Lijf & Lijn alle pijlers

Cellulitis

15-06-2018 23:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar?
Ondanks sporten en gezond eten blijft cellulitis zichtbaar.
Mijn benen hoeven echt niet super super glad te zijn maar vind het toch zo jammer dat ondanks al mijn inspanning het gewoon niet weg gaat.

Hebben jullie dit nou ook?
Ja ik heb het ook, al vanaf mijn 14e. Als er een methode zou zijn die echt helpt om het minimaal te halveren dan zou ik dat meteen doen. Heb het helaas nog niet gevonden.

Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
37
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Niets hielp echt, ondanks alle inspanningen. Ik gebruik nu vier weken Dr. Jucheim ‘Bey bey cellulite’ creme. Nog nooit geloofd in een creme die iets zou veranderen, maar ik zie echt verschil in deze korte tijd. Na drie maanden is het eindresultaat bereikt. Ben heel benieuwd wat haalbaar is.
Leven en laten leven.
Alle reacties Link kopieren
Niets helpt. Enige wat je doorgaans doet met middeltjes is de huid en weefsel zo kneuzen dat je kuiltjes een tijdje niet opvallen.
...
Alle reacties Link kopieren
Hier helpt sporten dus echt super. Gewoon verbaasd hoeveel het verschilt. Eerst al enkel sporten, maar niet afgevallen. Zag duidelijk verschil.

Maar erna ook nog eens paar kilo kwijtgeraakt en het sporten samen. En nog meer cellulitis weg.
Alle reacties Link kopieren
paabs schreef:
15-06-2018 23:27
Hier helpt sporten dus echt super. Gewoon verbaasd hoeveel het verschilt. Eerst al enkel sporten, maar niet afgevallen. Zag duidelijk verschil.

Maar erna ook nog eens paar kilo kwijtgeraakt en het sporten samen. En nog meer cellulitis weg.
Welke sport doe je en hoevaak?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij iets wat genetisch is. Sommige vrouwen krijgen dat dus al op jonge leeftijd, andere nooit of als ze 40 of 50 plus zijn?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
15-06-2018 23:31
Welke sport doe je en hoevaak?
Ik doe van alles door elkaar.
Van de winter veel spinning gedaan, nu weer minder. Nu juist meer XCO lessen. En ernaast altijd zelf nog in de fitnes ruimte.

Sport 3 keer per week en dan het liefst 2 keer daarvan 1,5 tot 2 uur per keer. Dan doe ik dus een groepsles en ervoor of erna nog zelf in de fitnes ruimte.

Heb eigenlijk vanaf mijn puberteit al cellulitis gehad. Eerst een beetje, naar mate ik ouder werd, wat meer. Ben nu ongeveer 40 jaar, en 3/4 jaar geleden begonnen met de sportschool. En nooit verwacht dat ik het met genoeg sporten zo ver weg kon krijgen. Was ook totaal niet mijn doel, wel een leuke verrassing.
Ik heb tot mijn 30ste altijd heel veel gesport. Paardrijden, moutainbiken, skeeleren, fitnessen, zwemmen. Bij mij is het nooit minder geworden daarvan. Fijn dat het bij sommige wel werkt.

Ik heb het geaccepteerd, voor de rest kan ik er prima mee door!
Alle reacties Link kopieren
90% van de vrouwen schijnt daar last van te hebben.

Alles schijnt wel een beetje te helpen maar het meeste massage met een borstel.

Ik vind zelf bruin worden ook helpen. Dat maakt je huid iets dikker en sterker. Teveel zon is dan ook weer niet goed dus je moet een middenweg zien te vinden.
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven