Mijn man heeft gevoelens voor een andere vrouw

09-06-2019 00:53 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo sinds 4 maanden heeft mijn man gevoelens voor een collega! Dit weet zijn collega nog niet.
Ik ben hier achter gekomen door zijn apps te bekijken en sindsdien zitten we in een relatie crisis.
Hij zegt dat hij niet weet waar hij voor wilt gaan. Voor zijn collega of voor mij.
We zijn al 8 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd en hebben 3 kinderen samen.
Wat vinden jullie hiervan moet ik afscheid van hem nemen of vechten voor mijn relatie met hem. Ten slotte is hij niet vreemd gegaan en hebben we samen een huwelijk waar we niet zo van elkaar af zijn.... wat moet ik doen
Alle reacties Link kopieren
Wat voor apps waren dat dan? En hoezo stond daar iets in dan? Aangezien het kennelijk geen correspondentie was met betreffende collega?
En uiteraard ga je hiervoor niet uit elkaar als je samen 3 kinderen hebt.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Wat stond er in die apps dan. Blijkbaar niet veel bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Hij weet niet waarvoor hij wil gaan? Heeft hij dan opties? Ik denk namelijk niet dat er veel vrouwen te vinden zijn die zitten te springen om een vent in scheiding met een alimentatieplicht voor drie kinderen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
09-06-2019 01:19
Hij weet niet waarvoor hij wil gaan? Heeft hij dan opties? Ik denk namelijk niet dat er veel vrouwen te vinden zijn die zitten te springen om een vent in scheiding met een alimentatieplicht voor drie kinderen.
En dat zo op je bordje krijgen. Hoi! Ik ga voor jou scheiden.
Koekoek.
Alle reacties Link kopieren
Maar je zegt dat de dame in kwestie het niet weet!!?? Wat voor een appjes dan?
Alle reacties Link kopieren
In zijn berichten heb ik gelezen dat ze een connectie samen hebben. Die connectie heeft hij niet met mij en dat ze samen zo fijn kunnen praten en dat ze de gevoelens naar elkaar naar een volgend niveau willen brengen.
Alle reacties Link kopieren
De collega weet het nog niet, maar je man denkt al iets te kiezen te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Kinderen of niet je wil wel een man die volledig voor jou gaat ook jou leven telt en als hij nu al niet waarvoor hij moet kiezen ....

het is namelijk niet zo dat jij nu ook nog eens voor de relatie moet gaan vechten vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Jetje1988 schreef:
09-06-2019 01:22
In zijn berichten heb ik gelezen dat ze een connectie samen hebben. Die connectie heeft hij niet met mij en dat ze samen zo fijn kunnen praten en dat ze de gevoelens naar elkaar naar een volgend niveau willen brengen.
Dan weet de collega het toch wel? Of ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
Jetje1988 schreef:
09-06-2019 01:22
In zijn berichten heb ik gelezen dat ze een connectie samen hebben. Die connectie heeft hij niet met mij en dat ze samen zo fijn kunnen praten en dat ze de gevoelens naar elkaar naar een volgend niveau willen brengen.
Maar ze weet niet dat hij gevoelens heeft?
Hoogst bijzonder.
Volgens mij, ben jij niet helemaal eerlijk tegen ons.
Zo kunnen we je niet helpen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Jetje1988 schreef:
09-06-2019 01:22
In zijn berichten heb ik gelezen dat ze een connectie samen hebben. Die connectie heeft hij niet met mij en dat ze samen zo fijn kunnen praten en dat ze de gevoelens naar elkaar naar een volgend niveau willen brengen.
Dus ze weten wel van elkaars gevoelens? Ik weet dat het laat is, maar... Huh??
Alle reacties Link kopieren
Jetje1988 schreef:
09-06-2019 01:22
In zijn berichten heb ik gelezen dat ze een connectie samen hebben. Die connectie heeft hij niet met mij en dat ze samen zo fijn kunnen praten en dat ze de gevoelens naar elkaar naar een volgend niveau willen brengen.
Nou, ik zou haar nummer even noteren en haar alvast een proefberekening van het alimentatiebedrag doorsturen en een leuk familiefilmpje (liefst eentje waarop alledrie de kinderen tegelijkertijd dreinen of janken) met de mededeling dat je graag zsm om de tafel wil gaan zitten met zijn allen om de opvoeding door te spreken i.v.m. co-ouderschap. En ter oriëntatie alvast een lijst met allergieën en ‘verboden’ voedingsmiddelen.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 01:30
0.21% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk dat ze het wel weet maar hij zegt van niet!
Jetje1988 schreef:
09-06-2019 01:22
In zijn berichten heb ik gelezen dat ze een connectie samen hebben. Die connectie heeft hij niet met mij en dat ze samen zo fijn kunnen praten en dat ze de gevoelens naar elkaar naar een volgend niveau willen brengen.
Sorry maar hier kan niemand iets mee... Met je OP ook niet...
Alle reacties Link kopieren
De vraag lijkt mij eerder: wil jij die kerel nog wel? Kun je hem nog om je heen verdragen?

Ik ben absoluut geen prediker voor de ‘als mama maar gelukkig is’ stroming maar in de OP blijkt echt nergens ook maar enige liefde uit of zelfs maar een vorm van respect of basisfatsoen. Is er nog wel iets om te willen behouden?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar nummer en moet ik haar bellen?
Alle reacties Link kopieren
Jetje1988 schreef:
09-06-2019 01:27
Ja ik denk dat ze het wel weet maar hij zegt van niet!
Hij heeft geen heel hoge pet op van jou zeker?
Alle reacties Link kopieren
Nee waarom zou jij haar bellen?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
09-06-2019 01:30
Nee waarom zou jij haar bellen?
Om te kijken of er ook ruimte is om te ontdekken of zij met zijn tweeën ook gevoelens naar een hoger niveau kunnen tillen?

Ik zie al een chakrakring ontstaan tussen to, man en deze vrouw. Samen rond het kampvuur aura's met elkaar versmelten. Of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Amaqanda schreef:
09-06-2019 01:24
Maar ze weet niet dat hij gevoelens heeft?
Hoogst bijzonder.
Volgens mij, ben jij niet helemaal eerlijk tegen ons.
Zo kunnen we je niet helpen natuurlijk.

Hier sluit ik me voorlopig bij aan.

Jij denkt dat zij het wel weet. Hij zegt van niet.
En hoe weet hij dan dat jij het weet van zijn gevoelens? Je hebt toch zeker wel gezegd dat je de apps hebt gelezen?
Zonee, waarom heb je dat niet gezegd?
Zoveel vragen nog.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel is hij verliefd op haar en weet niet of hij nog bij ons wilt blijven.
Maar ik zie mezelf niet als alleenstaande moeder en 3 kinderen door het leven gaan.
Alle reacties Link kopieren
Amaqanda schreef:
09-06-2019 01:30
Hij heeft geen heel hoge pet op van jou zeker?
Denk na 5 jaar huwelijk niet meer nee momenteel
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt wél met hem gepraat?
Voor minder ga je aan de chocoladetaart hier.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
09-06-2019 01:30
Nee waarom zou jij haar bellen?
Geen idee eigenlijk. Om duidelijkheid te krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven