo voel je dat toch niet echt hoop ik ?!

Kom op vrouw!!
ecam2015 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 20:22
2.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je... Ik zou toch echt niet bij zo'n man blijven hoor, zelfs na het trouwen niet.

Trouwen is niet een voorwaarde dat je dit soort dingen moet pikken hoor! Wat een lul zeg!

Jij moet tegen hem zeggen dat hij ook niet de knapste is en dat jij wel knappere mannen kent, met een beter lichaam. Dus laat het je niet wijsmaken, al die onzin wat hij zegt.

Je hoeft niet bij hem te blijven, he! Bah!
Alle reacties Link kopieren
Tegen haar heeft hij alleen gezegd dat het jammer was haar nooit in het echt te hebben gezien en dat ze een keer een mooie foto gestuurd heeft. De rest van wat hij heeft gezegd was tegen mij in een gesprek hierover.
Mijn vriend vind alles heerlijk aan mij. En geloof me dat niet alles perfect is. Maar voor hem wel.

Maak voor jezelf de afweging hoe erg je dit vindt. Heeft hij het er constant over? Of heeft hij het eens genoemd toen je erom vroeg? Zegt hij dat hij van je lichaam baalt of maak je dat er zelf van?

Heeft hij contact gehad met die vrouw? Of heeft hij nu nog contact?
Alle reacties Link kopieren
Wat een mafklapper. Mannen die je laten voelen alsof je niet mooi genoeg bent mogen van mij naar limburg verhuizen. Je verdient beter.
Hij had het over haar uiterlijk, TO. Over de butenkant. Hij is met jou getrouwd.

Er zijn minstens 2 miljard vrouwen mooier dan jij. Misschien wel 3 miljard.

Waarom wind je je zo op over iets wat helemaal niets met jou te maken heeft? Je bent objectief gezien nu eenmaal niet de mooiste vrouw ter wereld. En je man is met jou getrouwd omdat hij jou de mooiste vrouw ter wereld vindt (dat gaat dus over jouw gehele persoon, niet alleen over hoe je eruit ziet).

Laat het los. Hij is met jou getrouwd. Dat is geen toeval hoor.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 20:34
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft voor ons trouwen contact met haar opgenomen en die opmerkingen gemaakt omdat hij nog een foto van haar wou om nog een keer van een ander te genieten. Hij heeft niet gezegd dat hij van mijn lichaam baalt, maar dat voelt voor mij zo omdat hij het nodig vindt om voor het trouwen van een mooier exemplaar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Masterpiece schreef:
30-11-2017 20:11
Het gebeurde een paar dagen voor ons trouwen en ik wist dat toen niet.
Hoe ben je hier nu achter gekomen? Hoe is je man verder tegen je? Voelde je je wel mooi voor je hier achterkwam?
Alle reacties Link kopieren
Masterpiece schreef:
30-11-2017 20:24
Tegen haar heeft hij alleen gezegd dat het jammer was haar nooit in het echt te hebben gezien en dat ze een keer een mooie foto gestuurd heeft. De rest van wat hij heeft gezegd was tegen mij in een gesprek hierover.
Dan is ie helemaal een lul. Ik ben wel heel benieuwd wat jij gezegd hebt ik dat gesprek.
Masterpiece schreef:
30-11-2017 20:34
Hij heeft voor ons trouwen contact met haar opgenomen en die opmerkingen gemaakt omdat hij nog een foto van haar wou om nog een keer van een ander te genieten. Hij heeft niet gezegd dat hij van mijn lichaam baalt, maar dat voelt voor mij zo omdat hij het nodig vindt om voor het trouwen van een mooier exemplaar te genieten.
Ik geniet regelmatig van het uiterlijk van allerlei vrouwen. Dat heeft niets met mijn eigen vrouw du moment te maken.
Anyway, je hebt ondertussen hopelijk toch wel door dat jouw stelling ‘man vindt lichaam niet mooi genoeg’ volstrekt onwaar is?
Alle reacties Link kopieren
Scheiden mag om welke reden dan ook hoor. Wat een idioot. Zou mijn man niet zijn.
When they go low, we go high. (M.Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven