Ervaringen datingsite Knuz?

27-05-2018 11:56 22 berichten
Heeft iemand ervaring met deze site? Is het een serieuze datingsite?
Alle reacties Link kopieren
Jep ikke. Inmiddels 8 jaar samen met iemand die ik van daar heb leren kennen. Een kind rijker en geregistreerd partnerschap. Net samen een huis gekocht.
Bolletje88 schreef:
27-05-2018 13:15
Jep ikke. Inmiddels 8 jaar samen met iemand die ik van daar heb leren kennen. Een kind rijker en geregistreerd partnerschap. Net samen een huis gekocht.
Hoppaaaaaa! Hahaha gefeliciteerd!!!

Ik ben nu aan het mailen met iemand en die begint al over knuffelen en lichte toespelingen te maken, terwijl ik zijn echte naam nog niet eens weet...
Hij is wel mijn type qua uiterlijk. Weet ff niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan. Ik wil iemand eerst beter leren kennen. Maar wil ook niet frigide overkomen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
27-05-2018 13:48
Hoppaaaaaa! Hahaha gefeliciteerd!!!

Ik ben nu aan het mailen met iemand en die begint al over knuffelen en lichte toespelingen te maken, terwijl ik zijn echte naam nog niet eens weet...
Hij is wel mijn type qua uiterlijk. Weet ff niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan. Ik wil iemand eerst beter leren kennen. Maar wil ook niet frigide overkomen ofzo.
Waarom zou je frigide overkomen als je gewoon je eigen 'grenzen' bewaakt?
Iemand die meteen begint over knuffelen en masseren is mijn type niet.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
27-05-2018 13:48
Hoppaaaaaa! Hahaha gefeliciteerd!!!

Ik ben nu aan het mailen met iemand en die begint al over knuffelen en lichte toespelingen te maken , terwijl ik zijn echte naam nog niet eens weet...
Hij is wel mijn type qua uiterlijk. Weet ff niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan. Ik wil iemand eerst beter leren kennen. Maar wil ook niet frigide overkomen ofzo.
Die is gewoon op sex uit. Tenzij jij dat ook wilt, kappen.
Dat is het nadeel van gratis sites, het is voor op sex beluste (soms vreemdgaande) mannen laagdrempeliger om op een gratis site te gaan dan een betaalde. Als je iets serieus zoekt, ga dan naar een fatsoenlijke betaalde site, bijvoorbeeld Relatieplanet of Lexa.
Ja hoor, die wil seks. Als dat voor jou geen bezwaar is, prima. Anders: next.
Ok thanks 4 the head's up!
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
27-05-2018 13:48
Hoppaaaaaa! Hahaha gefeliciteerd!!!

Ik ben nu aan het mailen met iemand en die begint al over knuffelen en lichte toespelingen te maken, terwijl ik zijn echte naam nog niet eens weet...
Hij is wel mijn type qua uiterlijk. Weet ff niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan. Ik wil iemand eerst beter leren kennen. Maar wil ook niet frigide overkomen ofzo.
Wat dat aangaat heb ik t getroffen denk ik. Hij heeft uiteindelijk nog maanden gewacht voor we verder gingen. Na anderhalve maand bleef ik slapen wegens een tentfeest. Maar bleef netjes van mij af. Heeft echt veel geduld gehad met mij. Door verleden duurde het voor mij even.
Alle reacties Link kopieren
Op elke dating site staan leuke betrouwbare mannen en onbetrouwbare klootzakken. Het is aan jou om tussen het aanbod van mannen de goede er tussen uit te vissen.
Het kan zeker leuk aflopen op knuz. Ik ben inmiddels alweer een paar jaar getrouwd en een kind verder met de jongen die ik daar heb leren kennen.

Ik wilde nog wat typen, maar zie dat sugarmiss eigenlijk al prima heeft samenvat wat ik ongeveer ook wilde toevoegen :biggrin: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
pitahaya schreef:
27-05-2018 16:33
Het kan zeker leuk aflopen op knuz. Ik ben inmiddels alweer een paar jaar getrouwd en een kind verder met de jongen die ik daar heb leren kennen.

Ik wilde nog wat typen, maar zie dat sugarmiss eigenlijk al prima heeft samenvat wat ik ongeveer ook wilde toevoegen :biggrin: :cheer:




Zo te lezen leidt dat Knuz wel verontrustend vaak tot kinderen!

(Trouwens, als alles daar gratis is, waar komen dan de inkomsten van die site vandaan....alleen uit een beetje reclame?)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn man 11 jaar geleden via knuz leren kennen. Hij was de eerste die wel mijn profiel had gelezen en normaal reageerde.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vrouw 5 jaar geleden via Knuz leren kennen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Waarom ik dan niet?!! :'(
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb mijn man ook via knuz leren kennen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik noemde het altijd voor de grap "kneuz"...zegt genoeg over mijn ervaringen aldaar :$ Maar er zitten vast ook leuke hoor..
2 leuke exen aan over gehouden daarna overgestapt op Paiq! Niks mis met knuz, in ieder geval toentertijd.
Ik heb daar ook een huwelijk en 2 kinderen aan over gehouden. Nu wel weer gescheiden. Maar goed. Ik vond het toen een leuke site.
quattro35 schreef:
27-05-2018 16:47




Zo te lezen leidt dat Knuz wel verontrustend vaak tot kinderen!

Blijkbaar! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de meeste mannen daar echt niet leuk en/of vervelend. Heb er ook weleens vriendelijke mannen op ontmoet, maar nooit een leuke. De mijne heb ik van Tinder. Dat kun je ook proberen. Als je goed kan filteren dan kun je op allerlei manieren en sites en goede man vinden. Het is maar net waar jouw match op staat. Veel succes!
lanisa10 schreef:
30-05-2018 14:44
Ik vond de meeste mannen daar echt niet leuk en/of vervelend. Heb er ook weleens vriendelijke mannen op ontmoet, maar nooit een leuke. De mijne heb ik van Tinder. Dat kun je ook proberen. Als je goed kan filteren dan kun je op allerlei manieren en sites en goede man vinden. Het is maar net waar jouw match op staat. Veel succes!
Bedankt! Ik kan het allicht eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een succes verhaal: leuke date gehad helaas geen vervolg (vanwege de afstand) volgende date ben ik inmiddels mee getrouwd en onze 2e dochter is op komst ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven