Onduidelijke man

13-01-2019 19:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort weer contact met een oude bekende waar ik vroeger met mijn bijbaan veel mee heb samen gewerkt. We vonden elkaar toen duidelijk leuk, maar er is toen nooit iets gebeurd. Nu heb ik dus weer contact met hem en hoorde dat hij gescheiden is van zijn vrouw. Hij heeft nu twee kinderen.
Nu zei hij dat hij graag wil afspreken. Hij heeft het dan over een date. Zegt dat hij veel zin heeft on me weer eens te spreken enzo, maar verder komt het er niet van. Nu hebben we al een paar dagen geen contact. Hij zei dat onze date nog wel komt laatst..

Nu wil ik wel graag dat die date er ook echt van komt, maar het voelt alsof alleen ik dat echt wil. Ik heb geen idee hoe lang hij al met zijn vrouw in scheiding ligt en of hij iemand anders heeft ontmoet. Dit wil ik ook niet vragen via de app. Moet ik gewoon geduld hebben of hem uitnodigen? Ik weet het niet zo goed.. ik wil hem wel laten weten dat ik ook zin heb om hem weer te zien, maar wil hem niet weg jagen. Wat is jullie advies?
Alle reacties Link kopieren
Nog 1x vragen:
He Piet, wanneer spreken we af?

En als hij weer vaag doet, is het einde oefening
Ik zou het initiatief even bij hem laten als hij net is gescheiden.
Ik zou nog een paar dagen wachten of hij wat stuurt. Zo niet kun je best een berichtje doen en vragen of hij t nog ziet zitten. En idd als hij dan nog vaag doet is het duidelijk dat hij er niet veel zin in heeft. Dan moet jij ook stoppen met moeite erin steken, hoe moeilijk of pijnlijk dat ook is
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag, maar waaruit concludeer je dat hij een "date" wil? Je schrijft dat jullie het als collega's goed konden vinden, waarom kan het niet zo zijn dat hij het gewoon leuk vindt om je weer eens te zien/spreken, een drankje te drinken samen of samen wat te eten, zonder dat daar méér aan vastzit?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hij zei letterlijk: ‘onze date komt nog wel 💪💪 zin in! 🤗

Hij heeft ook een tijd geleden gezegd dat hij erg verliefd op me was in de tijd dat we collega’s waren. Maar dat is al ruim 10 jaar terug.

Misschien moet ik het inderdaad even tijd geven en het initiatief bij hem laten. Ik vraag me gewoon af waarom hij zulke dingen tegen me zegt.
Alle reacties Link kopieren
Newyork125 schreef:
13-01-2019 19:37
Hij zei letterlijk: ‘onze date komt nog wel 💪💪 zin in! 🤗

Hij heeft ook een tijd geleden gezegd dat hij erg verliefd op me was in de tijd dat we collega’s waren. Maar dat is al ruim 10 jaar terug.

Misschien moet ik het inderdaad even tijd geven en het initiatief bij hem laten. Ik vraag me gewoon af waarom hij zulke dingen tegen me zegt.
Mensen zijn dol op aandacht, hij ook
Alle reacties Link kopieren
Newyork125 schreef:
13-01-2019 19:37
Hij zei letterlijk: ‘onze date komt nog wel 💪💪 zin in! 🤗

Hij heeft ook een tijd geleden gezegd dat hij erg verliefd op me was in de tijd dat we collega’s waren. Maar dat is al ruim 10 jaar terug.

Misschien moet ik het inderdaad even tijd geven en het initiatief bij hem laten. Ik vraag me gewoon af waarom hij zulke dingen tegen me zegt.
Dus je hebt hem 10 jaar niet gezien en zomaar opeens zegt hij een (seksuele) date met je te willen? Want jij bent nog steeds dezelfde als 10 jaar geleden en hij ook ofzo? Ik zou eerlijk gezegd behoorlijk verbaasd zijn als een collega van 10 jaar geleden opeens out of the blue zou bellen of een mailtje zou sturen met een dergelijke inhoud. En ik zou dan terug melden: leuk zo plotseling iets van je te horen, misschien een keer een kop koffie?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb hem tussendoor nog wel regelmatig gezien, omdat hij in dezelfde woonplaats woont. Maar dan was het vaak gewoon een ‘hoi, hoe gaat het’. En we spraken elkaar nog wel eens via Facebook als ik op reis was geweest ofzo, maar nu is het wel anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet trouwens niet of hij seksuele bedoelingen heeft hoor. Hij zei dat het hem leuk leek om mij weer eens te spreken.
Die indruk krijg ik verder iig niet
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-01-2019 19:40
Dus je hebt hem 10 jaar niet gezien en zomaar opeens zegt hij een (seksuele) date met je te willen? Want jij bent nog steeds dezelfde als 10 jaar geleden en hij ook ofzo? Ik zou eerlijk gezegd behoorlijk verbaasd zijn als een collega van 10 jaar geleden opeens out of the blue zou bellen of een mailtje zou sturen met een dergelijke inhoud. En ik zou dan terug melden: leuk zo plotseling iets van je te horen, misschien een keer een kop koffie?

Jemig wat een aannames en tegelijkertijd veroordelingen weer.

Waar staat dat hij out of the blue om een date vraagt en waar staat überhaupt sexuele?

Ik haal uit de OP dat de man wel een keer een date wil. Dat kan toch een kop koffie zijn?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Newyork125 schreef:
13-01-2019 19:50
Ja ik heb hem tussendoor nog wel regelmatig gezien, omdat hij in dezelfde woonplaats woont. Maar dan was het vaak gewoon een ‘hoi, hoe gaat het’. En we spraken elkaar nog wel eens via Facebook als ik op reis was geweest ofzo, maar nu is het wel anders.
Ik zou hooguit een kop koffie gaan drinken met hem en eerst eens uitvinden of zijn scheiding al geregeld is, hoe het met zijn kinderen geregeld is, enz. alvorens verdere dingen te willen. Een vriendschappelijke ontmoeting kan altijd, maar ik zou in eerste instantie niet van meer uitgaan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Newyork125 schreef:
13-01-2019 19:52
Ik weet trouwens niet of hij seksuele bedoelingen heeft hoor. Hij zei dat het hem leuk leek om mij weer eens te spreken.
Die indruk krijg ik verder iig niet
Nee vast niet. De meeste mannen willen alleen een bakkie doen met een vrouw waar ze verliefd op zijn (geweest), zeker als ze net gescheiden zijn.

:lol:
Ik vind hem net heel duidelijk: de date komt wel...
Jullie hebben elkaar al 10 jaar niet echt gesproken, loop niet zo van stapel.
Je kan hem via de app niet vragen hoe lang hij uit elkaar is met zijn vrouw maar hij kan wel zeggen dat hij 10 jaar geleden verliefd op je was?
Alle reacties Link kopieren
Had geen zin om te typen

relaties/wie-heeft-haar-partner-versier ... #p29464330
manlief wijzigde dit bericht op 13-01-2019 21:34
0.00% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Hij ligt nog in scheiding en jij wilt al met hem daten?😂😂😂😂
Bijna te sneu voor woorden.
Of je bent geestelijk niet helemaal goed en hebt het IQ van een pelgarnaal
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2019 22:05
Reden: OP verwijderd, quoten van de OP is niet toegestaan.
72.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doe rustig aan en blijf ook andere mannen daten.

Als hij wil, komt hij heus wel. Als hij niet wil, dan niet.
Als je gaat lopen pushen is de kans groter dat hij niet wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven