Mijn ex vriend zit vast

13-12-2018 13:49 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie gehad van 2 jaar. Een paar maanden geleden was het klaar tussen ons. Toen ik afstand had genomen van hem is hij daarna vast komen te zitten. Ik heb nu alweer 1 maand contact met hem alleen hij heeft mij in deze 1 maand tijd geen 1 keer gevraagd om op bezoek te komen, terwijl hij wel kan zeggen dat hij me mist? Ik weet niet wat daar achter zit? Hij belde me op sommige momenten elke dag, soms even 1 of 2 dagen niet. Maar deze keer heb ik 5 dagen niks van hem gehoord. Ik heb ook geen idee of ze het recht hebben om elke dag te bellen anders probeert hij me nu aan het lijntje te houden. Ik dacht ik ga hem vragen of ik op bezoek kan komen om te kijken wat zijn antwoord daar op is, want er kan iets achter zitten? Hij is over 4 weken vrij dus mijn gevoel zegt dat zijn antwoord gaat zijn dat hij bijna buiten is en dat wij elkaar dan kunnen zien. Ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik kan hem zo niet vertrouwen. Vinden jullie dat ik gelijk heb of overdrijf ik?

Advies aub
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij momenteel nogal wat aan zijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het allemaal uit? Het is toch klaar tussen jullie?
1. Het is je ex.
2. Waarom wil je (weer) een relatie met iemand die in de gevangenis zit?
Alle reacties Link kopieren
Het is uit en hij is crimineel, wat maakt het nog uit? Blijf uit z'n buurt.
Het is je ex en hij zit vast. Waarom zou je hem überhaupt bezoeken?
Als iemand vastzit, dan kan iemand niet zomaar bezoek krijgen en ook niet contact opnemen met de buitenwereld.
Laat hem maar lekker je ex blijven, want hij deugt blijkbaar niet. Of heb je zin in problemen?
Alle reacties Link kopieren
Hij is je ex.
Laat hem zijn eigen problemen oplossen. Die kun je missen als kiespijn.
Zoek een leuke vent zonder reclasseringsambtenaar.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Pssst. Ze is nog verliefd. En liefde maakt blind
En waarom zit hij vast dan? Lijkt mij niet dat ze elke dag even gezellig mogen bellen met t thuisfront en waarom zou je hem willen opzoeken? zou echt geen stap zetten in een gevangenis misschien schaamt hij zich, wil hij niet dat je hem daar zo ziet achter glas.. weet ik het..,.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je zo nodig dat hij wil dat je langskomt dan? Wees blij dat je hier niks meer mee te maken hebt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hij is je ex
Hij is veroordeelde crimineel
Je vertrouwt hem niet

Laat gaan!!!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik zou hem als hij vrij komt zo snel mogelijk opzoeken. Mooie lingerie aan, zodat hij eindelijk weer eens seks kan hebben. En dan wel zorgen dat je zwanger raakt. Dan leven jullie nog lang en gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Lekker he, het is je EX
Hoef je helemaal niks meer mee, mazzelaar
lilalinda schreef:
13-12-2018 15:09
Lekker he, het is je EX
Hoef je helemaal niks meer mee, mazzelaar
Inderdaad 😀 Maar zo te lezen ben je op zoek naar drama. Succes dan maar.
Hightower schreef:
13-12-2018 15:07
Hij is je ex
Hij is veroordeelde crimineel
Je vertrouwt hem niet

Laat gaan!!!!
Hij is er in geluisd. Je weet toch? De bajes zit vol onschuldige mensen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je genoegen met iemand die in de bak zit, heb je jezelf zo laag zitten?

Goede voornemens, nummer 1: je bent meer waard dan een bajesklant die nier naar je omkijkt.
Zoek nieuwe vrienden met een leuk leven en zonder dat soort problemen.
in het vervolg z'n telefoontjes negeren, je bent hem totaal niets verschuldigd.
Wie van jullie 2 heeft het uitgemaakt?
Als hij het heeft uitgemaakt, vind ik het nog dommer dat hij uitgerekend nu contact opneemt, een beetje zielig doen omdat hij in de bak zit? hij heeft zeker niemand anders meer die hem aandacht wil geven, niet intrappen hoor.
Als jij het hebt uitgemaakt, hou het dan gewoon ook uit, het wordt er niet anders van omdat hij het nu moeilijk heeft, hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben dat hij vastzit, dus laten gaan, en blij zijn dat je er vanaf bent.
Alle reacties Link kopieren
Het is uit tussen jullie. Dat betekent dus dat het uit is.

Wees blij. Een gevangenisboef is geen ideale partner.
(Hij zal wel iets ergs hebben gedaan, anders ga je niet voor maanden achter slot. Of er is sprake van een fout bij justitie natuurlijk)
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Het is jouw Ex

Oftewel, hou op met contact houden.

Daarnaast, hij is een crimineel, dus ook niet het beste voorbeeld om een relatie mee te zoeken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Sander1981 schreef:
13-12-2018 15:01
Pssst. Ze is nog verliefd. En liefde maakt blind
Alleen bij mensen met een eigenwaarde probleem.
Alle reacties Link kopieren
En? Waarom boeit jou dat nog wat?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik denk dat jullie moeite hebben met begrijpend lezen. Ze vraagt niet of het verstandig is weer met hem contact te hebben maar of het normaal is dat hij niet vraagt om hem in't prison te bezoeken en hoe het komt dat hij al 5 dagen niet belt.
Ze denkt dat haar date met haar voeten speelt.

Maan nee meiske, hij is gewoon eventjes druk momenteel
Misschien is z'n beltegoed gewoon op? Volgens mij moeten ze zelf een telefoonkaart kopen en die dingen zijn niet heel goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Of hij is homo geworden in de bak.
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
13-12-2018 18:29
Of hij is homo geworden in de bak.
Zeep oprapen voor Bubba.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven