Lijf & Lijn alle pijlers

Door welke sport/ oefeningen wordt je strakker?

31-05-2018 19:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 17 kilo afgevallen, dat scheelt mij 2 kledingmaten. Ik heb alleen nog wel een behoorlijke buik (vind ik). Mn 2 zwangerschappen spelen daar natuurlijk een rol in, maar mijn buik is altijd het dikste deel geweest van mn lichaam en daar gaat het ook het langzaamst vanaf. Ik sport niet, wandel wel geregeld. Ik denk dat ik nu echt moet gaan trainen om strakker te worden, ook om de laatste paar kilo nog krijt te raken.

Ik heb weinig tijd maar ook weinig zin om naar de sportschool te gaan. Groepslessen zou ik nog wel leuk vinden. Ik zit aan boksen te denken. Welke sport is nou echt werkend voor een strakkere buik? Buikspier oefeningen thuis...werkt dat nou echt, of moet ik er daarvoor 10000 doen per dag? ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben strakker geworden van 2x per week bootcamp. Leuke groep en lekker buiten. En veel afwisselende oefeningen.
Alle reacties Link kopieren
Boksen is een goed idee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dipsteun. 1 minuut per dag doen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Fitnessblender punt com

Hele fijne site met oefeningen.

Ook planken is goed om een strakkere core te krijgen.
Krachttraining heeft de naam in tegenstelling tot cardio, maar vreemd genoeg helpt hardlopen mij beter, in combinatie met wat core oefeningen zoals de plank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven