Lijf & Lijn alle pijlers

Philips Lumea werkt niet?

08-06-2018 14:24 7 berichten
Ik ben in het bezit van een Philips Lumea bri860 en ik heb het idee dat deze niet werkt. Ondanks dat ik een hele lichte huid heb en heel donkerblonde haren. Ik gebruik de Lumea op mijn hele lichaam behalve de oksels en het hoofd/gezicht.
Vandaag ga ik wel voor de vierde keer (tussenposes 2 weken) aan de slag.

Is er iemand die een soortgelijke ervarig heeft? Ik gebruik wel gewoon de hoogste stand, 5.

Heeft het zin om als ik over enkele weken nog niks aan resultaat heb te kijken naar andere IPL apparaten? Of om vaker dan elke twee weken te flitsen?

Ik heb wel voor mijn oksels 1,5 maand geleden de eerste sopranosessie gehad en daar zie ik wel duidelijk al wat resultaat. Maar omdat ik eerst alle 8 behandelingen wil hebben gehad en dan het resultaat beoordelen is soprano/laser voor mijn hele lichaam nu geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Bij werkt hij wel, nu drie keer gebruikt en zichtbaar resultaat. Ik heb wel zwart haar en middel huidskleur. Wat voor haarkleur heb jij?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Suf ik lees erover heen, donkerblond werkt hij volgens mij een heel stuk minder..
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is pas je vierde keer. Dus je hebt het 3x gedaan. Ik zou nog rustig afwachten want nog lang niet alle haren zijn in hun groeifase geflitst.
Ik ben nu bij de 6e keer en begin nu resultaat te zien. Ik doe het overigens wel iedere week. Heb een Braun.
jazekerenof schreef:
09-06-2018 09:26
Ik ben nu bij de 6e keer en begin nu resultaat te zien. Ik doe het overigens wel iedere week. Heb een Braun.
Kan iedere week eigenlijk wel? Want in de gebruiksaanwijzing staat bij de Lumea iedere twee weken.
Ik lijk nu toch wat haren zichtbaar te verliezen... Maar ik denk zeker niet dat ik na 5 behandelingen “klaar” ben, zoals Philips suggereert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven