Wat is nou zijn bedoeling? (ook collega’s)
zondag 7 januari 2018 om 12:01
Ik denk dat hij zich gewoon nog niet wilt "vastleggen", hij komt natuurlijk uit een lange serieuze relatie. Wilt niet zeggen dat hij anderen wilt zien maar waarschijnlijk wilt hij je eerst echt goed leren kennen voordat hij er een "relatie" label aan hangt.
Je hebt niks te verliezen dus ik zou dat gewoon loslaten als ik jou was en genieten van de tijd samen en dan zie je wel of het naar meer toe groeit of niet. Vertrouw hem er op dat hij geen andere dames ziet, het is een heel goed teken dat hij je uitnodigt waar zijn vrienden bij zijn en uberhaupt zijn vrienden mee neemt naar jou.
Je hebt niks te verliezen dus ik zou dat gewoon loslaten als ik jou was en genieten van de tijd samen en dan zie je wel of het naar meer toe groeit of niet. Vertrouw hem er op dat hij geen andere dames ziet, het is een heel goed teken dat hij je uitnodigt waar zijn vrienden bij zijn en uberhaupt zijn vrienden mee neemt naar jou.
zondag 7 januari 2018 om 12:11
Wat ik niet goed begrijp is dat hij op tinder zit als een zoeker naar een vaste relatie, maar aan jou te kennen geeft dat hij dit niet wil. Zonder t.
Ergens rammelt er iets in dit verhaal.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
zondag 7 januari 2018 om 12:15
Darling, echt, praat jezelf niks aan. Als hij relatie had gewild, had hij dat allang gezegd.
Hoe goed JIJ ook vindt dat jullie klikken, bij elkaar passen, dezelfde bedoelingen (weet niet precies wat dat is) hebben, zolang HIJ niet zegt "nou, ik wil dus echt geen seconde meer zonder jou zijn", is er niets behalve seks.
En omdat jij randje burn out bent, zou ik t reuze verstandig vinden om al je energie op jezelf te richten en niet op een niet-bestaande relatie of fantasieën daarover.
Hoe goed JIJ ook vindt dat jullie klikken, bij elkaar passen, dezelfde bedoelingen (weet niet precies wat dat is) hebben, zolang HIJ niet zegt "nou, ik wil dus echt geen seconde meer zonder jou zijn", is er niets behalve seks.
En omdat jij randje burn out bent, zou ik t reuze verstandig vinden om al je energie op jezelf te richten en niet op een niet-bestaande relatie of fantasieën daarover.
zondag 7 januari 2018 om 12:16
En dit ja. Dat hij je belooft een kus te geven is gewoon een visje voor houden. Met een burn out lijkt me dit echt niet handig om te doen. Waren je kinderen thuis trouwens?Piratesse schreef: ↑07-01-2018 12:15Darling, echt, praat jezelf niks aan. Als hij relatie had gewild, had hij dat allang gezegd.
zondag 7 januari 2018 om 12:18
Heb je helemaal gelijk in hoor Star.
Hij werkt 5 dagen, fulltime tot 17.00 uur en ik heb 2 jonge kinderen (die ik niet vaak bij mijn ouders dump). Als wij nog niks serieus hebben dan laat ik mijn kinderen hem toch nog niet ontmoeten? Daarom is overdag lastig en hij is gehecht aan zijn vrienden en ieder weekend zijn voetbal..
Ik wil er ook geen druk op zetten snap je.
zondag 7 januari 2018 om 12:19
Ja hè Dobbel, tijd zal het zeggen.. Maar niet te langDobbel123 schreef: ↑07-01-2018 12:01Ik denk dat hij zich gewoon nog niet wilt "vastleggen", hij komt natuurlijk uit een lange serieuze relatie. Wilt niet zeggen dat hij anderen wilt zien maar waarschijnlijk wilt hij je eerst echt goed leren kennen voordat hij er een "relatie" label aan hangt.
zondag 7 januari 2018 om 12:20
Babes1983 schreef: ↑07-01-2018 12:18Heb je helemaal gelijk in hoor Star.
Hij werkt 5 dagen, fulltime tot 17.00 uur en ik heb 2 jonge kinderen (die ik niet vaak bij mijn ouders dump). Als wij nog niks serieus hebben dan laat ik mijn kinderen hem toch nog niet ontmoeten? Daarom is overdag lastig en hij is gehecht aan zijn vrienden en ieder weekend zijn voetbal..
Waarom doe je het dan? Je hebt zorg voor je kinderen en je eigen gezondheid, laat je niet zo in de maling nemen.
zondag 7 januari 2018 om 12:20
Ik zat op Tinder voor een vaste relatieinkepinkje schreef: ↑07-01-2018 12:11Wat ik niet goed begrijp is dat hij op tinder zit als een zoeker naar een vaste relatie, maar aan jou te kennen geeft dat hij dit niet wil. Zonder t.
zondag 7 januari 2018 om 12:22
Dus je wil geen druk zetten, je gaat met hem naar bed en hoopt dat hij in eens zegt dat ie een relatie met jou wil?Babes1983 schreef: ↑07-01-2018 12:18Heb je helemaal gelijk in hoor Star.
Zo werkt het toch niet. Daar naast 'mag' je echt wel druk zetten als in duidelijk maken dat je een relatie wil. Wil hij dat niet dan kan hij dat ook zeggen. Hoef je niet te hopen maar heb je duidelijkheid.
zondag 7 januari 2018 om 12:23
Na drie dates al??Piratesse schreef: ↑07-01-2018 12:15Darling, echt, praat jezelf niks aan. Als hij relatie had gewild, had hij dat allang gezegd.
Hier ben ik het wel mee eens. Echter, als het leuk is zoals het nu is en je kan dat accepteren zou ik er vooral gewoon mee door gaan.
zondag 7 januari 2018 om 12:23
Ik ben vorige week door weet ik hoeveel collega's op beide wangen gekust. Als dat iets zou zeggen over je relatiestatus moet ik even mijn man gaan inlichten dat ik er nog wat vriendjes en vriendinnetjes bij heb.
Kortom : pas als hij je in het bijzijn van collega's vol op je mond zoent kun je daar misschien (!) iets uit afleiden.
zondag 7 januari 2018 om 12:24
Volgens mij waren het niet 2 mannen, maar 2 vrienden die een relatie hebben, als het 2 mannen zijn met een relatie hoeft ze al helemaal niet bang te zijn.
zondag 7 januari 2018 om 12:25
Ben zeker naïef. Dat heet nou het gezellig hebben, ik ben gek op gamen en vind het gezelliger dan vanuit huis.
Die vrienden gaan weg en ik blijf bij hem. Dat hadden wij al afgesproken. Nogmaals hij is mijn collega en geloof er heilig in dat die andere twee goeie kerels zijn.
zondag 7 januari 2018 om 12:25
zondag 7 januari 2018 om 12:26
Omdat ik hem zijn vrijheid wil geven die hij vraagt, aangezien hij nog geen behoefte heeft aan een relatie. Ik wil niet claimen als hij er nog niet aan toe is.inkepinkje schreef: ↑07-01-2018 12:03Ik kan vanaf hier niet in zijn hoofd kijken, maar waarom vraag je niet direct aan hem om verduidelijking?
zondag 7 januari 2018 om 12:27
zondag 7 januari 2018 om 12:28
Dit is toch gewoon deurmat gedrag? Jij wil wel een relatie, hij niet (iig niet met jou). Wat denk je te bereiken dan met hem blijven zien?