hulp met breakup

23-01-2018 19:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ik ben 3 week geleden gedumpt na een best intense en liefdevolle relatie. Voor mij kwam het geheel onverwachts en doet het nu nog steeds veel zeer. Ik heb vrijwel direct al het contact verbroken en hem overal op verwijderd etc.

Nu hoorde ik via via dat hij er al overheen is, ook dat deed wel zeer om te horen. Hij zit continu in mijn hoofd ook al zoek ik alle afleiding van de wereld.
Iemand nog goeie tips of iets dergelijke?
Alle reacties Link kopieren
Snel weer aanmelden bij een datingsite. Dan kom je leuke mannen tegen en vergeet je je verdriet sneller.
Neem je tijd, schrijf je emoties op, doe leuke dingen, huil, trek met vriendinnen op uit, waai uit op vakantie.

Vooralsnog is het een enorme kutperiode waar je door heen gaat. Er komen betere tijden, echt waar :hug:

Tijd heelt alle wonden. Ik ben zelf net beetje boven op gekomen. Wees vooral lief voor jezelf. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Vivalamor schreef:
23-01-2018 19:41
Neem je tijd, schrijf je emoties op, doe leuke dingen, huil, trek met vriendinnen op uit, waai uit op vakantie.

Vooralsnog is het een enorme kutperiode waar je door heen gaat. Er komen betere tijden, echt waar :hug:

Tijd heelt alle wonden. Ik ben zelf net beetje boven op gekomen. Wees vooral lief voor jezelf. Sterkte!
Heel lief, dankjewel <3
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij al iemand anders ontmoet gun hem dat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft me ook gedumpt naar 17 jaar huwelijk.
ben niet eens met de Vivalamor (sorry).
Heb alles van haar weggedaan en voel me veel beter.
Ging op vakantie , salsa dansen ....
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het gevoel en 't wordt beter!! Je komt uiteindelijk iemand tegen die beter voor je is dan hij, maar waarschijnlijk denk je nu nog dat dat niet kan. Even huilen mag maar kies een datum dat het klaar moet zijn. Ga daarna tijd investeren in jezelf, ga uit, ga leuke dingen doen met vriendinnen en ga lekker tinderen. Alleen al om te beseffen dat er meer leuke jongens zijn dan hij!
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
23-01-2018 20:04
Misschien heeft hij al iemand anders ontmoet gun hem dat.

To zegt alleen dat ze het moeilijk vond om te horen, kan nergens uit afleiden dat ze hem iets misgunt.

to: vooral veel afleiding zoeken en zorg goed voor jezelf. doe dingen waar je zelfvertrouwen van krijgt, ga sporten, eet extra gezond, lekker buiten wandelen, maskertjes. Leuke dingen doen met vriendinnen etc!
je zult zien dat je je over een tijdje weer stukken beter voelt! Sterke..
Alle reacties Link kopieren
Elza84 schreef:
24-01-2018 21:53
To zegt alleen dat ze het moeilijk vond om te horen, kan nergens uit afleiden dat ze hem iets misgunt.

to: vooral veel afleiding zoeken en zorg goed voor jezelf. doe dingen waar je zelfvertrouwen van krijgt, ga sporten, eet extra gezond, lekker buiten wandelen, maskertjes. Leuke dingen doen met vriendinnen etc!
je zult zien dat je je over een tijdje weer stukken beter voelt! Sterke..
Ja dit! En ga naar de kapper, neem is een andere coupe of laat het verven. Zelfvertrouwen is het belangrijkste nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven