Lijf & Lijn alle pijlers

Jasmine of Lara Laserclinic ?

05-07-2018 16:46 9 berichten
Hoi,

Ik heb gezien dat Jasmine Laserclinics in Amsterdam tot 1 augustus 25% korting geeft op laserpakketten.
Ik wil graag mijn benen laten doen. Alleen onderbenen zou dan iets van 530 kosten ipv 780 en geheel 900 ipv 1200.

Nu zit ik wel met: klopt deze prijs eigenlijk wel? Is dit niet te goedkoop? Want ik ben nu wel bang dat ik een pakket koop en Jasmine bij wijze van spreken in oktober failliet gaat of zo.
Skinwizard in Breda en Voorburg ging ook failliet door goedkope pakketten maar volgens mij kwam dat door grouponacties.

Dan is er nog Lara Clinic. Ik heb gezien dat inderbenen ipv elders (Jasmine, Change, Silk, Vinci) 780 euro daar 600 kost. Dat klinkt natuurlijk goed.
Maar mijn vraag is klopt het dan ook wel?
Op internet vind ik vooral reviews van personen met Arabische namen wat ik zelf nogal opmerkelijk vind, maar ik weet niet of dat wat zegt?
Alle reacties Link kopieren
En je meldt je speciaal dáárvoor aan bij het Vivaforum ?
Lijkt meer op reclame.
SweetChilliSauce schreef:
05-07-2018 17:20
En je meldt je speciaal dáárvoor aan bij het Vivaforum ?
Lijkt meer op reclame.
Wat een ontzettend onvriendelijke reactie, bah!
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
FfTijdelijkMiauw schreef:
05-07-2018 17:26
Wat een ontzettend onvriendelijke reactie, bah!
"you're welcome"
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-09-2018 13:28
Reden: op de man/provoceren
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet beter een keuze maken aan de hand van reviews ipv prijs?
Waar zit die Lara? Er zijn er vele op Google.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Jasmine en Lara zitten allebei bij de Anbos, Vereniging voor huidtherapeuten etc. Ze zijn dus gewoon betrouwbaar, hebben gekwalificeerd personeel etc.

Wel is het zo dat Jasmine alleen met de 810nm golflengte werkt. Prima, maar dan heb je kans dat niet alle haren "geraakt" worden zeg maar. Voor de dunnere, fijnere haren is eigenlijk een 755nm laser nodig.
Jasmine heeft alleen de normale Soprano van 810nm. Lara heeft in een aantal vestigingen ook 755nm (Soprano Platinum kan daarop worden ingesteld.)

Daarnaast moet je naar het aantal joule kijken. Maar op zich zouden Lara en Jasmine beide kundig genoeg moeten zijn om de Soprano op 810nm daar goed op in te stellen.

Je kan bij een aanbieding dus op zich prima naar Jasmine gaan. Sowieso is een pakket van 6 behandelingen met de Soprano bijna altijd te weinig. Dus je zal meestal behandelingen erbij moeten kopen. Maar dan kan je ook zoeken naar een nieuwe deal of naar een 755nm laser elders gaan.
Tickel schreef:
09-09-2018 12:35
Kun je niet beter een keuze maken aan de hand van reviews ipv prijs?
Waar zit die Lara? Er zijn er vele op Google.
Lara heeft idd meerdere vestigingen. Maar beide klinieken hebben gewoon de keurmerken dus naar welke van de twee je gaat maakt op basis van Soprano Ice 855nm helemaal niks uit. In beide klinieken is het personeel gewoon kundig en professioneel, alleen bij Lara hebben ze ook een 755nm laser en bereik je uiteindelijk dus wellicht beter resultaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven