Vriendin zit met zichzelf in de knoop

09-01-2019 20:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem

Mijn vriendin en ik zijn nu ongeveer 2 jaar samen, we kunnen het altijd goed met elkaar vinden, het is altijd gezellig. en ze is super blij dat ik in haar leven ben terecht gekomen.

ze is een introverte persoon en alles is meer naar binnen gericht, ik ben een ambi persoon dus kan veel dingen begrijpen maar heb ook bij sommigen dingen dat ik juist veel ga nadenken en het probleem bij mezelf neer ga leggen.

ze heeft al meerdere malen gehad dat ze met zichzelf in de knoop zit en dat ze dus niet eens meer, 'ik hou van jou' durft te zeggen omdat ze dat niet eerlijk vind tegen over mij. 2 maal in het verleden heeft ze dus in de knoop gelegen en 2 maal ging het dus wel weer goed, ze ging weer goed reflecteren tegen opzichte van zichzelf.

ze vind het zelf namelijk ook super kloten, want zegt dat ze echt veel om me geeft en dat ze me echt leuk vind

maar nu is het weer zover ze zit weer erg met zichzelf in de knoop.

nu is het probleem dat we straks een hele drukke periode krijgen. ik ga namelijk een voltijd hbo studie doen en zij gaat fulltijd werken en zelfstudie.

ze geeft aan dat het mischien goed is dat we beter meer met ons zelf bezig moeten gaan dan met elkaar ook hoopt ze hierdoor wat dingen op een rijtje te krijgen

ze geeft ook aan dat ze het nog steeds super gezellig met mij vind en beschouwd me echt een van mn beste vrienden en dat ze nog steeds super blij is dat ik in haar leven ben terecht gekomen.

ik vind het een super moeilijke situatie en hoop eigenlijk hier wat meer duidelijkheid te krijgen wat ik moet doen, en hoe ik hier het beste mee om kan gaan.

want ik hou namelijk echt super veel van haar.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is ze niet meer verliefd op je, maar durft ze dat niet te zeggen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
09-01-2019 21:39
Volgens mij is ze niet meer verliefd op je, maar durft ze dat niet te zeggen.

Idem.

Ik begrijp dat 'in de knoop zitten met zichzelf' synoniem staat in jouw verhaal aan: 'niet meer weten of ze nog van je houdt'?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen probleem ze is er klaar mee en je moet dat accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vermoeiend mens met haar steeds in de knoop zitten.
Alle reacties Link kopieren
lastig, misschien moet je het uitmaken en met 12 andere vrouwen daten totdat ze zich bedenkt?

De instelling graag of niet, daar gaan vrouwen altijd wel goed op.
Ze wil het uitmaken. Ze is niet meer verliefd. Wat voor soort persoon jullie zijn doet er niet toe, want jullie gaan uit elkaar. Nu of later.

In de knoop met zichzelf kun je vertalen met "het ligt aan mij, niet aan jou".

Waren die twee eerdere 'in de knoop met zichzelf' trouwens ook voordat ze belangrijke levensbeslissingen nam?
Laat haar zichzelf eerst maar ont knopen. Voordat jij nog verder verstrikt raakt in haar knopen.

Ze wil/kan nu geen relatie aan, dus duidelijk dat dat de uitkomst is.
En je blijft bij deze parel omdat?
Ik denk dat het einde verhaal is voor jullie relatie. Wat bedoel je met ‘drukke periode’? De meeste mensen werken/studeren toch fulltime?
Dus dat lijkt me een lulsmoes.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven