Verliefd, hoe verder

20-06-2018 06:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Onlangs heb ik dus een aantal keren afgesproken met een meisje(sind begin dit jaar al contact en afgesproken), ongeveer 7 x.
En ja als ik terugkijk weet ik van mezelf dat ik verliefd ben, ik merk het ook aan mezelf.

We hebben overigens niet gezoend of anders intieme dingen gedaan.
Ook zijn we rond de 18-20.

Omdat ik haar simpelweg leuk vind, ben ik benieuwd wat nu. Ik weet mijn god niet hoe ik nu verder moet.

Hoe bespreek je zoiets? Hoe pak je zoiets aan?

Pls tell me, i need a bit of help
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je leuk. Wat vind jij van mij? (En vanaf hier lekker praten en bij een positieve reactie kun je proberen een kusje te geven).

Veel plezier!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
7x afspreken en dan nog niet gezoend hebben vind ik geen goed teken.
Spreek nog eens af en probeer eens te zoenen, haar reactie hierop zegt waarschijnlijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand romantische gevoelens heeft dan probeert hij je aan te raken, eerst wat onopvallend even aan je schouder, dan je hand, dan een kusje op de wang bij afscheid maar zo rond de derde, vierde of vijfde date moet het stel elkaar al volop aanraken, normaliter. Als de man dat niet zou doen zou ik denken dat hij me niet lief vindt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sunny-in-Perth schreef:
20-06-2018 07:15
7x afspreken en dan nog niet gezoend hebben vind ik geen goed teken.
Spreek nog eens af en probeer eens te zoenen, haar reactie hierop zegt waarschijnlijk genoeg.
Nou, het is meer van ik ga haar niet zomaar zoenen omdat ik niet weet waar zij staat. Dat is voor mij logisch
Alle reacties Link kopieren
UberArrived schreef:
20-06-2018 12:44
Nou, het is meer van ik ga haar niet zomaar zoenen omdat ik niet weet waar zij staat. Dat is voor mij logisch
niet meteen zoenen
Gewoon aanraken
je hand even op haar bovenarm leggen als je met haar praat
Knieen tegenelkaar als jullie naast elkaar zitten etc.
Dan merk je of ze de aanraking prttig vindt, en kun je een stap verder.
Alle reacties Link kopieren
Afspreken wat leuks doen of je gevoel aan de kant zetten
Alle reacties Link kopieren
Elkaar wat vaker gaan zien, 7x in bijna een half jaar is wel heel weinig om elkaar te leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, elkaar terloops aanraken, steeds een stapje verder. En af en toe nèt iets te dicht bij komen. Dat kan heel nonchalant. Je merkt vanzelf of ze dit leuk vind of niet. Als ze dit leuk lijkt te vinden sla je eens een arm om haar heen.
Loopt ze dan nog steeds niet heel hard weg, zou je haar eens een zoen kunnen geven...

Maar daarvoor moeten jullie elkaar wel zien natuurlijk. 7 keer in 6 maanden is wel heel erg weinig.
Inderdaad, zoals anderen zeggen: jullie zien elkaar dus blijkbaar maar één keer per maand ongeveer, dat maakt het wel wat moeilijker. Wonen jullie ver van elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Lieveranoniem123456 schreef:
21-06-2018 08:06
Inderdaad, zoals anderen zeggen: jullie zien elkaar dus blijkbaar maar één keer per maand ongeveer, dat maakt het wel wat moeilijker. Wonen jullie ver van elkaar?
Er zaten tentamens etc tussen en eerste keer afspreken was niet 6 maanden terug. Laten we zeggen 7x in 3.5 maanden.
Afgelopen maand(31dagen) spraken we wel al 3 keer af en deze week weer.

Was de meeste zeggen over het zoenen, zal ik inderdaad proberen maar ben ik ook geen ster in! Alsof ik het niet durf maar ja, nooit geschoten altijd mis.

Nog tips op het gebied van het zoenen dan😂 doe dit niet dagelijks zegmaar
Alle reacties Link kopieren
UberArrived schreef:
22-06-2018 09:09
Nog tips op het gebied van het zoenen dan😂 doe dit niet dagelijks zegmaar
Niet het zoenen maar de aanloop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven