snappen jullie zijn manier van denken na 8 weken daten?

22-02-2019 22:52 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb 8 weken lang met een jongen gedate. (allebei 21 jaar) we hebben elkaar in totaal 9 keer gezien. De eerste keer dat we gingen daten gingen we biertjes doen bij een café. Dit was erg gezellig en toen ik na 2/3 uurtjes eigenlijk de bedoeling had om naar huis te gaan vroeg hij of ik mee ging naar een feestje van een paar mensen die hun verjaardag vierden (hun waren van een studievereniging geen studentenvereniging).
De volgende dag kreeg ik een appje van hem dat hij het erg leuk/gezellig vond en vroeg 'vaker doen. dit wou ik wel want ik vond hem wel een leuke jongen. De derde date zijn we uiteten geweest. en vaak waren we bij elkaar dat we samen gingen koken, eten en dat ik dan nog een film bleef kijken. verder whatsappten we 8 weken lang, elke dag wel. Hij was erg geïnteresseerd in hoe mijn dag was, hoe het op stage was etc. en kreeg veilig thuis gekomen berichtjes. Hierdoor had ik wel het idee dat het wel goed zat en dat hij mij wel (enigszins) leuk vond.


In de 8 weken ben ik niet een keer begonnen over wat zijn we nu of wat is hier de bedoeling verder van, omdat ik aan de manier van hoe het ging (dacht ik) wel kon aflezen dat het wel goed ging. (Ik wou ook gewoon niet te hard van stapel lopen en hem mogelijk afschrikken door zo'n vraag te stellen vandaar dus...)


maar toen ik hem weer voor de volgende keer wou vragen had hij een erg drukke week zei hij. Daar had ik niet echt meer op gereageerd en hij vroeg of ik het erg vond dat hij niet kon. Daarna stuurde hij een redelijk lang bericht dat het belangrijk was dat we met onze bedoelingen op een lijn moesten zitten. en zei hij dat hij niet opzoek was naar iets serieus en dat hij het zo wel goed vond.

Toen ik daarop verder vroeg kwam het er ook op neer dat hij op de lange termijn nog geen behoefte heeft aan een serieuze relatie (halfjaar vrijgezel toen we gingen daten, na een relatie van iets van 1.5 of 2 jaar.


ik vind het een beetje verwarrend allemaal want naar mijn inzien gaf hij wel signalen dat hij geïnteresseerd in mij was en mij wel leuk vond. Door het vele appen en wel flirterige lieve berichtjes stuurde zo heel af en toe. en zijn veilig thuis? berichtjes. Is het dan niet een beetje gek dat hij na 8 weken afspreken/daten en elke dag appen zegt dat hij geen relatie wil?


(ik heb niet heel veel ervaring met mannen en daten etc. dus is hoop dat jullie mij een beetje besparen :PPP )
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas is dat niet gek. Hij kan jou heel leuk, lief en lekker vinden, jou regelmatig willen zien en toch geen relatie met jou willen. Mijn advies zou zijn hiermee te stoppen. Als je doorgaat in de hoop dat hij van gedachten verandert heb je kans op pijn. Bovendien, door nu te stoppen hou je de eer aan jezelf en wie weet komt hij nog eens terug als hij wel een relatie wil. Ga daar alleen niet op wachten. Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je leuk, maar wil zijn opties open houden. Wel de lusten, niet de lasten. Als jij dat niet wil adviseer ik je te stoppen, want als je doorgaat in de hoop dat het gaat veranderen, wordt je waarschijnlijk teleurgesteld. Ik snap dat het verwarrend is, heb ook wel eens met zoiets te maken gehad en ik wou dat ik toen naar mijn eigen advies had geluisterd ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hij wil neuken.

Hij wil geen relatie met je.

Als je wel een relatie wilt, is het beter om te stoppen.

Nee, hij wil echt geen relatie. Luister naar wat hij zegt.

Jij leest zijn signalen als 'misschien wil hij toch een relatie', terwijl die signalen betekenden: 'ik wil neuken'.
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn toenmalige neukertje waren ook zo, lief voor elkaar en bezorgd. Maar niet verliefd.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap zijn manier van denken ja. Vrij simpel: what you see is what you get.

Al het andere fantaseer & analyseer & projecteer je zelf.

Hij vindt je leuk, date graag met je, en heeft geen enkele behoefte aan claims omdat jij vindt dat hij “signalen” geeft. Hij geeft geen signalen, hij is een open boek
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-02-2019 08:51
Ik snap zijn manier van denken ja. Vrij simpel: what you see is what you get.

Al het andere fantaseer & analyseer & projecteer je zelf.

Hij vindt je leuk, date graag met je, en heeft geen enkele behoefte aan claims omdat jij vindt dat hij “signalen” geeft. Hij geeft geen signalen, hij is een open boek

Dit.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties! maar ´signalen´ bedoelde ik meer mee met wat hij zei en deed voordat hij uitsprak ik ben niet opzoek naar iets serieus, met het vele appen en flirterige opmerkingen.
maar ik ben er al wel uit dat ik het niet op deze manier door ga doen haha.. vind het best een raar idee om wel te daten enzo maar er geen labels op plakken :)
Je hebt zelf de definitie van jullie relatie bepaald en je zat er naast. Hij is eerlijk. Geloof hem maar. Belangrijkste is of jij om kunt gaan met zijn definitie.
Ik snap je verwarring, maar je kan in het vervolg denk ik beter uitspreken wat je graag zou willen. Ik vind dit tegenwoordig ook een beetje lastig, maar het schijnt erbij te horen.
Hij is in ieder geval eerlijk tegen je. Vraag is of jij daar in mee kan en wil. Als je op zoek bent naar een serieuze relatie gaat deze jongen het niet worden voor je.
Alle reacties Link kopieren
loesk20_ schreef:
23-02-2019 12:32
bedankt voor de reacties! maar ´signalen´ bedoelde ik meer mee met wat hij zei en deed voordat hij uitsprak ik ben niet opzoek naar iets serieus, met het vele appen en flirterige opmerkingen.
maar ik ben er al wel uit dat ik het niet op deze manier door ga doen haha.. vind het best een raar idee om wel te daten enzo maar er geen labels op plakken :)
Zoals gezegd: hij wilde neuken en wat flirterige aandacht. Dat jij dat verkeerd blijft vertalen betekent niet dat hij meer wil.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
23-02-2019 13:05
Zoals gezegd: hij wilde neuken en wat flirterige aandacht. Dat jij dat verkeerd blijft vertalen betekent niet dat hij meer wil.
we hebben geen seks gehad trouwens..
loesk20_ schreef:
23-02-2019 13:33
we hebben geen seks gehad trouwens..
Dat is vermoedelijk ook waarom hij (langzaam) aan het afhaken is. ;-)
Alle reacties Link kopieren
loesk20_ schreef:
23-02-2019 13:33
we hebben geen seks gehad trouwens..
Dat is een Viva-ding: alle mannen willen uitsluitend neuken. Natuurlijk wilde hij meer dan dat. Maar niet zoveel meer als jij er bij fantaseerde
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
23-02-2019 14:22
Dat is een Viva-ding: alle mannen willen uitsluitend neuken. Natuurlijk wilde hij meer dan dat. Maar niet zoveel meer als jij er bij fantaseerde
Dat dat per definitie de gedachtengang is, is erg kort door de bocht. Mijn bescheiden mening althans.
Dat deze jongen het na 8 weken en 9 dates niet meer zo interessant lijkt te vinden, is niet zo heel vreemd zonder enige actie en zijn eigen uitleg.
Hij is gewoon niet ( meer) verliefd op jou. Zo gaat dat soms. Betekent niet dat ie alleen wilde neuken, maar alleen dat hij er in die 8 weken achter is gekomen dat je het niet bent. Als jij de man was zou men zeggen dat je ‘ gefriendzoned’ bent. Oftewel zijn gevoelens zijn niet meer dan vriendschappelijk. Als jij wel op meer hoopt is het verstandig om dat tegen hem te zeggen en het af te kappen.
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
23-02-2019 14:55
Dat dat per definitie de gedachtengang is, is erg kort door de bocht. Mijn bescheiden mening althans
Wijs eens een topic aan waar dat niet gesteld wordt, ongeacht het verhaal van de TO?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
loesk20_ schreef:
23-02-2019 13:33
we hebben geen seks gehad trouwens..
Zou je dat wel willen? Ik persoonlijk zou 8 dates wachten wel lang vinden.

Niks moet uiteraard. Maar sex is wel een soort bindmiddel. Het verschil tussen vriendschap en een liefdesrelatie.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-02-2019 14:22
Dat is een Viva-ding: alle mannen willen uitsluitend neuken. Natuurlijk wilde hij meer dan dat. Maar niet zoveel meer als jij er bij fantaseerde
Het ging niet over alle mannen, maar over de jongen uit de OP.
Lezen.
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
23-02-2019 19:21
Het ging niet over alle mannen, maar over de jongen uit de OP.
Lezen.
:rofl: of je leest zelf even
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-02-2019 19:22
:rofl: of je leest zelf even
Ik zou je comments zelfs graag herlezen, maar je voegt helaas niks nuttigs toe :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
23-02-2019 19:25
Ik zou je comments zelfs graag herlezen, maar je voegt helaas niks nuttigs toe :hihi:
Wat een schattige poging met een Ad hominem weg te lopen voor de feitelijke domheid van je commentaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
23-02-2019 19:27
Wat een schattige poging met een Ad hominem weg te lopen voor de feitelijke domheid van je commentaar
Net lag je smiley nog zo vrolijk op de grond te lachen en nu ben je boos :there:
Ik vind elkaar 9 keer zien in 8 weken ook niet erg serieus overkomen.
Hij wilde waarschijnlijk even kijken of het iets zou worden, maar nu jullie na die tijd nog steeds niet de prangende behoefte voelen om elkaar wat vaker te zien heeft hij waarschijnlijk geconcludeerd dat het er niet zo erg inzit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven