Relatiebreuk door depressie; herkenbaar?

15-07-2018 13:48 16 berichten
.
anoniem_372937 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 16:56
Reden: .
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet alsof er nog iets te redden valt. Leg je maar neer bij haar beslissing, hoe verdrietig je er ook over bent.
Ik denk dat het nooit goed is als een partner er niet voor je kan zijn in moeilijke tijden. Nu is het een depressie, straks een huilbaby en dan? Gaat zij er ook gelijk vandoor? Je moet op elkaar kunnen rekenen in moeilijke tijden en zij heeft laten zien er niet voor je te zijn. Daar moet je me dealen, hoe lastig ook.
Sterkte!
En als dan niets meer lukt kun je altijd nog patat eten. Al is de weg naar de snackbar soms wel lang.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je erg opdringerig, dat is sowieso erg onaantrekkelijk
En daarnaast; nee, het is echt over, vrees ik

Als ze je duidelijk zegt dat je geen contact meer moet opnemen, doe dat dan ook niet!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Door je laatste actie heb ije het verbruid, ben ik bang. Je hebt iets kapot gemaakt door haar wens niet te accepteren. Ik schat de kans dat jullie een soort relatie krijgen nihil.

Richt je op jezelf. Voorkom dat je weer depressief wordt en bouw een leuk leven voor jezelf op.
anoniem_169486 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 14:12
0.54% gewijzigd
Nee, je maakt echt geen enkele kans meer en eerlijk gezegd moet je dat zelf ook niet willen.

Ik weet hoe moeilijk het is om los te laten. Je komt hier echt wel overheen. Ik kan nu wel met allerlei cliché opmerkingen komen als: Tijd heelt alle wonden. Blablabla.. Daar heb je allemaal niks aan. Morgen is het ook echt niet in 1 keer allemaal beter.

Het is gewoon echt een rouwproces waar je doorheen moet. Alle fasen komen voorbij: woede, ontkenning, verdriet, gevecht aangaan/onderhandeling, acceptatie. Neem gewoon de tijd hiervoor. Duurt dit een jaar dan duurt dit een jaar.

Wis haar nummer, haar emailadres, "vergeet" haar adres en ga verwerken. Ik weet niet of je nog therapie hebt maar ga gerust terug naar je psycholoog hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ze wil niets meer van en met je en heeft je dat op meerdere manieren duidelijk gemaakt. Respecteer dat!
Verleg je focus en ga door met leven.
Alle reacties Link kopieren
Helaas pindakaas, ze wil niet meer.
Wat snap je niet aan "nee"?
En je bent 26, dan ben je geen meisje meer.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand zegt geen contact meer te willen is berichtjes sturen, bellen en zéker langsgaan grenzen overschrijden. Je wilt niet dat ze de politie op je af stuurt i.v.m. stalking. En nee, als er al een kans was dat het goed kwam heb je dat met je opdringerige gedrag helaas verpest. Leer ervan. Ze was niet de ware, maar als je je liefdesverdriet verwerkt hebt zul je zien dat er meer topvrouwen in de wereld zijn (-:
Sommige mensen hebben heel sterk closure nodig om verder te kunnen gaan met hun leven omdat ze met veel onbeantwoorde vragen zitten. Misschien ben jij daar eentje van.

Toch zal je van haar die antwoorden niet krijgen, hoe moeilijk je dat ook vindt. Ook zit een herstart van de relatie er zo te lezen niet in. Ook dat is vaak lastig te accepteren.

Toch zal je wel moeten, want als je zo door gaat krijgt ze waarschijnlijk een hekel aan je en jij wellicht ook aan jezelf.

Sterkte, want het doet nu natuurlijk gewoon pijn :hug:.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak wil je afscheid nemen dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ze is er klaar mee. Gun haar een leuk leven. Laat haar los. Ga zelf dingen doen waar je blij van wordt of afleiding in vind. Je moet nu verder met jouw leven met jezelf. Let iT goooooooo let iT gooooo.
Loat goan.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2018 14:37
Hoe vaak wil je afscheid nemen dan?
Dat vroeg iedereen zich af toen ze Lord of the Rings: Return of the King keken
Alle reacties Link kopieren
Nee, en iemand die het net uitgemaakt heeft proberen te zoenen terwijl zij dat niet wil, valt dat ook onder netjes afscheid nemen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook niet verder willen met haar. Als jullie elkaar niet kunnen steunen in moeilijkere tijden (depressie / stress) dan zijn jullie zonder elkaar beter af
Been there, done that, got the T-shirt.
De tijd van meisje zijn is voorbij, tijd dat je een vrouw wordt en daarmee ook je gedrag aanpast.
Ik denk niet dat het uit is door jouw depressie maar wel door jouw grenzenloze gedrag. Je respecteert haar niet en dat is wat er niet klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven