Uit het niets reageert hij niet meer, nog iets sturen?

13-08-2018 16:49 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op twee dates geweest met een jongen, beide keren was het heel gezellig. Na de tweede date appte hij me s'avonds dat ook (dat het gezellig was, en toen hadden we even kort gepraat). Dit was afgelopen dinsdag. De hele week eigenlijk geen contact gehad tot hij me vrijdag appte hoe het ging en hoe mijn week was. Ik vroeg hem hoe het in antwerpen was (hij was een paar dagen met vrienden naar antwerpen). En sindsdien... nog steeds geen reactie. Ik vind het zo raar.

Maar nu dus mijn vraag, zal ik het maar laten gaan of nog niets erachter aan sturen? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Vind je hem leuk? Dan zou ik nog iets sturen. Anders laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Het kan natuurlijk dat hij niet zo van het appen is of gewoon andere dingen heeft.
Heb je al een afspraak voor een volgende date? Wil je nog een volgende date anders zou ik daar over appen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hij heeft een leven. Een echt.
En dus niet continu tijd om te appen.
En hij wil nog wat tegen je te vertellen hebben volgende keer.

Nodig hem dus uit voor een volgende date.
Vorige keer zat er ook een paar dagen tussen. Misschien is hij nog moe van het weekend. Lekker laten gaan. Graag of niet
Zou gewoon appen. Misschien overheen gelezen. Onderaan geraakt.
Hi Hans, wil je nog een keer afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem wel echt leuk ja.
Maar om nu meteen weer een date voor te stellen weet ik niet. De vorige keer kwam het initiatief ook van mijn kant.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
13-08-2018 16:53
Hij heeft een leven. Een echt.
En dus niet continu tijd om te appen.
En hij wil nog wat tegen je te vertellen hebben volgende keer.

Nodig hem dus uit voor een volgende date.
Dit is zulke onzin. Mannen laten geen kans lopen op contact met een super leuke meid, echt niet. Daar maken ze graag tijd voor. Ik vind in dit geval dat je best nog eens kan appen maar als hij echt langzaam reageert etc zou ik er klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Emmaa95 schreef:
13-08-2018 18:52
Ik vind hem wel echt leuk ja.
Maar om nu meteen weer een date voor te stellen weet ik niet. De vorige keer kwam het initiatief ook van mijn kant.
Ligt er aan wat voor jou zwaarder weegt. Vind je het belangrijk(er) dat het initiatief gelijk is (al is dat moeilijk te bepalen na ‘pas’ 2 dates)? Of is hij leuk genoeg om je daar (in elk geval deze ene/laatste keer) overheen te zetten en het gewoon te proberen?

Het lastige is dat wij natuurlijk geen idee hebben waarom het contact even wat minder is. Het voordeel als je het vraagt is dat je wel (meer) duidelijkheid hebt. Hoef je niet meer te twijfelen, enzo.

En je kan ook een middenweg zoeken: iets van “Hey Piet! Het lijkt mij erg leuk je weer te zien, wat voor leuks wil je gaan doen?” ofzo. Neem jij initiatief voor de date, mag hij moeite doen iets leuks te verzinnen om op de date te doen.
Dus jij appt zelf dagen niets naar hem. Hij wel naar jou uiteindelijk. Jij weet dat hij een paar dagen weg is en nu maak jij je druk over dat hij niet meteen terug apt.

Dat was die 4 dagen na je date toch ook geen probleem. Zelf app je ook echt lekker snel. :facepalm:
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:05
0.18% gewijzigd
Stephje123 schreef:
13-08-2018 19:02
Dit is zulke onzin. Mannen laten geen kans lopen op contact met een super leuke meid, echt niet. Daar maken ze graag tijd voor. Ik vind in dit geval dat je best nog eens kan appen maar als hij echt langzaam reageert etc zou ik er klaar mee zijn.
TO heeft ook 4 dagen helemaal niks gestuurd. Hoezo is dat anders?
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
13-08-2018 19:02
Dit is zulke onzin. Mannen laten geen kans lopen op contact met een super leuke meid, echt niet. Daar maken ze graag tijd voor. Ik vind in dit geval dat je best nog eens kan appen maar als hij echt langzaam reageert etc zou ik er klaar mee zijn.
Er bestaan ook mensen die whatsapp niet/nauwelijks gebruiken en het als een soort noodzakelijk kwaad beschouwen het te moeten hebben. En mensen die het gewoon écht te druk hebben. Wie weet is z’n oma net dood. Of heeft hij uit twijfel een gelijksoortig topic op Fok staan ofzo en wacht hij op haar initiatief. Of...

Misschien is het wel een sukkel die het liever dood laat bloeden dan even een berichtje te sturen. Kan natuurlijk ook. Maar als TO niks vraagt of probeert weet ze het ook niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik als ik zulke topics lees vaak ontzettend opgelucht ben dat mijn relatie ontstond in de tijd dat als je je vriendje wilde spreken je naar het huisnummer van zijn ouders moest bellen.

Mijn tip voor TO: probeer alle contact zoveel mogelijk op andere manieren dan whatsapp te laten verlopen. Al dat wachten op reacties en die blauwe vinkjes rellen die daar soms van komen maken meer kapot dan je lief lijkt het soms. Geeft ook wat meer rust denk ik :) en ademruimte. Kan nog sexy zijn ook: een beetje onbereikbaarheid in plaats van 24/7 in staat geacht worden te reageren op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-08-2018 19:04
TO heeft ook 4 dagen helemaal niks gestuurd. Hoezo is dat anders?
Het laatste appje voor die 4 dagen stilte was 'slaap lekker'. Dus daarna gewoon 4 dagen geen contact gehad (ik was druk, hij misschien ook?)
Ik stel hem nu een vraag in het laatste appje wat ik gestuurd heb, en hij antwoord niet.
Dat is toch een heel andere situatie.
Emmaa95 schreef:
13-08-2018 19:11
Het laatste appje voor die 4 dagen stilte was 'slaap lekker'. Dus daarna gewoon 4 dagen geen contact gehad (ik was druk, hij misschien ook?)
Ik stel hem nu een vraag in het laatste appje wat ik gestuurd heb, en hij antwoord niet.
Dat is toch een heel andere situatie.
Vind ik niet.

En hij is een paar dagen weg geweest. Dat weet je. Waarom moet hij dan ineens wel meteen wat sturen?

Misschien vind hij je toch niet zo leuk, misschien is hij gewoon even druk. Of niet zo'n apper.

Je kan nu gaan zitten wachten op antwoord. Of je stuurt nog 1x zelf wat met voorzet voor een date.

Komt daar niks op terug, weet je genoeg.
En heel misschien verrast hij je wel. Maar dat moeilijke gedoe met zelf niks sturen en dan wel verwachten dat hij dat doet en daar dan een topic over openen... vind ik een beetje puberachtig.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, jullie hebben 2 leuke dates gehad, hij heeft dat zelf ook aangegeven.
Daarnaast heeft hij je gebeld terwijl jij niets van je liet horen.
Bellen is een grote stap in dit tijdperk.

Je stelt je aan, en je bent zelf ook terughoudend.
Geef jezelf een schop onder je komt, bel hem. En vraag het hem.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Lucifer en Shine_bright: en als er een date in zit kan hij je dan nog uitgebreid antwoord geven op de vraag hoe zijn weekendje weg was :)
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een gelul allemaal. Hij heeft gewoon niet zoveel interesse , anders gaat hij echt niet het risico lopen haar kwijt te raken aan een ander, want zo snel gaat het tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
13-08-2018 22:17
Jezus wat een gelul allemaal. Hij heeft gewoon niet zoveel interesse , anders gaat hij echt niet het risico lopen haar kwijt te raken aan een ander, want zo snel gaat het tegenwoordig.
Precies.

Als 2 mensen elkaar super leuk vinden gaat het allemaal echt niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
13-08-2018 22:37
Precies.

Als 2 mensen elkaar super leuk vinden gaat het allemaal echt niet zo moeilijk.
Jaa mee eens.
Maar ik vind het zo frustrerend. Waarom ga je met iemand op date, zeg je daarna dat je het gezellig vond om vervolgens een paar dagen later een berichtje te sturen, en dan opeens in de negeermodus te gaan...

Sorry als dit topic een beetje gezeur is misschien. Maar ontmoet niet vaak iemand die ik leuk vind, dus dan is zoiets wel jammer...
Niks sturen.
Ho, ging te snel. Want als hij jou echt leuk vindt, dan weet/voel/merk je dat wel. En laat hij zeker wel weer van zich horen.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
13-08-2018 22:17
Jezus wat een gelul allemaal. Hij heeft gewoon niet zoveel interesse , anders gaat hij echt niet het risico lopen haar kwijt te raken aan een ander, want zo snel gaat het tegenwoordig.
Dit. Als een man je echt wil, dan zorgt hij wel dat hij binnen een dag antwoordt.
...
Alle reacties Link kopieren
Waarom stel jij zelf geen date voor?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
13-08-2018 22:17
Jezus wat een gelul allemaal. Hij heeft gewoon niet zoveel interesse , anders gaat hij echt niet het risico lopen haar kwijt te raken aan een ander, want zo snel gaat het tegenwoordig.
Eens dus niet meer reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven