Gaat hij vreemd of zit ik er helemaal naast?

24-04-2019 11:30 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik heb de afgelopen weken zoveel stres en gedoe. Ik heb een relatie van bijna 2 jaar hele lieve man daar in tegen maar goed. De laatste tijd wil die niet elk weekend meer afspreken met me. We spraken eerst elk weekend af. Het is gekomen door een ruzie. Maar de laatste tijd droom ik alleen maar dat hij vreemd gaat en mij bedriegt ik word er helemaal gek van ik heb slape loze nachten. Toevallig droomde ik er vannacht nog over de droom blijft door en doorgaan. Ik denk dat ik er over blijf dromen omdat ik er telkens over blijf stressen en ik denk er alleen maar over na. Mijn vertrouwen is al niet heel best bij hem omdat hij mij in het verleden ookal heeft bedrogen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet want als ik zn telefoon erbij pak als die hem laat liggen kan ik niks vinden. Hij heeft ook alle social media accounts vorig jaar verwijderd. Ik kan gewoon niks vinden. Maar toch blijft die gedachte er dat er iets niet klopt..

Wat kan ik hieraan doen?
Uit maken. Jij vertrouwt hem niet en dat is geen goede basis in een relatie.
anoniem_63d7ddcace0a9 wijzigde dit bericht op 24-04-2019 13:36
1.32% gewijzigd
Tja.... hoe leuk is een relatie als je je er alleen maar slecht van voelt? Als jij je niet over je gebrek aan vertrouwen kunt heen zetten, kun je het volgens mij het beste uitmaken. Zonder dat je voor de volle 100% weet of je nare gevoel realistisch is. Want volgens mij ben je zo ver dat het alleen maar als 100% zekerheid beschouwt als je merkt dat hij WEL vreemdgaat.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er daadwerkelijk aanwijzingen dat hij vreemdgaat of baseer je die angst enkel op dromen en het verleden? Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Misschien heeft hij tijd voor zichzelf nodig. Praat met elkaar, dan weet je het.
anoniem_372787 wijzigde dit bericht op 24-04-2019 11:42
3.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een relatie met een hele lieve man
Die man is zo lief dat hij een ruzie niet eens lekker kan uitpraten en wil hij niet meer afspreken

Jij vertrouwt hem niet....

Lijkt mij niet echt een hele liefdevolle relatie, maar ik kan ernaast zitten hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens een goed gesprek?

Jij hebt moeite met hoe de relatie nu gaat. Je kan best aangeven dat dit jouw grens is.
Vraag het hem?
Alle reacties Link kopieren
Of hij vreemd gaat, geen idee. Die signalen zie ik in ieder geval niet. Maar alsnog lijkt het mij de juiste beslissing om de relatie te beëindigen. Zo weinig vertrouwen is voor jullie allebei niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
24-04-2019 11:39
Uit maken. Jij vertrouwd hem niet en dat is geen goede basis in een relatie.
En dan? Als ze dat bij de volgende weer heeft, en die volgende ook, allemaal dumpen omdat ze zelf zo onzeker is?

Gewoon aan jezelf werken.
Maak het uit dan zijn jullie beide gelukkig, dat eeuwige controleren ook..
Alle reacties Link kopieren
Waar ging die ruzie over? En hebben jullie het hier met elkaar over gehad of uitgepraat?

Je bent al eens bedrogen en nu vertrouw je hem ook niet. Is dit wat je de rest van je leven wilt, die stress en onzekerheid?
Ik moet altijd klikken op dit soort titels.
Alle reacties Link kopieren
Jardis schreef:
24-04-2019 11:47
En dan? Als ze dat bij de volgende weer heeft, en die volgende ook, allemaal dumpen omdat ze zelf zo onzeker is?

Gewoon aan jezelf werken.
Als je zodanig weinig vertrouwen hebt dat relaties niet werken, moet je stoppen met relaties/daten en eerst je eigen issues oplossen. Dat werkt niet goed tijdens het hebben van een relatie, tenzij het maar een klein probleem is.
viva-life22 schreef:
24-04-2019 11:50
Waar ging die ruzie over? En hebben jullie het hier met elkaar over gehad of uitgepraat?

Je bent al eens bedrogen en nu vertrouw je hem ook niet. Is dit wat je de rest van je leven wilt, die stress en onzekerheid?
Doet het er toe waar die ruzie's over gaan? Zij heeft slapeloze nachten blijft alle sociaal media controleren en zij vertrouwd hem niet.
Meer dan genoeg redenen om het uit te maken.
Zo gezellig klinkt dit allemaal niet. Voor beide kanten niet.
Alle reacties Link kopieren
Dát weten wij toch niet? Ik mag hopen dat je niet op basis van het viva-forum een besluit neemt en de beste man de deur wijst vanwege een droom. Jullie gaan door een lastige tijd. Wordt de relatie daar sterker van of juist niet. Praat over waarom jullie elkaar minder zien en dat je het moeilijk vind hem te vertrouwen door dat hij blijkbaar eerder vreemd is gegaan. Misschien vindt hij het beklemmend worden en neemt hij daardoor afstand of heeft hij een tweede mobiel waarop hij Tinder heeft staan en klopt je gevoel. Of ga eens spontaan langs zonder afspraak. Een relatie op afspraak, vind ik wat ongemakkelijk klinken.
Heb je geen huiswerk te maken in de vakantie?
Misschien wil hij wel niet meer afspreken, omdat jij zo loopt te stressen. Leuker word je er vast niet van.
Dat jij dat droomt zegt meer over jou dan over hem.
Star² schreef:
24-04-2019 11:56
Heb je geen huiswerk te maken in de vakantie?
Hee gekkie, ik ben wel scherpere opmerkingen van jouw gewend... die van huiswerk is inmiddels zó oud ;-)

On topic: Waarom blijven al die meiden na zoveel bewijs voor vreemgaan en gedoe toch telkens bij zo'n kerel? In het andere topic ook al....
Alle reacties Link kopieren
dus hij heeft je een keer besodemieterd en hij wil niet afspreken terwijl je elkaar toch al weinig ziet

waarom wil jij hem eigenlijk want dat is me niet duidelijk
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt.
Niet geschoten is altijd mis
Marigold1986 schreef:
24-04-2019 12:07
Hee gekkie, ik ben wel scherpere opmerkingen van jouw gewend... die van huiswerk is inmiddels zó oud ;-)

On topic: Waarom blijven al die meiden na zoveel bewijs voor vreemgaan en gedoe toch telkens bij zo'n kerel? In het andere topic ook al....

Ja ik moet mijn repertoire eens updaten.
Murrmurr schreef:
24-04-2019 11:51
Ik moet altijd klikken op dit soort titels.
:rofl:
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
24-04-2019 11:52
Doet het er toe waar die ruzie's over gaan? Zij heeft slapeloze nachten blijft alle sociaal media controleren en zij vertrouwd hem niet.
Meer dan genoeg redenen om het uit te maken.
Zo gezellig klinkt dit allemaal niet. Voor beide kanten niet.

Het is ruzie, geen meervoud.
Ja lijkt mij in dit geval wel belangrijk, aangezien TO dit specifiek benoemd in haar OP. Sindsdien wil hij niet meer elk weekend afspreken en begint zij hem te wantrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het zal best aan mij liggen, maar ik droom niet tijdens slapeloze nachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven