Dilemma

19-10-2018 06:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi
Ik heb nu al een paar maanden een hele leuke lieve vriend (12 jaar jonger)maar ik ben er nu pas achter waarom hij niet wil tongzoenen althans hij zeg dat hij er niet van hou en vind het niet nodig om dit elke dag te toen vertelde hij mij ik voel mij nu heel verdrietig en afgewezen ik vraag me nu echt af hoe nu verder of het misschien komt door zijn lichte beperking
Gr Xandra
Is het al vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Okeeey, en wat is de reden dan? Stink je uit je bek?

@Lucifer2018. Schoolvakantie is nog niet voorbij. Dan slaat de verveling toe he?
Alle reacties Link kopieren
Je bent er nu pas achter waarom hij niet wil tongzoenen, en die reden is dat hij er niet van houdt?

Wat heeft hij al die tijd gezegd dan waarom hij niet wilde?
Er zijn wel meer mensen die er niet van houden.
Het is pas afwijzing als hij het vervolgens wel met Jan en Alleman die willekeurig aan de deur komt doet. Dan weet je dat het aan jou ligt, niet aan zijn behoefte.
Alle reacties Link kopieren
Wil hij wel beffen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij houdt er niet van en dat komt door zijn beperking? Hij heeft geen tong?
Alle reacties Link kopieren
Raarrrr.
Moet '1970' in je nick niet '2005' zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen moeilijk voor jou beantwoorden waardoor dat komt. Dat moet je toch echt aan hem zelf vragen, zoals dat hoort in een normale volwassen relatie.

Maar als hij dus duidelijk aangeeft dat niet te willen, dan kun je niets anders doen dan dat accepteren of niet accepteren en het uit maken. Andersom zou je het ook niet waarderen als je iets absoluut niet fijn vind en vervolgens gedwongen wordt om het wel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
19-10-2018 10:04
Hij houdt er niet van en dat komt door zijn beperking? Hij heeft geen tong?
😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
19-10-2018 11:08
Moet '1970' in je nick niet '2005' zijn?
Ja ik dacht hetzelfde haha wie weet dat 1970 de geboortejaar van haar vriend is? Onee dan zou ze uit 1982 komen 😬. Dan geboortejaar van haar vader of moeder wellicht. 😬 Ik vind 2005 ook meer passend bij de tekst van TO.
Alle reacties Link kopieren
Ofwel hebben ze beiden een beperking.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven