Help, ik ben verliefd op een oudere man op mijn school!

06-04-2018 23:56 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

In het begin van het jaar is er een nieuwe concierge bij ons op school komen werken. We noemen hem even Jasper en hij is 28 jaar oud. Ik zelf ben 16 jaar, bijna 17. In het begin praatten we alleen over dingen die te maken hebben met school, later werden gesprekken vriendschappelijk. We praten nu al bijna het hele schooljaar en we hebben ook buiten school contact via social media. Jasper maakte eerst altijd al van die flirterige opmerkingen als we alleen waren op school en ze werden steeds flirteriger. Een paar dagen geleden heeft Jasper toegegeven dat hij gevoelens voor mij heeft gekregen. Ik heb toen ook tegen hem gezegd dat ik ook gevoelens heb voor hem. Er zijn alleen een aantal problemen, namelijk dat hij 28 is, bij mij op school werkt, een zwangere vrouw en een dochter heeft. Ik ben in de war en weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil niet dat mijn gevoelens voor hem groeien, omdat we denk ik allebei in de problemen kunnen komen als we een relatie krijgen. Ik wil hem ook niet kwijt. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen en goed advies kunnen geven.

Groetjes
Jasper pijpen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
relaxte baan daar.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen. Dit gaat hem zijn baan, huwelijk en band met zijn kinderen kosten. Voor jou is er ook niets te winnen: iemand die met een leraar (congierge valt daar ook gewoon onder) wil aanpappen.

Bedenk zelf even: wil je iets met een vent die blijkbaar geen enkel respect voor regels heeft, voor zijn vrouw, voor zijn kinderen, voor de leraar-leerlingrelatie?

Afgezien van het feit dat het walgelijk is van hem om misbruik te maken van een kalverliefde van een tiener, heb jij hier gewoon ook echt helemaal niets aan. Hoe zie je dat voor je: dat ie weg gaat bij zijn vrouw en kinderen en dan een relatie met jou begint? Gezellig hand in hand over het schoolplein?

Komop. Als hij dan niet volwassen is, doe jij dan maar volwassen en verwijder hem op social media en kap het contact volledig af.
Alle reacties Link kopieren
Wat een loser, die Jasper.
Heeft niet genoeg aan wat er is, op jacht naar jongere meiden.

Leuk, die aandacht. Maar nee dank je.
Alle reacties Link kopieren
Oh laat maar, ik lees nu dat je bijna 17 bent. Dan kan het natuurlijk prima.
Praat met de schoolmaatschappelijk werker.
Wat een toestand.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Je kan jezelf toch gewoon lekker laten nemen door Jasper in het fietsenhok of op het kopieerapparaat?
En nou is het afgelopen!
Is ie net zo spannend als Twilight Jasper?
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Alle reacties Link kopieren
Jasper heeft met zijn voorkeur voor jou naar mijn mening recht op op zijn minst tbs met voorwaarden als hij hiermee verder gaat. Wegwezen meid.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook verliefd op een oudere man.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Het is me wat.
Vooral je pil blijven slikken. Of niet. Wellicht heb je Jasper dan voor de komende 18 jaar in je leven.
Jasper heeft dringend een andere baan nodig waar die niet met minderjarigen omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
07-04-2018 00:57
Vooral je pil blijven slikken. Of niet. Wellicht heb je Jasper dan voor de komende 18 jaar in je leven.
Ehm... Jasper wacht echt niet het volwassen zijn van zijn kinderen af hoor... Als TO met een dikke buik zit, zit Jasper alweer te flirten met de volgende puber.
Stampertje12 schreef:
07-04-2018 02:00
Ehm... Jasper wacht echt niet het volwassen zijn van zijn kinderen af hoor... Als TO met een dikke buik zit, zit Jasper alweer te flirten met de volgende puber.
Ik heb nu al een hekel aan Jasper!
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
07-04-2018 02:04
Ik heb nu al een hekel aan Jasper!
Ik heb vooral medelijden met de zwangere echtgenote van Jasper. Die zit met haar dikke buik op zijn kleuter te passen, terwijl Jasper zijn leuter in een puber wil stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
07-04-2018 00:00
Jasper pijpen natuurlijk.
Nee joh, neuken, zwanger raken en dan weer een topic openen dat ze niet meer weet wat te doen, want hij zou het zijn vrouw vertellen en haar verlaten.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel2 schreef:
07-04-2018 02:04
Ik heb nu al een hekel aan Jasper!
Jasper is een fucking held, Jasper for president!!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je snel zwanger bent van Jasper dan is zijn vrouw niet meer de enige die zwanger is van hem
nbk schreef:
07-04-2018 02:34
Jasper is een fucking held, Jasper for president!!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
07-04-2018 00:04
Praat met de schoolmaatschappelijk werker.
Dit is een goed advies.
Leg het uit dat je niet weet wat je moet kiezen. Laat eventueel ook zien wat jullie voor contact hebben buiten school om. Een maatschappelijk werker kan je supergoed adviseren!

En als je die niet hebt, kan je mentor dit ook.
Hips, hopsakee en pierlala.
Merl0t schreef:
07-04-2018 04:05
Dit is een goed advies.
Leg het uit dat je niet weet wat je moet kiezen. Laat eventueel ook zien wat jullie voor contact hebben buiten school om. Een maatschappelijk werker kan je supergoed adviseren!

En als je die niet hebt, kan je mentor dit ook.
En is Jasper gelijk zijn baan kwijt :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven