foute keuzes maken

21-02-2018 23:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,

ik stel me ff voor ik ben kayleigh en ik ben 16 jaar.

ik zit tot vandaag met dingen waar ik zelf geen antwoord op heb ik:
ik en mijn vriend hebben 4 maart 3 maanden maar we hebben af en toe wat struggles en die struggles komen elke keer als ik zijn vertrouwen beschaad maar dat is dus wat ik echt totaal niet wil:

hij vind het maar niks dat ik steeds meer met jongens om ga dan met meisjes (ook wel een beetje logisch) maar ik voel me een beetje aan het lijntje gehouden want ik kan veel beter omgaan met meisjes dan met jongen dat zeg ik heel eerlijk maar mijn vriend gaat wel met meisjes om en dan moet ik dat accepteren.


maar ja het punt is dat ik dus zijn vertrouwen beschaad zonder dat ik het wil...

i hope some of you can help me with this....
16, 3 maanden samen en hij is nu al zo hyperjaloers?

Volgende. Next. En dumpen die jaloerse bok.

Een relatie hoort plezier te zijn, je hoort dolverliefd te zijn. Zeker het eerste jaar.
En niet een opeenstapeling van frustraties en jaloezie.
Alle reacties Link kopieren
Nou als hij met meisjes omgaat, mag jij met jongens omgaan! Zeg m dat maar.
Hij beschaad jou vertrouwen ook.
ik geef mn bek ook maar een douw
Jeetje meissie waar je zin in hebt. Zoek je vriendinnen op en ga lekker de hort op en plezier maken. Je heb nog een heel leven voor je om gedoe te hebben met mannen, schuif dat nog een tijdje voor je uit, je koopt er toch niks voor.

Ga feesten!!!
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet zo leuk.

En hij weet dat al.

Nu jij nog.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met foute keuzes maken? Alleen maar dat je het beter met jongens kunt vinden dan met meisjes?
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
En zo moet je nog 40 jaar verder???
Alle reacties Link kopieren
Je doet niets fout, je mag gewoon met jongens omgaan en hij met meisjes. Zeker wanneer je zestien bent! Je kunt toch niet de helft van de wereldbevolking negeren omdat je vriendje dat wil?
willem1959 schreef:
21-02-2018 23:56
En zo moet je nog 40 jaar verder???
40 jaar?

De gemiddelde Nederlander wordt om ben bij de 80.

Maak er dus maar 60 à 65 jaar van.
Alle reacties Link kopieren
Foute keuze omdat je hem nog niet gedumpt hebt. Dit is geen leuke jongen. Laat je NOOIT door iemand zeggen wat je wel of niet mag doen!
Life is short. Eat dessert first.
Veelzeggend dat hij niet gelooft dat jongens en meisjes platonische vriendschap kunnen hebben, maar hij zelf wel met meisjes omgaat. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
Alle reacties Link kopieren
Hoe had hij zich dat voorgesteld de komende 60 jaar?
Dat jij wegloopt elke keer als er een man jouw kant op Komt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
TO: je vriend zeikt, je doet helemaal niks fout, en als hij hetzelfde doet als jij moet ie helemaal zn waffel houden.
(En er is helemaal niks mis mee hoor.. meisjes en jongens kunnen prima normaal vriendschappelijk met mekaar omgaan. Mijn bff is een man, ken hem al vrij lang en ik ben echt nooit verliefd geweest op hem)

Ik zou als ik jou was mn grenzen aangeven, en als hij het daarom uitmaakt spoort ie helemaal niet, jij bent toch meer waard hoor...
Maak je niet druk.
Alle reacties Link kopieren
Beschaad is geen Nederlands. Het is geschaad of beschadigd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja Kayleigh je zit wel fout. Meisjes mogen niet met jongens omgaan. Is verboden! Wees een meid van deze eeuw en laat je in een relatie niet vertellen wat je wel en niet mag.
Ja hoor, we kunnen je hiermee helpen.

TO, leuk hoor dat je bijna 3 maanden verkering hebt. Jammer alleen dat je geen leuke jongen hebt ontmoet. Dat is zo zonde van je tijd. Die 3 maanden zijn een leuke les geweest, maar nu ga je weer verder. Zonder hem dus. Het fijne aan verkering op jouw leeftijd is dat je het ook weer uit kunt maken zonder gedoe.
Ga maar even praten met je bijna ex-vriendje en richt je vanaf nu maar weer op je lieve vrienden en vriendinnen.
viva-amber schreef:
22-02-2018 08:06
Beschaad is geen Nederlands. Het is geschaad of beschadigd.
Dit Met als toevoeging dat je wellicht bedoelt dat je zijn vertrouwen beschaamd.
Alle reacties Link kopieren
Je moet nog met 30 verschillende jongens zoenen en met 10 een relatie hebben voordat je de ware tegenkomt (volgens de statistieken) en jouw huidige vriendje is duidelijk niet de ware. Laat je dus niet binden! Succes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
in het bericht staat trouwens "beter met meisjes dan met jongens" maar het hoort andersom te zijn.

maar de reden dat hij jaloers is heeft te maken met zijn ex die ik weer toevallig ken zijn ex ging met de ex flow van mij naar bed terwijl ze dus nog met hem had en toen hadden ze een relatie dus toen ging ze al vreemd, vervolgens is ze ook nog met hem dat weekend erna naar bed geweest terwijl ze ook al een relatie had met mijn ex flow (heel vaag dit maar veel beter kan ik het niet uitleggen, met ''hem'' bedoel ik trouwens mijn vriend)

de fouten keuzes: ik bedoel in elke situatie waarin ik terechtkom dat ik denk goede keuzes te maken, maar dan vervolgens toch fout zijn
kayleighxlilly schreef:
22-02-2018 22:15
de fouten keuzes: ik bedoel in elke situatie waarin ik terechtkom dat ik denk goede keuzes te maken, maar dan vervolgens toch fout zijn
Denk je dat er mensen zijn die dat niet tegenkomen en waarbij alles vlekkeloos gaat? Dit ga je de rest van je leven tegenkomen, de truuk is om met deze situaties om te gaan. Zo leer je van, wat jij noemt, fouten.

Speltip 3: fouten zijn alleen fouten als je er niet van leert.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
22-02-2018 22:23
Denk je dat er mensen zijn die dat niet tegenkomen en waarbij alles vlekkeloos gaat? Dit ga je de rest van je leven tegenkomen, de truuk is om met deze situaties om te gaan. Zo leer je van, wat jij noemt, fouten.

Speltip 3: fouten zijn alleen fouten als je er niet van leert.
ja maar met de meeste situaties kan ik niet omgaan, ik raak er ook gestrest van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven