Laatste poging voor date of laten gaan?

07-12-2017 00:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Dames, graag jullie visie op het eeuwige date dilemma.
Probeer het even compact te omschrijven!
Dik een jaar geleden een man leren kennen op de sportclub. Voelde me erg tot hem aangetrokken en hebben gezellig gekletst. Nummers uitgewisseld en daarna ook via de app contact gehad.
Een date is er toen om een bepaalde reden niet van gekomen en ik snapte wel waarom. We hebben het toen daarbij gelaten.
Nu een paar weken geleden terug contact en alsnog een date gepland. Deze heeft hij toen afgezegd en gevraagd of we het een weekje konden doorschuiven.
Die week is nu inmiddels al dik voorbij. In de tussentijd overigens wel contact gehad.
Vanwege het eerdere gehannes rondom die date wil ik nu eigenlijk wel vragen hoe het nu zit, of die date nog komt. Want op deze manier hoeft t voor mij niet.
Maar aan de andere kant wil ik toch heel graag een x met m afspreken.
Wat vinden jullie? Die laatste app sturen of het nu al laten voor wat het is?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen! Wat kan er mis gaan?
Ik zou het laten gaan. Nog geen date gehad en nu al gehannes. He's just not that into you.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik t nog wil proberen omdat ik de indruk krijg dat ie onzeker is... ik zie hem bijna wekelijks op de club en ik merk dat hij in mijn buurt nogal zenuwachtig doet. Daarom denk ik soms dat hij t gewoon niet durft te vragen. En dan zou ik het zonde vinden als daarom die date er niet komt.
Maar ik wil ook weer niet “wanhopig” oid overkomen door er zelf weer naar te vragen....
Wat is er wanhopig aan hem herinneren aan een gemaakte afspraak? Als jij denkt dat het onzekerheid is bij hem, gewoon vragen wanneer die date nou gaat gebeuren. En als je dan toch het deksel op je neus krijgt, weet je tenminste waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij echt verlegen en hoopt hij dat jij het balletje opgooit. Misschien niet, maar als jullie allebei blijven wachten op de eerste zet van de ander gebeurt er niets. Dus, wat kan er nu mis gaan? Wat het antwoord ook is, je weet dan wat het antwoord is, en hoeft niet meer te gissen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. In principe is het ook mijn onzekerheid dat ik nu dus in dubio zit. Het is alleen wel zo dat ik toch echt al een aantal keer heel duidelijk heb gezegd dat ik het heel leuk vind om iets af te spreken. Je zou zeggen dat dat dan bij hem ook wel wat onzekerheid weg zou nemen!
Ik denk weer eens teveel na haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er het datingregelement eens op naslaan
Weet je wel zeker dat hij verlegen is? Kan best zijn dat hij stuntelt omdat hij je niet keihard wil afwijzen.
Als je het al 2 keer gevraagd hebt en het is er niet van gekomen dan zal het er wel nooit van komen.
Als hij echt dolgraag zou willen stond hij op date 1 of 2 al klaar.
Alle reacties Link kopieren
emmetje2 schreef:
07-12-2017 00:44
Weet je wel zeker dat hij verlegen is? Kan best zijn dat hij stuntelt omdat hij je niet keihard wil afwijzen.
Als je het al 2 keer gevraagd hebt en het is er niet van gekomen dan zal het er wel nooit van komen.
Als hij echt dolgraag zou willen stond hij op date 1 of 2 al klaar.
Nee helemaal zeker weet ik natuurlijk niet of het echt verlegenheid is. Vandaar dat ik ook twijfel of ik zelf
Nog een poging moet doen...
hij stelde overigens de laatste keer wel zelf voor om een nieuwe datum te prikken. Maar of dat nu veel zegt...
Alle reacties Link kopieren
Angietje schreef:
07-12-2017 00:47
Nee helemaal zeker weet ik natuurlijk niet of het echt verlegenheid is. Vandaar dat ik ook twijfel of ik zelf
Nog een poging moet doen...
hij stelde overigens de laatste keer wel zelf voor om een nieuwe datum te prikken. Maar of dat nu veel zegt...
Als hij met dat voorstel komt is ie wel erg gretig. Niet sexy. En hij stuntelt
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hem gewoon vragen. Wil hij nog met je daten of houdt hij het liever hierbij? Eerlijke vraag, hopelijk een eerlijk antwoord. Hij zal hopelijk ook wel snappen dat hij nu wel een keertje helder moet zijn toch? Ik doe het ook hoor, al die scenarios bedenken en alles invullen voor hem, maar ik weet ook dat dat niet goed is. Toevallig vanavond best een goede ervaring gehad met uitspreken. Was ongemakkelijk, maar zorgde wel voor helderheid. Ik zou het gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Klopt. En als ik daar een vage of helemaal geen reactie op krijg weet ik ook genoeg he!
Zal ik in die app dan ook nog gelijk een laatste voorstel voor een datum noemen? Dus gewoon heel direct van nou zullen we dan die en die datum doen? Of echt alleen vragen of hij überhaupt nog wel wil afspreken? :-)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen joh! Mannen houden van vrouwen die durven :) ze zullen het niet toegeven maar 9/10 keer zijn ze te bang om een stap te zetten en zijn ze blij als een vrouw dat doet ;). En blijkt hij toch niet zo geïnteresseerd als jij dacht, jammer, maar je kan het dan maar beter gelijk weten toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er geen tijd en energie meer insteken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je snapt dat er een jaar geleden geen date is gekomen zeg je.
Was/is hij niet single?
Gewoon een nieuwe datum voorstellen. Nu ik mijn kinderen op zie groeien zie ik van dichtbij hoe verlegen en onzeker mannen kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken: graag of niet, en bovendien zou ik geen uitgesproken verlegen man willen die uit angst niet doet wat hij wel zou willen doen. Dat zou niet het soort karakter voor mij zijn. Een beetje verlegen is wel prima. Maar misschien kan het jou niet schelen om zelf het initiatief te nemen? Of vind je dat juist leuk? Dan doe je dat toch?

Je hebt niks te verliezen want er is nog niets.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Angietje schreef:
07-12-2017 00:25
Ik denk dat ik t nog wil proberen omdat ik de indruk krijg dat ie onzeker is... ik zie hem bijna wekelijks op de club en ik merk dat hij in mijn buurt nogal zenuwachtig doet. Daarom denk ik soms dat hij t gewoon niet durft te vragen. En dan zou ik het zonde vinden als daarom die date er niet komt.
Maar ik wil ook weer niet “wanhopig” oid overkomen door er zelf weer naar te vragen....
Dan zeg je er toch bij dat dit je laatste poging is? Dan weet je meteen of hij het voor je over heeft om eventuele angst te onderdrukken voor een date met jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ugh, laat gaan laat gaan
hij kan je bereiken als ie ballen heeft gekweekt
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Hij wil wel maar niet graag genoeg. Een man die echt echt wil die gaat er echt wel voor hoor en die zou wel meteen een (nieuwe) afspraak met je maken. Dus ik zou lekker verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
Een afspraak afzeggen vinden de meeste mensen best moeilijk.

Jullie hadden al een date gepland staan en hij was dus niet te verlegen of te onzeker om die gewoon af te zeggen.

Daar komt nog eens bij dat jij heel duidelijk hebt aangegeven dat jij gem erg leuk vindt. Dus hij hoeft niet bang te zijn om een blauwtje te lopen.

Die zenuwachtigheid in jouw nabijheid heeft waarschijnlijk niets te maken met jou niet op date durven vragen maar eerder met oh nee help strak vraagt ze weer of ik op date wil. Hoe om ik met goed fatsoen van dat opdringerige mens af.
Alle reacties Link kopieren
wat sugarmiss zegt want die kan het beter dan ik
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet naar vragen. Dat kan hij toch ook en doet het niet? Waarom jij dan wel?
Alle reacties Link kopieren
En Angietje, al een update over wat je wel/niet gaat doen? :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven