Ik vertrouw hem voor geen meter

26-05-2018 01:02 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Aangezien ik niks aan niemand kwijt kan zet ik het graag op dit forum voor advies. Ik heb een relatie van zo'n 5 jaar. Met ongeveer 1 jaar ertussen. De eerste 3 jaar van de relatie waren vreselijk. Hij ging vreemd , loog alleen maar en negeerde mij. Hij ontkende alles en hij verklaarde mij altijd voor gek. Ik heb alles voor deze jongen gedaan. Deze jongen is vreselijk.. In het jaartje dat ik kapot was gegaan en zwaar depressief en suicidaal was geworden heeft hij het gedaan met een kennis waar ik toen erg goed mee om ging. Het boeide mij niet veel maar wat een rot actie. Hij heeft mij bedreigd ookal spraken wij niet en hij heeft mij bij meerdere mensen zwart gemaakt en over me gelogen en alles wat hij had ontkent toegegeven. Na maanden aan mijzelf werken ging het erg goed met mij. We hadden na ongeveer 1 jaar weer een bericht over en weer gestuurd en het ging zegmaar "slecht met hem" we spraken weer eens af en hij had duizendmaal excuses aangeboden. nu zijn we al ongeveer een jaar weer bezig met de relatie en ik vertrouw hem niet. ik haat hem diep van binnen zo erg. Ik betaal echt heel veel voor hem maar hij zegt dat mijn toon hem niet aanstaat etc terwijl hij in MIJN huis zit. Hij kan nooit benoemen wat hem niet aanstaat. Hij liegt tot op de dag van vandaag en trapt mijn hart kapot. als ik weken elke dag huil zegt hij dat ik er overheen moet stappen en doet alsof het nooit gebeurd is. Ik haat hem extreem erg van binnen. ik kan nu al erg lang ook geen seks met hem hebben. Heel de dag probeert hij seks te hebben maar geen enkele keer laat ik het echt toe want als ik het laat gebeuren komen er allemaal nare gedachtes en gevoelens in mijn hoofd en schok ik enorm. mijn hele lichaam trilt en duwt hem weg zonder na te denken. Ik weet niet waarom ik nog bij hem ben ik denk omdat hij mijn jeugd liefde was en ik mensen niet kan laten vallen. Hij kijkt nogsteeds naar andere vrouwen maar ontkent het maar hij weet altijd over wie en wanneer het gaat. En ook over het vreemdgaan vroeger heeft hij altijd een gemeen weer woord. Ik haat hem zo erg.. Ik wou dit even kwijt.
anoniem_370185 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 01:17
0.00% gewijzigd
En wat zou je doen als een vriendin jou dit zou vertellen?
Of wat denk je dat je moeder of je zus je zou aanraden?

Heeft ie ook maar iets positief?
Iets waarom je blijkbaar zo gek bent om hem terug in huis gehaald te hebben en hem er niet al lang weer eruit geknikkerd te hebben?
Alle reacties Link kopieren
En je bent nog bij hem omdat?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het echt niet Tornacense... Ik voel me zo rot
Alle reacties Link kopieren
Das een snelle topic meltdown!
Alle reacties Link kopieren
zebra123 Ik weet het echt niet ik moet actie ondernemen. Maar ik durf het gewoon niet
Alle reacties Link kopieren
Laat ik eerst zeggen dat ik je helemaal begrijp. Maar dan gelijk......maak niet de fouten die ik heb gemaakt. Flikker die vent eruit. Je zult even een rottijd hebben maar het is het waard.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je het nu al weggehaald?
Alle reacties Link kopieren
ik ben zo bang dat hij er achter komt dat ik dit had gepost en boos wordt
elionora1 schreef:
26-05-2018 01:15
ik ben zo bang dat hij er achter komt dat ik dit had gepost en boos wordt
Extra reden om hem er snel uit te knikkeren.
Alle reacties Link kopieren
ik heb t terug gezet
Alle reacties Link kopieren
Weggaan en snel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Elionora, niemand hier op het forum kent jou ware situatie. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat je ermee moet stoppen. Maar als je nergens heen kan zit je gewoon vast. Ik hoop dat je een adres hebt waar je heen kan vluchten. En als dat zo is maak van die gelegenheid gebruik. Ik wens je veel kracht en wijsheid toe.
Je bent meer waard dan dit! Laat hem niet nog eens vijf jaar van je leven afpakken!
Enn schreef:
26-05-2018 01:23
Weggaan en snel.
Weggaan? Why?
Het is haar huis.

Hem buitenzetten (of afwachten tot ie gaat werken, op café gaat, ...), nieuw slot erin en niet meer binnenlaten.
En desnoods inderdaad 2 dagen elders gaan logeren.
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie wel voor alles. Jullie geven me echt een hele sprankel licht in mijn duisternis. veel liefde van mij toegewenst aan jullie allemaal .
Alle reacties Link kopieren
Doe dit jezelf niet aan! Twee jaar geleden kon je bij hem weg gaan, nu kun je het ook. Dit is echt niet hoe een relatie hoort te zijn lieve TO.
Win eens informatie in via veilig thuis, zij kunnen je helpen! Google even of ze in je woonplaats zitten.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
elionora1 schreef:
26-05-2018 01:02
...
..Hij ging vreemd , loog alleen maar en negeerde mij..
..heeft hij het gedaan met een kennis waar ik toen erg goed mee om ging..
..Hij heeft mij bedreigd..
..ik vertrouw hem niet..
..ik haat hem diep van binnen zo erg..
..Ik betaal echt heel veel voor hem maar hij zegt dat mijn toon hem niet aanstaat etc terwijl hij in MIJN huis zit..
..Hij kan nooit benoemen wat hem niet aanstaat..
..Hij liegt tot op de dag van vandaag en trapt mijn hart kapot..
..ik kan nu al erg lang ook geen seks met hem hebben..
..Ik weet niet waarom ik nog bij hem..
..Hij kijkt nogsteeds naar andere vrouwen maar ontkent het..
...
"U bent de zwakste schakel, tot ziens!"
Soppie d'r over en hij glimt weer!
Alle reacties Link kopieren
Verzamel aub je moed en zelfrespect bij elkaar. Ga eens heel snel meer van jezelf houden dan het hebben van een relatie. Of eerder, het hebben van een bepaald plaatje in je hoofd van een relatie die je wil, maar in de werkelijkheid niet normaal is en dat ook nooit gaat worden.

Dat je van hem walgt is omdat je van hem hoort te walgen. Je kan iemand niet aantrekkelijk vinden als hij liegt, een rot karakter heeft en alleen maar van je profiteert. Hij vindt het wel lekker zo, gratis onderdak en iemand die zijn achterlijke gedrag aan het einde van de dag gewoon slikt. Want dat is nou eenmaal zo. Je zegt wel dat je het niet normaal vindt, maar je wil er liever geen verandering in brengen.

Dan heb ik nieuws voor je, deze kwal gaat echt niet veranderen. Kan je wachten totdat je een ons weegt.

Raap jezelf bij elkaar en luister naar je lijf. Die wil namelijk niets van hem, die weet het namelijk prima. Nu jij nog.
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde van deze 5 jaar van je leven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zet hem eruit is makkelijk gezegd.
Maar er speelt iets op de achtergrond .
wat veel mensen nooit
meegemaakt hebben in een relatie,
Angst voor de ander.
probeer jezelf erover heen te zetten.
sterkte
men zal niet overal de beste in zijn
men zal niet overal de slechtste in zijn
Je weet zelf niet waarom je nog bij hem bent. Ik ook niet; hoe langer dit duurt, hoe erger zijn gedrag zal worden nl. Kortom schop hem je huis uit, vervang alle sloten, blokkeer hem op alle contactmanieren en probeer weer te gaan leven in plaats van met zeer veel moeite overleven. Hoe het nu nu gaat, wil je toch niet levenslang?
Vraag hulp als je er alleen niet uitkomt.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 07:27
18.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je leuke vriend.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel makkelijk zeggen: 'schop hem er uit' maar zoals iemand anders aangaf, zit er meer achter. Ik herken sommige delen van jouw post (en het merendeel niet gelukkig) maar als je bang bent voor de ander en je hebt een lage eigenwaarde en nul zelfvertrouwen dan kun je je echt in het nauw gedreven voelen. En ook alsof er geen uitweg is.

Heb je ouders of vrienden waar je met je verhaal terecht kan? Een vertrouwenspersoon op school of werk? Je moet de cirkel doorbreken. Dit gaat namelijk echt niet beter worden met deze vent.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens met een psycholoog op een rijtje zetten hoe het komt dat je in deze relatie blijft hangen. En beëindig de relatie.

Of beter nog: eerst hem eruit en dan evalueren met een psycholoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven