Friends with benefits en thuiswonen

17-08-2018 23:07 56 berichten
-
anoniem_63702571d53e4 wijzigde dit bericht op 26-10-2018 17:18
Reden: Herkenbaarheid
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je voelt je niet voor niets schuldig.
Je ouders zitten ook niet op het ontmoeten van iedere scharrel te wachten, maak er gewoon iets van alsof je in een verkennende fase zit ofzo. Beetje vaag houden.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch ook een vriend? Dan lieg je toch niet als je zegt dat je met een vriend afspreekt?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon tegen je ouders blijven zeggen dat je naar een vriend gaat. Je hoeft niet te vertellen wat je daar gaat doen. Als je naar een vriendin gaat geef je je ouders bij terugkomst toch ook geen minutieus verslag van wat je samen gedaan hebt.

Het wordt alleen wel lastig over een tijdje als hij iemand vindt met wie hij wel een relatie wil.

Dan blijf jij achter met een gebroken hard en hoe verberg of verklaar je dat dan weer
sugarmiss schreef:
17-08-2018 23:26
Je voelt je niet voor niets schuldig.

Oja je moet eerst een jongen verplicht drie maanden opgeilen anders ben je geen net meisje blablabla.
Alsof je als ouder elke drie maanden weer een nieuwe 'ware' wil ontmoeten, weet je net hoe hij zijn koffie heeft blijkt hij niet te kunnen neuken en moet ze weer op zoek.
sugarmiss schreef:
17-08-2018 23:30
Gewoon tegen je ouders blijven zeggen dat je naar een vriend gaat. Je hoeft niet te vertellen wat je daar gaat doen. Als je naar een vriendin gaat geef je je ouders bij terugkomst toch ook geen minutieus verslag van wat je samen gedaan hebt.

Het wordt alleen wel lastig over een tijdje als hij iemand vindt met wie hij wel een relatie wil.

Dan blijf jij achter met een gebroken hard en hoe verberg of verklaar je dat dan weer
Ja of hij.
Of niemand.
Kan ook.
Gewoon volwassen afhandelen is ook een optie, en zeer gebruikelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Zeg gewoon dat je een kopje thee bij je scharrel gaat drinken. Je bent geen uitleg verschuldigd ;)
Don't follow me. I'm lost too..
Je spreekt af met een goede vriend. Klaar.
Als ze vragen of het gezellig was zeg je ja, desnoods verzin je er een etentje, bios, wandeling bij.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik deed: "ik ga naar -naam van een vriendin-. Tot morgen!''
Bij thuiskomst vroegen mn ouders standaard hoe het was geweest, of ofdat het leuk was oid. Dan vertelde ik iets over die vriendin 'ja, was leuk, ze heeft nieuwe goudvissen'. Evt verzon ik er nog bij welke film we hadden gekeken en dat was het dan.
Ik zie eigenlijk niet waarom je je schuldig zou moeten voelen. Denk ook niet dat je ouders daadwerkelijk willen weten wat je uitspookt. Dus je doet ze zo vast een plezier. (Andersom wil je van hen ook geen aankondiging als ze het samen gezellig maken ;p)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-08-2018 09:40
Reden: op de man
94.29% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
.
anoniem_63702571d53e4 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 21:28
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
17-08-2018 23:43
Je spreekt af met een goede vriend. Klaar.
Als ze vragen of het gezellig was zeg je ja, desnoods verzin je er een etentje, bios, wandeling bij.
Tssssss, en nog liegen ook.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Je ouders weten toch niet ieder moment precies waar je uithangt? Als het toch alleen om de seks gaat dan ga je gewoon na je werk even bij hem langs of na schooltijd, of zo.

En als je echt hele dagen, avonden of nachten samen wilt doorbrengen kun je hem net zo goed je vriendje noemen en meenemen naar huis.
óu sont les neiges d'antan

.
anoniem_63702571d53e4 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 21:29
99.76% gewijzigd
.
anoniem_63702571d53e4 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 21:29
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je dingen verzwijgen en dan er ook nog van genieten? Heel apart voor een ander misschien anders.
Alle reacties Link kopieren
klopt al niet helemaal vind je zelf ook niet? Vind je t leuk mensen in de zeik te nemen ofzo?
anoniem_362768 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 00:14
34.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

:moon:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-08-2018 09:41
Reden: quote verwijderd
84.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
18-08-2018 00:10
Hoe kan je dingen verzwijgen en dan er ook nog van genieten? Heel apart voor een ander misschien anders.
Dus je moet alles tegen je ouders vertellen, anders kan je er niet van genieten? Okay.

TO, gewoon zeggen dat je naar een vriend gaat, klaar. Je bent volwassen.
Life is short. Eat dessert first.
karin6789 schreef:
18-08-2018 00:12
:moon:
Inderdaad! Gooi die broek toch eens uit mensen, scheelt een boel verzuring! :-D
Alle reacties Link kopieren
Blauwstreepje schreef:
17-08-2018 23:53
Ja dat is hij ook. Alleen weten mijn ouders niet van zijn bestaan af.

Je ouders moeten al je vrienden kennen?
Blauwstreepje schreef:
17-08-2018 23:57
Haha ja op deze manier doe ik het nu ook. Ik denk alleen dat het vroeg of laat wel op begint te vallen. Ik ben thuis altijd heel open en eerlijk geweest en denk dat ik het daarom nu zo lastig vind..
.
Ik begrijp niet zo goed waarom dit opeens een probleem is als je normaal open en eerlijk bent? Je kan dan toch gewoon zeggen dat je naar die vriend bent of gewoon naar vrienden? Nee, nu weten ze niet dat hij bestaat, maar dat kan je toch vertellen? Het is toch normaal om vrienden te hebben? Met wie je wel of geen seks hebt hoef je niet met je ouders te delen. En als ze vragen of jullie wat hebben dan zeg je dat jullie gewoon (goede) vrienden zijn.

Hoe oud ben je?
.
anoniem_63702571d53e4 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 21:30
98.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blauwstreepje schreef:
18-08-2018 00:38
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Misschien maak ik het wel ingewikkelder dan het eigenlijk is..

Ik ben 21
Je maakt het inderdaad moeilijker dan het is.
Je hoeft toch niet de aard van die vriendschap aan je ouders te onthullen.
Dat houdt je lekker voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven