Geïrriteerd over wat vriend over ex zegt

16-03-2019 15:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 3 maandjes een vriend.
Hij is heel gek op mij.
Zowel hij als ik hadden veel over onze exen vertelt. Bij hem had een ex het uitgemaakt terwijl hij nog heel gek op haar was. Hij heeft daar toen best lang verdriet over gehad en nog gebeld en toen zei zij dat hij moest stoppen met stalken. Hij heeft best veel vertelt over haar tegen mij en hij was ook nog op haar en hoe ze het uitgemaakt heeft. Hij was haar ook nog 2keer tegenkomen in de stad en zei dat toen tegen mij.
Hij zei dat hij heel verliefd op haar was en het eerste meisje waar hij gek op bleef.

Nu liet hij laatst foto's van zijn vrienden zien. Op 1 foto stond zij ook. Ik vroeg van 'o is dat die ene ex?' hij zei 'ja dat is haar'. En toen zei ik ' oja, ze ziet er wel aardig uit. Ze is niet lelijk maar ik had haar anders in m'n gedachten . Knapper dan dit' Dat was misschien niet handig van me om te zeggen. Het was ook niet vanuit jaloezie (ik besef nu en toen ik het zei dat dat zo over kan komen) maar het floepte er eigenlijk uit. Omdat hij net altijd deed alsof ze modellenknap was, ik had dus een heel ander meisje verwacht.

Hij zei dat hij dat raar vond dat ik dat zei en dat hij dat niet vond kloppen dat ze niet zo knap is
En dat ik het verkeerd inschatte want elke man die haar zag wilde haar. (Dat zouden die mannen dan tegen hem gezegd hebben )

Dat vond ik weer erg stom van je om te zeggen. Hij heeft ook een keer van mijn ex gezegd, toen die hem had ontmoet van :' volgens mij is hij niet heel aantrekkelijk voor vrouwen' ik zei toen niks, want vond het niet de moeite om op in te gaan.

Maar al met al, hoe hij over haar praat, wat er gebeurt is (het is nu al 2 jaar uit tussen die 2 en hij is nog steeds boos) en dat hij haar zo 'verdedigde' vind ik erg jammer en onaantrekkelijk. Hij is er denk nog niet overheen.

Wat denken jullie?
avocaadjegroen wijzigde dit bericht op 16-03-2019 15:21
1.44% gewijzigd
Ik zou op zoek gaan naar een ander..
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet over haar heen. Ik ook niet over mijn kersverse ex, maar daarom date ik nu ook niet. Dat vind ik anders oneerlijk naar andere mannen.
Dus het is een beetje en stalker die nog steeds heel erg bezig is met zijn ex.

En daar neem jij genoegen mee? Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Yep, ik zou nog ff verder kijken. Sowieso is een potentiële stalker niet echt een catch.
Jeetje, wat zijn jullie nog veel met jullie exen bezig zeg. Misschien zegt dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Je bent zijn Rebound hij is duidelijk nog niet over haar heen.
Te veel gepraat over exen, en vergelijken aan beiden kanten fout bezig.

Hij geeft nog om haar... en zou dus verliefd op je kunnen zijn, maar die kans lijkt me klein als ik de drama van 3 mnd hierboven samevattend lees.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Zelf dacht ik niet zo snel een rebound te zijn omdat hij dus inmiddels al 2 jaar verder is en zijn 'share' aan rebounds wel gehad heeft (zegt hij). Hij wilde nu weer echt voor een relatie gaan.
Maar goed, t voelt dus niet ok
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-03-2019 15:21
Zelf dacht ik niet zo snel een rebound te zijn omdat hij dus inmiddels al 2 jaar verder is en zijn 'share' aan rebounds wel gehad heeft (zegt hij). Hij wilde nu weer echt voor een relatie gaan.
Maar goed, t voelt dus niet ok
Goed als je op je Snuit gaat, I Told you So.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allebei bezig elkaars exen af te kraken en hij hangt nog steeds veel te veel aan die van hem.
Leuke relatie hoor, ik zou er geen zin in hebben.

Alle reacties Link kopieren
Lijkt op penisnijd. Wiens ex is aantrekkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-03-2019 15:21
Zelf dacht ik niet zo snel een rebound te zijn omdat hij dus inmiddels al 2 jaar verder is en zijn 'share' aan rebounds wel gehad heeft (zegt hij). Hij wilde nu weer echt voor een relatie gaan.
Maar goed, t voelt dus niet ok
Snap ik. Als t na drie maanden al niet ok voelt, zegt dat genoeg, toch?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is volwassen worden een optie en stoppen met praten over exen, maar verder ben je niet jaloers ofzo...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat jullie heel jong zijn en jaloers.
misschien kan je deze alinea even uitleggen

Dat vond ik weer erg stom van je om te zeggen. Hij heeft ook een keer van mijn ex gezegd, toen die hem had ontmoet van :' volgens mij is hij niet heel aantrekkelijk voor vrouwen' ik zei toen niks, want vond het niet de moeite om op in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft "hij is heel gek op mij' waarom maak je je dan druk over zijn ex?
En ben jij ook heel gek op hem, of niet zo?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
16-03-2019 15:52
Misschien is volwassen worden een optie en stoppen met praten over exen, maar verder ben je niet jaloers ofzo...
Dit vind ik nog de beste reactie.

Uitgebreid over exen praten vind ik al niet zo heel slim. Met hoge achting over je ex praten vind ik juist wel een goede eigenschap. Pas op voor de mensen die hun ex zwart maken of omlaag halen, denk ik altijd. Want jij bent de volgende ex.
En jullie zijn hoe oud?
Ik denk ook niet dat hij over haar heen is. Ik zou het beëindigen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-03-2019 15:55
Ik denk dat jullie heel jong zijn en jaloers.
Dit.
Kinderachtige opmerkingen van jullie allebei. Elkaar veel te veel informatie geven over exen en daar vervolgens niet mee om kunnen gaan...
Je moet er maar zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
16-03-2019 16:08
Dit vind ik nog de beste reactie.

Uitgebreid over exen praten vind ik al niet zo heel slim. Met hoge achting over je ex praten vind ik juist wel een goede eigenschap. Pas op voor de mensen die hun ex zwart maken of omlaag halen, denk ik altijd. Want jij bent de volgende ex.
Nou dat doet hij dus verder niet. Hij is nog steeds boos over hoe ze het uitmaakte, hoe ze deed tijdens de relatie. Noemt haar een "borderliner" etc. Maar dan dus de rest er ook bij wat het een beetje raar maakt
Avocaadjegroen schreef:
16-03-2019 16:52
Nou dat doet hij dus verder niet. Hij is nog steeds boos over hoe ze het uitmaakte, hoe ze deed tijdens de relatie. Noemt haar een "borderliner" etc. Maar dan dus de rest er ook bij wat het een beetje raar maakt
Hij noemt haar een borderliner? Dan zou ik het als de wiedeweerga uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-03-2019 17:07
Hij noemt haar een borderliner? Dan zou ik het als de wiedeweerga uitmaken.
Waarom? Ik snap niet precies waarom hij boos is maar hij dat ze heel opvliegend was en veel loog
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-03-2019 17:09
Waarom? Ik snap niet precies waarom hij boos is maar hij dat ze heel opvliegend was en veel loog
Ik ben niet degene op wie je reageert, maar joh, hij maakt haar voor van alles uit maar blijft wel roepen dat dit zijn eerste, echte, grote liefde was en meer van zulks.
Hij probeert vooral zichzelf te overtuigen dat ie wel over haar heen is en daarom lult ie zo raar. Hij is nog helemaal niet over haar heen, anders wordt ie niet steeds zo pissig. Denk daar maar eens over na.
Nogmaals, je moet er maar zin in hebben.

Ik vind dat jij een nare opmerking maakte over zijn ex. Was dat een beetje terugpakken ivm wat hij over jouw ex zei?

Raar dat jullie allebei nog zo met de exen bezig zijn. Jij maakt haar ook belangrijk he. Gewoon niet meer over de exen praten, klaar. En als zijn ex nog zo belangrijk is voor hem, moet je misschien nog even bedenken of je wel met hem door wilt gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven