Moet het ff kwijt

20-04-2018 20:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim drie kwart jaar geleden ging het uit met mijn ex.

Heb het zelf uitgemaakt omdat ik teveel aan mn hoofd had.

Ik was (en ben nog) best wel onzeker en hij ook dus kreeg die spiegel van confrontatie en dat was te heftig waardoor ik het afkapte.

Hij was super lief, romantisch, grappig en oprecht.

Hij had veel moeite met de break omdat ik zijn eerste vriendin was.

Na een paar weken ging hij weer daten en kreeg hij een relatie, waar hij nu nog mee samen is.

Ik gun hem echt oprecht dat geluk!

Hij is de eerste tegen wie ik Oprecht Ik hou van jou heb gezegd en ik weet dat ik hem 'mis' omdat hij mij die bevestiging gaf die ik nodig had.

Iemand die mij echt waardeerde om wie ik ben, en mij volledig accepteerde.

Ik denk nu dagelijks aan hem, wil dit echt los laten. Het doet zoveel pijn en ik zit nu echt te huilen omdat dit zó klote is!

Wil het afsluiten in mn hoofd en verder kunnen gaan. alleen weet ik niet hoe
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt daadwerkelijk niet dat mensen hun relatie uitmaken omdat ze veel aan hun hoofd hebben maar de persoon was lief, oprecht en er was echte liefde maar toch relatie afkappen. Daarna hebben ze spijt en willen ze die persoon weer terug. Hij heeft nu een nieuwe relatie dus laat de beste man lekker met rust. Huilen is voor jou te laat.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Wat vervelend... :hug:
Jammer voor je. Gelukkig voor hem. Zo een instabiel iemand zit je ook niet echt op te wachten.
Werken aan alles waar je issues over hebt en waarom je het uit hebt gemaakt. Als je weer in rustig vaarwater zit komt er wel weer iemand op je pad.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
20-04-2018 21:04
Ik snap echt daadwerkelijk niet dat mensen hun relatie uitmaken omdat ze veel aan hun hoofd hebben maar de persoon was lief, oprecht en er was echte liefde maar toch relatie afkappen. Daarna hebben ze spijt en willen ze die persoon weer terug. Hij heeft nu een nieuwe relatie dus laat de beste man lekker met rust. Huilen is voor jou te laat.
Ik begrijp dat ook niet, na jaren relatie kun je toch ook geen ff doei zeggen tegen je partner als het je te veel is. Daarbij heeft hij zijn geluk gevonden blijkbaar anders was hij wel bij je terug. Andere kant geef ik hem groot gelijk dat hij verder gaat.. hij moet voor iemand gaan die hem écht wil!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien je het uitmaakte met iemand van wie je oprecht houdt omdat je "veel aan je hoofd had", hield je dan wel echt van hem of maak je jezelf dat nu wijs omdat je je eenzaam voelt?
Alle reacties Link kopieren
K heb ook weleens teveel aan mn hoofd, maar dan vraag ik geen scheiding aan.
Nu heeft hij een ander en heb je spijt. Laat het een les zijn voor de volgende keer, en laat je ex met rust.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt nog jong.. nog niet toe aan een ‘echte’ relatie destijds?
Vervelend dat je er nu achter komt dat je een goeie hebt laten lopen.. of was er toch meer mis..
Relaties zijn idd een spiegel..
Alle reacties Link kopieren
Mis je hem of vind je het vervelend dat het met hem beter gaat terwijl t bij jou nog niet zo lekker loopt?
Ik kan me voorstellen dat wanneer je veel aan je hoofd hebt, je minder oog hebt voor je relatie en hoe leuk je partner is (in dit geval).

Nu daar weer ruimte voor is, zie je het, kun je het je weer herinneren en voel je het weer. Dat doet pijn en het is klote, maar gaat ook over.

Ik weet niet of het eerlijk is om jouw ex nu weer van de wijs te brengen (geen idee of je van plan was contact te zoeken want dat staat niet in je OP) dus geef het tijd, het slijt wel.. sterkte TO! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven