Vriend chatte via een online spel.

18-03-2018 18:04 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en wil graag mijn verhaal kwijt.
Mijn vriend en ik zijn bijna 1,5 jaar samen.
Er ging een wereld voor mij open na een lange relatie.
We hebben eerst een tijd via internet contact gehad en na een tijd wou hij graag afspreken.
Vanaf toen hadden we al vrij snel een relatie, ik kon mijn geluk niet op.
Hij stelde mij voor aan zijn vrienden, kinderen fam etc.
We belden uuuuuren achter elkaar met elkaar, hele leuke gesprekken, soms wel 8 uur lang.
Deden veel dingen samen, hij nam mij mee.
Maar....ik kwam net uit een relatie met behoorlijk problemen met mijn ex, hierbij zijn ook kinderen betrokken.
Dit werd best vaak besproken en dus ook met mijn vriend, misschien wel tot ergenis aantoe, hij gaf aan het wel te begrijpen ik moest mijn ei ook kwijt zei hij.
Ik speelde altijd een online spel waarbij je kan chatten.
Hij ging op den duur ook dat spel doen, prima.
We speelden ih begin ook samen.
Opeens had hij van zijn profielfoto waar hij niet opstond een eigen profiel foto neergezet, dit vond ik best wel vaag omdat we eerder een gesprek over dat spel hadden dat mensen opzoek zijn naar iemand oid, vragen waar je woont etc, ik kapte dat altijd af.
Nu zag ik al een tijd dat hij wel eens een bericht kreeg, met iets van sorry dat ik te laat ben, ik zei dat tegen hem en hij keek raar en zei als iemand al zo doet heb ik er geen zin meer in (in het spel spelen met diegene)
Nu zag ik later dat hij nog steeds een spel speelde met haar, ik dacht van jij had daar toch geen zin meer in... dat vond ik wel raar.
Ik heb op den duur een nep account aangemaakt met een foto van een goed uitziende meid.
We gingen samen dat spel spelen en ik hoopte natuurlijk dat hij niet ging chatten.
Mijn vriend ging op den duur naar bed, hij zei ik ga slapen ik ben moe.
Ik ging dat spel openen en ik zag dat hij mij had aangesproken, mijn hart ging als een malle tekeer...
Hij zei Hoi, ik zei Hoi.
Hij zei je bent ook nog laat wakker, ik zo ja het is weekend dus nu mag het, hij zei je hebt helemaal gelijk.
Toen zei ik zullen we verder spelen, geen reactie.
Ik ben met een kloppend en pijnlijk hart naar boven gegaan en heb hem geconfronteerd, hij ontkende en werd heel boos op mij.
Hij zei dat ben ik niet, ik zei dat ben je wel, we hebben vaker gespeeld, hoe kan ik anders met jou dit spel doen?
Later zei hij ook nog iets van wel een gemene manier zo om je voor te doen als iemand anders, ik zei hoezo?
Want ik ben niet degene die jou heeft aangesproken, dus ik lok ook niks uit.
Ik maakte het groter dan dat het is.
Ik ben die dag erna naar huis gegaan en zou die maandag weer naar hem toe gaan.
Ik stuurde een bericht van dat ik niet kom dat ik over onze relatie wil nadenken, eerst reageerde hij vrij makkelijk.
De dag erna stuurde hij mij een bericht met een blazend hartje, ik reageerde niet.
Later op de dag stuurde hij nog een bericht, ik reageerde weer niet, ik zag ook dat hij vaak online was op whatsapp ik denk om te kijken of ik misschien iets terug zou sturen.
Later op de dag kreeg ik een bericht van
Ik heb nagedacht en heb veel te heftig naar jou gereageerd, dit verdien jij niet en dat spijt mij, ik geef meer om jou dan jij denkt hoor!
Ik stuurde terug dat ik blij was dat hij had nagedacht maar dat ik het wel uitgepraat wil hebben anders heeft de relatie geen zin.
Ik ben savonds naar hem toe gegaan, hij ontkende nog steeds, hij zei ik weet niet hoe dat kan.
Nu bijna een jaar later zit het mij nog steeds niet lekker, ik heb soms als hij met zijn telefoon in de handen zit of als hij op bed gaat dat ik dan weer dat rotgevoel krijg.
Een half jaar geleden heb ik tegen hem gezegd dat ik er nog steeds mee zit, hij zei als we verder willen moeten we vooruit kijken.
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, maar het geeft mij een ontzettend rotgevoel, ben ik wel de ware/ enige voor hem?
Ik denk dan ook wat hij allemaal voor mij doet en heeft gedaan.
Ik was ziek en mijn kinderen ook, gaat hij boodschappen voor mij halen en brengen, we woonden toen iets langer dan een uur rijden bij elkaar vandaan.
Hij ging mee naar de rechtbank, advocaat, hij hielp mij met dingen, dacht mee.
Als hij vrij was kwam hij ook op visite.
Ik zit te denken, waarom zocht hij contact?
Komt dat misschien omdat ik in die situatie waar ik inzat met hem besprak en hij zich misschien gepasseerd voelde?
Ook was hij aan het werk en bij een klant op visite, ik zei ben je daar 2 uur geweest? Lijkt mij raar voor het werk wat hij doet, hij zei ja die man moest naar de koeien ofzo melken, maar dat gebeurt niet sochtends.
Van die vage dingen...
Ondertussen wonen we samen, voor de rest maakt en geeft hij mij een gelukkig gevoel, alles lijkt gewoon compleet.
We kunnen praten, ouwehoeren, sex is nog steeds geweldig en heb na 1,5 jaar nog een hele dierentuin vol met vlinders in mijn buik, maar toch knaagt dat nog aan mij, en dat is gewoon omdat hij niet eerlijk is geweest terwijl ik weet dat hij dat echt wel was met dat spelletje.
ik zou heel graag jullie eerlijke mening willen hebben hierover, stel ik mij aan?
Of komt het omdat ik een ontzettend gevoelig persoon ben.
Alle reacties Link kopieren
Je voordoen als iemand anders om hem uit te lokken is ontzettend puberaal. En ja hij liegt tegen je, maar als iemand je niet vertrouwt en altijd op zoek is naar iets om je op te pakken zou ik ook gaan liegen. Tot mijn geduld op is en ik klaar met je ben.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is het probleem niet...
Ik laat hem heel erg vrij, hij kan gaan en staan waar hij wilt.
Ik kom uit een relatie waar ik geen vrijheid had en ik vind dat ieder zijn eigen ding moet kunnen doen, en ook zonder gezeur.
Ik bel hem nooit achter zijn kont aan als hij weg is.
Puberaal vind ik zelf niet gepast, hij gaf een reactie op mij en dan ondertussen doorgaan met diegene, dat heeft mij een naar gevoel gegeven.
Daarom een nep account aangemaakt, maar ik heb hem niet aangesproken, dat deed hij zelf.
Vertrouwen is weg TO. Of je moet ermee kunnen leven dat hij dit doet, maar anders ga je jezelf niet beter voelen, nu niet, en ook op de lange termijn niet.
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:13
ik vind dat ieder zijn eigen ding moet kunnen doen, en ook zonder gezeur.


Behalve een beetje kletsen tijdens een spelletje?
Waarom ben je met hem gaan samenwonen als je hem niet vertrouwt? En waarom zo snel, als er kinderen bij betrokken zijn?
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij over dat je een onderbuik gevoel had, en hem bent gaan “testen”.
Helaas hapte hij toe, wat jouw wantrouwen versterkte.

Wat ik me dan afvraag is of jouw intuïtie spreekt of dat je handelt uit angsten en onzekerheid.
Alle reacties Link kopieren
kinderen had ik er niet direct bij betrokken.
Ik vind kletsen niet erg, alleen dat er dan om gelogen word snap ik niet.
Ik zelf ben heel makkelijk en er valt overal over te praten zonder direct ruzie te maken of een oordeel te geven.
Het gaat er gewoon om dat er gezegd word dat ben ik niet, want als hij zei ik vind het leuk om een praatje te maken nou prima, alleen spreekt hij zichzelf dan wel tegen omdat hij aangeeft geen behoefte aan contact te hebben met mensen via internet die hij niet kent.
Het gaat mij om het liegen, want dat vind ik dan verdacht
Alle reacties Link kopieren
kinderen had ik er niet direct bij betrokken.
Ik vind kletsen niet erg, alleen dat er dan om gelogen word snap ik niet.
Ik zelf ben heel makkelijk en er valt overal over te praten zonder direct ruzie te maken of een oordeel te geven.
Het gaat er gewoon om dat er gezegd word dat ben ik niet, want als hij zei ik vind het leuk om een praatje te maken nou prima, alleen spreekt hij zichzelf dan wel tegen omdat hij aangeeft geen behoefte aan contact te hebben met mensen via internet die hij niet kent.
Het gaat mij om het liegen, want dat vind ik dan verdacht
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:26
kinderen had ik er niet direct bij betrokken.
Misschien niet direct, maar wel (te) snel. Jullie hebben pas anderhalf jaar een relatie en wonen al een tijd samen. Dat lijkt me normaal geen probleem, maar met kinderen is dat echt veel te snel. Dus doe nou niet of je het heel rustig aan hebt gedaan.
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:27
kinderen had ik er niet direct bij betrokken.
Ik vind kletsen niet erg, alleen dat er dan om gelogen word snap ik niet.
Ik zelf ben heel makkelijk en er valt overal over te praten zonder direct ruzie te maken of een oordeel te geven.
Het gaat er gewoon om dat er gezegd word dat ben ik niet, want als hij zei ik vind het leuk om een praatje te maken nou prima, alleen spreekt hij zichzelf dan wel tegen omdat hij aangeeft geen behoefte aan contact te hebben met mensen via internet die hij niet kent.
Het gaat mij om het liegen, want dat vind ik dan verdacht
Een wat doe jij? Jij gaat je eigen man zitten catfishen! Wie is hier nou niet te vertrouwen?
Je bent niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Pecannootje, ik kreeg een heel naar gevoel, want hij zei iets maar deed het andere.
Vandaar dat ik een ander account had aangemaakt.
Ik heb hem niet aangesproken, hij sprak mij aan toen hij op bed lag.
Dus intuïtie....het klopt gewoon niet met wat hij zegt en wat hij doet, misschien nam ik het wel te letterlijk..?
Maar goed, je vertrouwt hem niet meer. Wil je een relatie met iemand die je niet vertrouwt?
Alle reacties Link kopieren
We wonen nog niet lang samen
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:33
We wonen nog niet lang samen
Dan snap ik niet dat je bent gaan samenwonen, als dit gechat je nog steeds dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-03-2018 18:32
Een wat doe jij? Jij gaat je eigen man zitten catfishen! Wie is hier nou niet te vertrouwen?
Je bent niet goed.
.

Nou en.
Tis niet netjes, maar er zijn ergere dingen.
Lekker veroordelend.
Alle reacties Link kopieren
Lucy, ik weet zeker dat als iemand een vreemde smaak in de mond heeft ook jij je graag wel wilt weten hoe en wat.
Catfishen vind ik persoonlijk wel overdreven, want ik heb hem niet uitgelokt.

Trotter, ik zou graag willen weten waar zoiets vandaan komt, want ik zelf doe dat niet vandaar mijn vraag aan mensen met een frisse kijk erop zeg maar, daarom ook de vraag, stel ik mij aan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien lees ik er overheen, maar ik lees nergens dat jullie de afspraak hadden dat hij niet mocht chatten.
En wat chat hij nou helemaal? Alleen wat 'hoi, hoe is het'. Verder niets.

Ik vind jou best wel puberaal overkomen door je vriend te gaan testen en volgens mij heb jij behoorlijk wat issues. Klopt het dat je heel onzeker bent? Zo ja, dan moet je daar aan gaan werken voordat je een relatie begint.
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:38
Lucy, ik weet zeker dat als iemand een vreemde smaak in de mond heeft ook jij je graag wel wilt weten hoe en wat.
Catfishen vind ik persoonlijk wel overdreven, want ik heb hem niet uitgelokt.

Trotter, ik zou graag willen weten waar zoiets vandaan komt, want ik zelf doe dat niet vandaar mijn vraag aan mensen met een frisse kijk erop zeg maar, daarom ook de vraag, stel ik mij aan.
Je hebt een fake account gemaakt, expres met een foto van een hele knappe vrouw, om hem uit de tent te lokken. Dáár is het mee begonnen en dat heb jij gedaan. Doe nou niet net alsof jij zo'n heilig boontje bent en het je overkomen is.
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:38
daarom ook de vraag, stel ik mij aan.
Ik zou ook balen als mijn man zou liegen. Maar ik zou 'm dan weer niet uitlokken met een fakeprofiel. En ik zou al helemaal niet zijn gaan samenwonen met iemand die ik niet vertrouw.
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig_zijn schreef:
18-03-2018 18:33
Pecannootje, ik kreeg een heel naar gevoel, want hij zei iets maar deed het andere.
Vandaar dat ik een ander account had aangemaakt.
Ik heb hem niet aangesproken, hij sprak mij aan toen hij op bed lag.
Dus intuïtie....het klopt gewoon niet met wat hij zegt en wat hij doet, misschien nam ik het wel te letterlijk..?
Nou, weet je. Ik vind chatten met een ander op zich gewoon onschuldig.
Maar het feit dat hij daar dus niet gewoon eerlijk over is, vind ik storend.
Alle reacties Link kopieren
Minnimouse, ik was niet de enige waar hij tegen sprak.
Ik zag vaker berichten voorbij komen van vrouwen.
Want hij gaf ook aan dat hij dat spel al heel lang niet meer deed, ik zei vorige week speelde je nog.
Een week is niet echt lang Maargoed...
Nou nee, ik ben verre van onzeker, ik wil gewoon weten hoe een ander hier naar kijkt, maak ik mij druk om niks.
Klopt, hij zei alleen dat, en waarom zou hij kwaad worden op mij dan? En niet een klein beetje ook als er niks ad hand is, dat vraag ik mij dan af.
Dan kom je oo mij over dat je werkelijkheid wat te verbergen hebt.
Hij geeft zelf aan nooit behoefte aan contact te hebben dus dan vind ik dit wel vreemd ja.
Als jou partner iets zegt en totaal wat anders doet wil jij het fijne er ook wel van weten.
En als ik hem zelf had aangesproken was dat misschien niet netjes geweest nee maar dat heb ik niet gedaan
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dit gebeurde toen jullie een half jaartje samen waren? Jullie wonen nu samen maar na een jaar ben je er nog steeds niet overheen?

Ik vind het echt kinderachtig van jullie beide. Jij hebt een fake account aangemaakt en hij ontkende dat hij met je sprak.
Blijkbaar is dit nooit echt goed uitgesproken. Tja als jij zo onzeker bent en hem niet vertrouwd zou ik vertrekken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Minnimouse, ja een vrouw met een vriendelijke lach en een mooi gezicht, geen aanstootgevende foto.

En chatten vind ik heus niet erg, hij chat maar een eind weg.
hij heeft met zijn werk ook veel contact met mensen, maar het gaat mij erom dat erom gelogen word, want als er niks aan de hand is hoef je toch niet te liegen en zo kwaad te worden en al helemaal niet omdat ik zo makkelijk ben.
Misschien kan hij niet zo goed omgaan met vrijheid?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben niet onzeker hoor, denk eerder omdat hij eerder geclaimend werd en nu alle vrijheid heeft daar misschien niet zo goed mee om kan gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven