Leugens

20-02-2019 20:02 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2019 09:45
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huh je wilt geen gezin ontwrichten? Dat heb je allang gedaan!! Je bent een bedreiging voor haar, je hebt een relatie met haar man gehad. Hij ging vreemd met jou.

Volgens mij heb je een enorm bord voor je kop. En weet je je plaats niet. Laat die mensen met rust.
Bizar dit..
Uiteraard ben je een dreiging, je hebt met haar man een affaire gehad tijdens hun huwelijk.
Oh kijk, eerste 2 reacties tegelijkertijd en zelfde inhoud...
Alle reacties Link kopieren
Je wil graag laten weten dat je geen enge stalker bent, dat is op zich wel begrijpelijk, maar het maakt geen fluit uit, die vrouw gaat jou voor altijd een enorme heks vinden (en dan druk ik me nog netjes uit) want jij deed het stiekem met haar man.
Je gaat niets winnen met je nu nog verder met dat gezin te bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Je wist van zijn huwelijk toen jullie je affaire begonnen, dus nogal hypocriet om nu een beetje het slachtoffer uit te hangen. Jammer dat hij ook nog eens een hoop leugens over je verspreid heeft, maar je wist dat je met een onbetrouwbare kerel bezig was. Kap alles af en laat zijn vrouw met rust. Laat dit een les voor je zijn en begin geen relaties meer met getrouwde mannen.
Alle reacties Link kopieren
'Hoi. Ja, misschien een raar verhaal hoor, want ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ikkuh, ik ben dus de vrouw die seks met je man heeft gehad. En, heel gek, ik heb nu het idee dat je mij niet mag en mij ziet als bedreiging voor je huwelijk. Nou, ik wilde je toch even komen vertellen dat je niet zo slecht over mij moet denken hoor. Ik heb zelf ook een gezin namelijk. Ok, doei!'
Alle reacties Link kopieren
Hij keek al naar huizen en wou haar verlaten voor jou. Nee natuurlijk ben je dan geen bedreiging :roll:
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
20-02-2019 20:31
'Hoi. Ja, misschien een raar verhaal hoor, want ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ikkuh, ik ben dus de vrouw die seks met je man heeft gehad. En, heel gek, ik heb nu het idee dat je mij niet mag en mij ziet als bedreiging voor je huwelijk. Nou, ik wilde je toch even komen vertellen dat je niet zo slecht over mij moet denken hoor. Ik heb zelf ook een gezin namelijk. Ok, doei!'
:-D
Wat vind je man hier van?
Ik begrijp jouw frustraties helemaal, want die vrouw heeft nu een beeld van jou dat volgens jou helemaal niet strookt met de realiteit. Helaas is het nu eenmaal zo dat als je haar hiermee confronteert, je daar niemand mee zal helpen. Jij zal je heel misschien beter voelen, maar wellicht ook niet. Die vrouw zal zich miserabel voelen en hoe dan ook niet aannemen dat jij een sprankelende dame bent die zij verkeerd heeft ingeschat... Stel je ook even in haar plaats: als jouw man overspel zou plegen, heb jij vast ook geen nood aan de minares die zich komt aanbieden en in principe nog wat kolen op het vuur komt gooien. Jij zal altijd “die andere vrouw” zijn, en jij bent in haar mening dan ook altijd de boeman.
Je doet er goed aan om hem uit je leven te snijden en verder contact te mijden, ik vrees dat je je er verder ook zal moeten overzetten, hoe moeilijk dat ook is. Live and let live!
Wat iedereen zegt. Heb net gegeten dus ik zeg het niet ook nog eens.
Wat denk je met dit topic te bereiken? Ik zou geen topic hierover durven openen als ik jou was. Want jij moet, werkelijk waar, de ogen uit je kop schamen... Smerige meid!
Negeer die man en zijn leugens,er komt een moment dat hij weer vreemd zal gaan met iemand anders en dat komt ook een keer uit.
Laat de tijd zijn werk doen.
Ten eerste ben ik het eens met wat hier al gezegd is.

Ten tweede kun jij beter helemaal niks doen richting de vrouw van, er is al aangifte tegen jou gedaan van stalking of dit nu gegrond was of niet, alles wat je doet naar hun kan tegen jou gebruikt worden!

Ten derde ga verder met je eigen leven en probeer je relatie weer goed te krijgen met je eigen man! en maak in het vervolg betere keuzes.. Daar heb je veel meer aan dan je hier druk om te maken!
julius schreef:
20-02-2019 20:31
'Hoi. Ja, misschien een raar verhaal hoor, want ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ikkuh, ik ben dus de vrouw die seks met je man heeft gehad. En, heel gek, ik heb nu het idee dat je mij niet mag en mij ziet als bedreiging voor je huwelijk. Nou, ik wilde je toch even komen vertellen dat je niet zo slecht over mij moet denken hoor. Ik heb zelf ook een gezin namelijk. Ok, doei!'
Ik zou meteen een contactverbod aanvragen :rofl:
Had je niet verwacht hè, Elraya? Dat mensen jóu zouden uitkotsen. De echte wereld steekt toch iets anders in elkaar dan hoe het in jouw hoofd is. Goed dat je het topic hebt verwijderd en kom ajb nooit meer met zoiets zieks aanzetten.
Als ik de vrouw van jouw minnaar was geweest, had ik je het leven zuur gemaakt, op elke mogelijke manier...
Alle reacties Link kopieren
En OP verwijderd, zo jammer weer.
Samenvatting van OP:
Elraya heeft een affaire gehad met een getrouwde man en was zelf ook getrouwd. Er is aangifte gedaan van stalking tegen haar en Elrayah vindt het ondraaglijk dat de vrouw van haar minnaar haar als bedreiging voor hun huwelijk ziet. Verder zegt Elrayah geen gezin te willen ontwrichten...

Judge yourself...
We judgen wat af op dit forum zeg...
Marigold1986 schreef:
20-02-2019 21:05
Had je niet verwacht hè, Elraya? Dat mensen jóu zouden uitkotsen. De echte wereld steekt toch iets anders in elkaar dan hoe het in jouw hoofd is. Goed dat je het topic hebt verwijderd en kom ajb nooit meer met zoiets zieks aanzetten.
Als ik de vrouw van jouw minnaar was geweest, had ik je het leven zuur gemaakt, op elke mogelijke manier...
Er zijn ook mensen die wel normaal reageren.
Dymphnatam schreef:
20-02-2019 21:13
We judgen wat af op dit forum zeg...
idd
Alle reacties Link kopieren
Iemand samevatting?? Op is weer is weg :facepalm:
Vlinder1963 schreef:
20-02-2019 21:13
Er zijn ook mensen die wel normaal reageren.
Klopt. In dit geval ben ik daar nu even niet éentje van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven