Stoppen met scharrel (?)

27-05-2018 12:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb al dagelijks elke dag contact met een jongen via app, we zijn collega’s en hebben een gemeenschappelijke vriendengroep. Toen we elkaar leerde kennen wilde hij met mij afspreken, maar omdat ik nog niet over mijn nu ex heen was, heb ik dat afgehouden. Tijdens mijn vorige relatie ben ik hem steeds leuker gaan vinden en heb ik ook een punt achter mijn relatie gezet. Toen ik dat had gedaan is mijn ‘scharrel’ 2,5 maand gaan reizen en hebben we afgesproken het wel te zien als hij terug is. Hij is afgelopen week teruggekomen en ik ben de eerste naar wie hij is gegaan. Ik vind hem erg leuk en wil graag zien of er uiteindelijk meer in zit, hij heeft aangegeven eigenlijk geen relatie te willen en vond het ook heftig nu direct te gaan daten.. Hij zegt zeg nooit nooit, maar ik merk toch dat ik graag meer wil. Hij wil graag contact met me houden en zou het erg rot vinden als dat ophoudt. Toch vraag ik mij af, hoe rot ook, of ik wel op deze manier door moet gaan. Ik heb toch op een of andere manier het gevoel aan het lijntje te worden gehouden..

Iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Als het al ingewikkeld is voor er überhaupt iets gebeurd is zou ik weinig zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil geen relatie en staat niet te popelen om te daten.

Hoe leuk vind jij dat ?
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Nee. Want hij wil geen realtie en jij wel.
Je benoemt en behandeld hem nu al als scharrel dus dan is de kans dat hij jou als meer gaat zien ook niet heel erg aannemelijk.

Gewoon doorgaan met je eigen leven. En niet exclusief voor hem worden zolang hij dat ook niet voor jou is.
hij wil rondkijken
jij niet
dus next
Alle reacties Link kopieren
Een echte relatie was nooit de bedoeling. Dus nu je beschikbaar bent schept hij afstand.
Alle reacties Link kopieren
Wil je echt aan het lijntje gehouden worden tot hij klaar is met rond kijken of er beter te vinden is ?
Alle reacties Link kopieren
Afkappen. Als hij echt geïnteresseerd is zijn dan komt hij met 2 weken wel aan dat hij zich vergist heeft (en dat dan alleen accepteren als het dan ook echt een poging tot een relatie gaat worden). In alle andere, en waarschijnlijkere gevallen, hoor je er niets meer van. Dan had je dus nog tijdenlang kunnen hopen op iets dat er nooit ingezeten heeft.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Hij wil niet... move on...
Alle reacties Link kopieren
NEXT
Alle reacties Link kopieren
Ja stoppen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je hebt je relatie verbroken voor iemand die uiteindelijk geen interesse heeft in jou.
Alle reacties Link kopieren
Nirakkam schreef:
27-05-2018 14:21
Je hebt je relatie verbroken voor iemand die uiteindelijk geen interesse heeft in jou.
Nou dat is wel een beetje kort door de bocht, is natuurlijk niet alleen daarom geweest.
Alle reacties Link kopieren
Roelanje schreef:
27-05-2018 12:56
Afkappen. Als hij echt geïnteresseerd is zijn dan komt hij met 2 weken wel aan dat hij zich vergist heeft (en dat dan alleen accepteren als het dan ook echt een poging tot een relatie gaat worden). In alle andere, en waarschijnlijkere gevallen, hoor je er niets meer van. Dan had je dus nog tijdenlang kunnen hopen op iets dat er nooit ingezeten heeft.
Ja je hebt gelijk, dankjewel voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Groningen12 schreef:
27-05-2018 14:47
Ja je hebt gelijk, dankjewel voor je reactie!
Oké jij haalt dus hoop uit dat als jij het afkapt hij misschien over 2 weken voor de deur staat dat hij zich vergist heeft.

Besef je zelf hoe sneu dat is.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
27-05-2018 15:52
Oké jij haalt dus hoop uit dat als jij het afkapt hij misschien over 2 weken voor de deur staat dat hij zich vergist heeft.

Besef je zelf hoe sneu dat is.
Ehm er staat nergens dat ik het nu ga afkappen om dat te proberen..
Dus toen jullie elkaar leerden kennen, wilde hij daten, maar wilde jij niet omdat je nog niet over je ex heen was. En nu wil jij daten, maar wil hij geen relatie. Volgens mij vinden jullie elkaar gewoon niet leuk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Groningen12 schreef:
27-05-2018 15:56
Ehm er staat nergens dat ik het nu ga afkappen om dat te proberen..
Nee. Maar op de reacties afkappen dit wordt niets reageer je niet.
Dit is de enige reactie waarin staat dat het heel misschien toch nog wat kan worden en daar reageer jij op want dat wil je graag.

Maar deze man is hartstikke duidelijk not into you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven