wat moet ik doen

16-10-2007 22:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een geruime tijd heb ik een relatie met mijn zwager,we hadden afgesproken onze huidige relaties te beéindigen om dat we heel veel vanelkaar houden.Nu kom hij bij mij en verteld mij even dat hij niet bij zijn vrouw weg kan,omdat er dan veel problemen op ons af zouden komen.ik vind als je vanelkaar houd waarom dan niet de rest van je leven van elkaar genieten,Ik heb hem gevraagd voor wie hij nu kiest,hij liet mij weten dat hij zijn vrouw en mij beide wilde houden hij wil mij niet kwijt omdat hij heel veel van me houd.

Ik weet niet wat ik hier mee moet.ik wil een man voor mij alleen die wil ik niet delen.Wie geef mij goede raad,ik hou heel veel van hem .
Alle reacties Link kopieren
Als je een man voor je alleen wilt, waarom begin je dan iets met je zwager?

waarom begin je sowieso iets met de man van een ander?
Alle reacties Link kopieren
Deze zwager, is hij getrouwd met je zus? Getrouwd met de zus van je man?

Ben jij nog bij je partner?

Wat is raad in deze? Ik zou maar ergens heel ver weg gaan wonen, heel ver weg van de puinhoop waar je nu in leeft.
Alle reacties Link kopieren
Een relatie beginnen met een familielid is het recept voor heel erg veel pijn en verdriet, je gaat heel veel mensen kwetsen, boosmaken en verliezen, niet alleen zijn vrouw en jou man. Daar moet je liefde maar tegenop kunnen....

Is dit de man van je zus? De broer van je man? De man van de zus van je man? Alleen in het laatste geval kom je helemaal los van de familie, omdat het voor jullie beiden schoonfamilie is.



Maar; deze man heeft aangegeven niet bij zijn vrouw weg te willen. Dan lijkt het me duidelijk; een toekomst samen zit er niet in.



Ga jij trouwens wel bij je man weg, ondanks dat hij bij zijn vrouw blijft? Het lijkt me dat jou beslissing gemaakt was, en je dus niet meer genoeg van je man houdt om bij hem te blijven. Of heb je liever deze man dan geen man
?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Om een hoop gedoe en verdriet te voorkomen, zou ik met deze relatie stoppen.
Als je een man voor jezelf wilt, een man niet wilt delen... Waarom zoek je dan niet een man voor je zelf? Waarom met alle geweld je zwager? Denk je dat je (schoon)zus ook niet liever een man voor haarzelf heeft?
Alle reacties Link kopieren
Zeg dat ie een schildersdoek moet pakken en nog 4 bruiden erbij moet nemen , haske normaal.



Die doeken klad je dan vol en daar vraag je geld voor, grof geld, want ja ,je hebt 5 vrouwen, dusssss, bijzonder, en zo leven jullie nog lang en gelukkig.



verder ben ik het eens met fleurtje.



En oneens met je zwager, niet komen er alleen problemen op jullie af als ie weg gaat bij zijn vrouw, dat ie met jou wat begon was al een probleem.



Ik snap niet dat je zo een man wil, die met zijn vrouwelijke familie rommelt, jekkes.

Doet ie straks ook weer bij jou hoor.



sorry, normaal ben ik niet zo hard, maar ik vind het een droplul, dat ie die argumenten nu pas gebruikt
pom508 schreef op 16 oktober 2007 @ 22:41:

Deze zwager, is hij getrouwd met je zus? Getrouwd met de zus van je man?

Ben jij nog bij je partner?

Wat is raad in deze? Ik zou maar ergens heel ver weg gaan wonen, heel ver weg van de puinhoop waar je nu in leeft.




Ik weet dat ik niet mag quoten uit andere topics, maar voor de duidelijkheid doe ik het toch. Hopelose heeft hier 2 september namelijk al een topic over geopend, dit was haar openingspost:



hallo ik ben verliefd geworden op mijn zwager,ik kan hem al heel lang .

Tussen en en mij bestond altijd al een speciale band.

Vorig jaar hoorde ik van hem dat het niet zo geweldig thuis met hem ging zijn vrouw wilde maar 1 of 2 x per jaar sex en dat werd eigenlijk een probleem voor hem.

Ik had ook de nodige problemen thuis en we hadden goede gesprekken en daar bleef het dus niet bij,we zijn verliefd op elkaar geworden en kunnen elkaar niet meer missen.

Maar nu komt het,hij kan niet bij zijn vrouw weg en ik niet bij mijn man,want we hebben beiden nog kleine kinderen.

Aangezien ik heel veel van hem hou kan ik niet verdragen als hij een keertje sex met haar heeft,wat eigenlijk niets voorsteld want de sex is zeer slecht bij hem thuis.

Hij vind niet erg als ik sex met mijn man heb,hij doet het liever zelf zegt hij maar het is gewoon niet anders.

Hij heeft met mij heerlijke sex nog nooit had hij deze ervaringen gehad.

Ik ben erg blij dat ik hem deze ervaringen mocht geven,ik hou heel erg veel van hem maar we zouden nooit een paar kunnen vormen en dat vind ik heel erg moeilijk .

Mijn leven staat al 15 maanden op de kop en ben erg ontevreden met deze situatie .

Wie kan mij raad geven wat ik moet doen .
Je kan niet verdragen dat hij seks met zijn vrouw heeft? Dat is al apart, want hé, ze is zijn vrouw. Maar als ze maar een a twee keer per jaar seks hebben, dan hebben ze gedurende jullie verhouding hooguit twee keer seks gehad. Wel aardig van hem dat hij het niet erg vindt dat jij seks met jouw man hebt



Nou ja, weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil zeggen.

Ik vind dit allemaal een beetje misplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Jij wil hem niet delen , hij wil jou best blijven delen met jouw man en zijn eigen vrouw....... of je doet wat hij wil of je kiest ervoor om de verhouding te stoppen , meer smaken zijn er niet , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 17 oktober 2007 @ 11:08:

Je kan niet verdragen dat hij seks met zijn vrouw heeft? Dat is al apart, want hé, ze is zijn vrouw. Maar als ze maar een a twee keer per jaar seks hebben, dan hebben ze gedurende jullie verhouding hooguit twee keer seks gehad. Wel aardig van hem dat hij het niet erg vindt dat jij seks met jouw man hebt



Nou ja, weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil zeggen.

Ik vind dit allemaal een beetje misplaatst.
dat iedereen vooral wat beter hun schoonzus in de gaten moet houden! :rofl:
Nou, als mijn vriend het met met mijn schoonzus zou aanleggen, dán zou ik pas :rofl: x10
Alle reacties Link kopieren
Krijg nu wel vermoedens over jouw schoonzus zeg!!

hihi
Mijn zus is getrouwd met een studievriend van mij.
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 17 oktober 2007 @ 12:19:

Nou, als mijn vriend het met met mijn schoonzus zou aanleggen, dán zou ik pas :rofl: x10
Haa, ik heb ook zoiets.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is dit behoorlijk basischool-liefde-nivo-geneuzel. en daarbij voelt hij aanzienlijk minder voor jou dan andersom. hij heeft wat hij wil nu. een vrouw van wie hij houdt, de moeder van zijn kinderen. en wat hij daar niet kan krijgen, dat krijgt hij bij jou. als hij meer voor jou zou voelen zou hij nl weldegelijk de stap maken om te breken en met jou verder te gaan.

het eerlijkste zou zijn als jij met beide relatie's zou stoppen! er vanuit gaande dat je nog bij je man bent. want blijkbaar voel je voor hem lang niet wat je voor m zou moeten voelen. je besodemietert je relatie op deze manier. en wordt besodemieterd door je zwager.
Alle reacties Link kopieren
...en ik maar denken dat de Jerry Springer-show eindelijk uit beeld is.........
Alle reacties Link kopieren
Hallo om even antwoord op jullie vragen te geven,het is de broer van mijn man.Al een hele tijd hou ik al niet meer van mijn man alvoor ik verliefd werd op mijn zwager.Mijn zwager is ook ongelukkig in zijn huwlijk.En plotseling sloeg de vonk over een heerlijk gevoel,maar ook iets wat problemen opleverd.Ik wil inderdaad bij mijn man weg heb de papieren al in huis.Mijn man hebben in goed overleg besloten om langzaam naar die richting toe te werken zodat de kinderen hier aan kunnen wennen.Mijn man en ik hebben nog steeds een goede verstandhouding maar van mijn kant is er totaal geen liefde meer,ik denk dat dit aan ons beiden ligt.

Ik zou heel graag met die andere man verder willen gaan,maar goed hij is denk ik bang voor de problemen,vandaar ik jullie mening vraag wat ik hier mee moet.

Ik ben blij met jullie reactie en probeer daar wat mee te doen .
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt je zwager niet delen maar jouw man moet jou wel delen? Dat noemen ze nou met 2 maten meten.
Alle reacties Link kopieren
Weet je man ervan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hopelose schreef op 17 oktober 2007 @ 21:25:

Hallo om even antwoord op jullie vragen te geven,het is de broer van mijn man.Al een hele tijd hou ik al niet meer van mijn man alvoor ik verliefd werd op mijn zwager.Mijn zwager is ook ongelukkig in zijn huwlijk.En plotseling sloeg de vonk over een heerlijk gevoel,maar ook iets wat problemen opleverd.Ik wil inderdaad bij mijn man weg heb de papieren al in huis.Mijn man hebben in goed overleg besloten om langzaam naar die richting toe te werken zodat de kinderen hier aan kunnen wennen.Mijn man en ik hebben nog steeds een goede verstandhouding maar van mijn kant is er totaal geen liefde meer,ik denk dat dit aan ons beiden ligt.

Ik zou heel graag met die andere man verder willen gaan,maar goed hij is denk ik bang voor de problemen,vandaar ik jullie mening vraag wat ik hier mee moet.

Ik ben blij met jullie reactie en probeer daar wat mee te doen .
OK, nu ben je duidelijker.



Feit blijft dat jou zwager niet met jou alleen verder wil, hij wil met zijn vrouw verder en eventueel jou erbij. Van zijn kant is het dus geen echte liefde voor jou.



En dan nog; hij is de broer van je man.... je zou dus dezelfde schoonfamilie houden. No way dat je daar ooit gelukkig mee wordt.. dat blijft je je hele leven achtervolgen....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Poezewoes schreef op 17 oktober 2007 @ 22:14:

No way dat je daar ooit gelukkig mee wordt.. dat blijft je je hele leven achtervolgen....[/fgcolor]
Nope. Gestolen goed gedijt niet.
Alle reacties Link kopieren
Hopelose geval. Heb je helemaal geen zelfrespect? Of iig respect voor die familie? Want je kan op je vingers natellen dat hier een gigantische familieruzie van komt. Je zult familieleden hebben die jullie aktie afkeuren, andere die het begrijpen, ruzie tussen de broers, de rest van de familie moet kiezen voor de ene broer of de andere, velen zullen schoonzusje in de armen sluiten want die is het grootste slachtoffer. Nou zo kan je je eigen soap verder invullen. Ik zal niet herhalen wat de andere hier zeiden maar lees het eens na en ga eens bedenken waar je in Hemelsnaam aan het doen bent. Gelukkig is je man binnenkort hoe dan ook van je af, die verdient wel iemand beter. Goed voorbeeld voor je kinderen trouwens, zien ze meteen hoe ze het niet moeten doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven