Vragen na break up

26-04-2018 20:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
anoniem_368549 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 20:09
Reden: verwijderd
99.55% gewijzigd
Je hebt veel ruzie gemaakt over iets waarvan je van te voren wist dat dat de situatie was.
Ik snap hem wel. Je wist dat het voor hem druk zou zijn en toch moet de wereld om jou draaien.... als hij verliefd zou zijn op en ander snap ik dat ook. Je maakt teveel drama.
Alle reacties Link kopieren
Ruzies die dagen daarna nog uitgepraat moeten worden? Klinkt of je het hem behoorlijk moeilijk gemaakt hebt? In combinatie met achterlijk onmenselijk veel werken is zijn grens misschien gewoon bereikt? Liefde verdwijnt echt als je vaak iemands grens over gaat met ruzie en verwijten en iemand dan weer zijn best moet doen om t goed te maken...
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Misschien vond hij dat jij te veel leed onder de situatie? Of heeft hij gedacht dat hij liever alleen zou zijn dan én een relatie én een drukke baan te onderhouden? Een ander zie ik niet zo gauw, maar het kan allemaal. Zijn jullie misschien te snel gaan samenwonen, in plaats van af te wachten tot er in jullie beider leven meer ruimte voor zou zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik vanaf hier niet zien. Geef hem en jezelf even de tijd, het is nog maar een week uit.

Hoe lang zijn jullie al samen?
Alle reacties Link kopieren
Oh nu alweer het op weg :facepalm:
viva-life22 schreef:
26-04-2018 20:14
Oh nu alweer het op weg :facepalm:
Prinses had gehoopt dat hier de wereld wel om haar draaide.
Alle reacties Link kopieren
Probeer in te zien dat mensen die jou willen kwetsen zelf een drama zijn.

Niet zo'n lang gezicht, de toekomst lacht je toe.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven