Lijf & Lijn alle pijlers

Onderbroeken dillemma

29-08-2018 18:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Doordat ik regelmatig last heb van schimmelinfecties en bacteriele vaginose, mag ik van gyneacoloog absoluut geen ondergoed van polyamide meer dragen. Alles moet voortaan van katoen zijn, want ademt wel heel goed en verstoort niet snel uw ph onderaan.

Nu heb ik katoenen slips gekocht, maar natuurlijk zie je die naden duidelijk aan mijn billen (niet te klein) in mijn broeken en rokjes. Ik ben dus nu op zoek naar naadloze onderbroeken van katoen (geen microfibre). Sloggie heeft deze niet meer in katoen helaas.

Iemand tips??

Grts
Alle reacties Link kopieren
https://www.wester-beenmode.nl/69-katoe ... eren-dames

Dit is 95% katoen, 5% elasthan, mag dat?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Anni Rolffi kruidvat.
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
29-08-2018 19:08
Anni Rolffi kruidvat.
zitten ook nog eens heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag bijna alleen maar deze: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-kat ... 91827.html

Zit echt superfijn en zie je niet onder kleding. Ik vind het jammer dat er weinig mooi katoenen ondergoed is te vinden, dus ik lees even mee.
Bamboe ondergoed? Dat kun je bij bamboodaddy kopen
Alle reacties Link kopieren
zenga schreef:
29-08-2018 19:11
Ik draag bijna alleen maar deze: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-kat ... 91827.html

Zit echt superfijn en zie je niet onder kleding. Ik vind het jammer dat er weinig mooi katoenen ondergoed is te vinden, dus ik lees even mee.
Ik droeg die ook altijd maar die vorm zie je wel door de broeken, ofwel door de kleur want heb lichte grijze broek
Alle reacties Link kopieren
Hema!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Is polyamide onderbroek,maar met een katoenen kruis wel goed? Of zou dat ook niet goed verluchten?
Alle reacties Link kopieren
En ik weet niet hoe je slaapt, maar ik kan me zo voorstellen dat je je dat ook beter zonder onderbroek aan kan doen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van DIM katoenen strings gekocht in een Franse supermarkt. Wellicht online te vinden. Zijn hele fijne strings.
Bloempje_24 schreef:
29-08-2018 19:20
Is polyamide onderbroek,maar met een katoenen kruis wel goed? Of zou dat ook niet goed verluchten?
Nee want onder het katoenen kruisje zit dan nog steeds polyamide de buitenkant bedoel ik . Dus lucht niet .
Ik zeg ook Hema.
Gezien je klachten zou ik dan ook wat wijdere broeken en rokjes dragen, dat ventileert dan ook beter!
Alle reacties Link kopieren
https://www.wehkamp.nl/damesmode/sloggi ... -17z3&Ns=M

En dit?
Alle reacties Link kopieren
Geen ondergoed dragen, net als ik doe.
In het begin even wennen, zeker in (nieuwe) strakke jeansbroeken.
Kruis dan wel inspuiten/behandelen met (vloeibare) vaseline (nooit glijmiddel gebruiken) om schuurplekjes te voorkomen.
Wat vervelend joh! Is je vriend ook behandeld? Want anders zou het kunnen zijn dat je elke keer bij seks die bacterie / schimmel weer naar binnen krijgt.

Ik heb zelf ook een periode gehad dat ik elke keer weer schimmelinfectie had. Ik gebruik nu Lactacyd voor speciale gelegenheden (of zoiets, weet de precieze naam niet) Het helpt wel!!
Alle reacties Link kopieren
Heilige_maagd_Maria schreef:
29-08-2018 19:57
Geen ondergoed dragen, net als ik doe.
In het begin even wennen, zeker in (nieuwe) strakke jeansbroeken.
Kruis dan wel inspuiten/behandelen met (vloeibare) vaseline (nooit glijmiddel gebruiken) om schuurplekjes te voorkomen.
Heb jij dan zo een droge doos dat je zonder ondergoed kan? Ieder vrouw heeft toch wel wat afscheiding door de dag heen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-08-2018 20:17
Heb jij dan zo een droge doos dat je zonder ondergoed kan? Ieder vrouw heeft toch wel wat afscheiding door de dag heen?
Dit vraag ik me ook altijd af als mensen zeggen dat ze nooit een slip aantrekken.
Ik zou echt plekken in mijn broek krijgen op sommige dagen. Bah.

Ik koop altijd katoenen (dames) boxershorts bij de wibra/zeeman. Omdat de pijpjes langer zijn zie je geen lijnen over je billen door je broek heen.
Het is niet echt sexy maar ik verdraag geen kant of randjes aan ondergoed. Krijg ik gelijk uitslag van door het schuren.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-08-2018 20:17
Heb jij dan zo een droge doos dat je zonder ondergoed kan? Ieder vrouw heeft toch wel wat afscheiding door de dag heen?
Ik heb tot mijn 14de onderbroekjes gedragen, meestal hipster modellen van de HEMA.
Maar ook tanga, string en andere modellen.
Vond het niet fijn zitten en sinds mijn 14de jaar (nu 36) draag ik geen onderbroekjes meer.
En als ik al eens een soort van BH draag, dan is het een bandage.

Ik heb minimale (af en toe een druppel) afscheiding en ik draag een spiraaltje, dus van ''het maandelijks damesongemak'' heb ik ook zelden last.

Ik ben eigenaresse/directrice van 5 bedrijven.
1 specifiek gericht op het ter plaatse verwijderen van gijzelvirussen bij ondernemingen en bij VVE's in de Benelux met 32 man personeel.
1 expeditiekantoor speciaal voor het Europees transport van spoedmedicatie en organen.
1 transportbedrijf in België met 7 trekker-oplegger koel/vriescombinaties wat alleen rijd voor ALDI NORD tussen St. Katelijne en het depot in Leipzig.
1 drukkerij in de buurt van Amersfoort welke alleen maar reclamefolders drukt.
En 1 broodbakkerij in de buurt van Venlo welke alleen voor de horeca afbakbroodjes bakt.

Ben ik mede-eigenaresse van een Surinaamse toko met winkels/restaurantjes in de omgeving Amsterdam, Rotterdam en Roosendaal en van 2 computerwinkels in Amsterdam, 2 in Rotterdam en 3 rond Utrecht.

Dus ook zonder ondergoed te dragen kan je ''hoog'' komen op de maatschappelijke markt.
Heilige_maagd_Maria schreef:
30-08-2018 00:17
Ik heb tot mijn 14de onderbroekjes gedragen, meestal hipster modellen van de HEMA.
Maar ook tanga, string en andere modellen.
Vond het niet fijn zitten en sinds mijn 14de jaar (nu 36) draag ik geen onderbroekjes meer.
En als ik al eens een soort van BH draag, dan is het een bandage.

Ik heb minimale (af en toe een druppel) afscheiding en ik draag een spiraaltje, dus van ''het maandelijks damesongemak'' heb ik ook zelden last.

Ik ben eigenaresse/directrice van 5 bedrijven.
1 specifiek gericht op het ter plaatse verwijderen van gijzelvirussen bij ondernemingen en bij VVE's in de Benelux met 32 man personeel.
1 expeditiekantoor speciaal voor het Europees transport van spoedmedicatie en organen.
1 transportbedrijf in België met 7 trekker-oplegger koel/vriescombinaties wat alleen rijd voor ALDI NORD tussen St. Katelijne en het depot in Leipzig.
1 drukkerij in de buurt van Amersfoort welke alleen maar reclamefolders drukt.
En 1 broodbakkerij in de buurt van Venlo welke alleen voor de horeca afbakbroodjes bakt.

Ben ik mede-eigenaresse van een Surinaamse toko met winkels/restaurantjes in de omgeving Amsterdam, Rotterdam en Roosendaal en van 2 computerwinkels in Amsterdam, 2 in Rotterdam en 3 rond Utrecht.

Dus ook zonder ondergoed te dragen kan je ''hoog'' komen op de maatschappelijke markt.
:rofl:
Heel interessant allemaal Maagd en heel irrelevant....!
Alle reacties Link kopieren
Zijn katoenen basic strings niets voor jou? Hema verkoopt erg fijne varianten.
Ze hebben trouwens tegenwoordig ook inlegkruisjes en maandverband van 100% katoen. Kan me voorstellen dat normaal maandverband etc dan ook niet bepaald helpt.

Ik zou trouwens nooit sliploos gaan! De meesten broeken etc kun je niet op 60° wassen en op lagere temperaturen krijg je nooit de volledige schimmels weg.
Zo besmet je jezelf elke keer weer.
anoniem_373193 wijzigde dit bericht op 31-08-2018 21:23
Reden: Aanvullende vagina informatie
28.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heilige_maagd_Maria schreef:
30-08-2018 00:17
Ik heb tot mijn 14de onderbroekjes gedragen, meestal hipster modellen van de HEMA.
Maar ook tanga, string en andere modellen.
Vond het niet fijn zitten en sinds mijn 14de jaar (nu 36) draag ik geen onderbroekjes meer.
En als ik al eens een soort van BH draag, dan is het een bandage.

Ik heb minimale (af en toe een druppel) afscheiding en ik draag een spiraaltje, dus van ''het maandelijks damesongemak'' heb ik ook zelden last.

Ik ben eigenaresse/directrice van 5 bedrijven.
1 specifiek gericht op het ter plaatse verwijderen van gijzelvirussen bij ondernemingen en bij VVE's in de Benelux met 32 man personeel.
1 expeditiekantoor speciaal voor het Europees transport van spoedmedicatie en organen.
1 transportbedrijf in België met 7 trekker-oplegger koel/vriescombinaties wat alleen rijd voor ALDI NORD tussen St. Katelijne en het depot in Leipzig.
1 drukkerij in de buurt van Amersfoort welke alleen maar reclamefolders drukt.
En 1 broodbakkerij in de buurt van Venlo welke alleen voor de horeca afbakbroodjes bakt.

Ben ik mede-eigenaresse van een Surinaamse toko met winkels/restaurantjes in de omgeving Amsterdam, Rotterdam en Roosendaal en van 2 computerwinkels in Amsterdam, 2 in Rotterdam en 3 rond Utrecht.

Dus ook zonder ondergoed te dragen kan je ''hoog'' komen op de maatschappelijke markt.
Nu ben ik volledig om! Sterker nog: als ik nu stop met het dragen van ondergoed, komt het toch nog goed met mijn carriere! :rofl:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Heilige_maagd_Maria schreef:
29-08-2018 19:57
Geen ondergoed dragen, net als ik doe.
In het begin even wennen, zeker in (nieuwe) strakke jeansbroeken.
Kruis dan wel inspuiten/behandelen met (vloeibare) vaseline (nooit glijmiddel gebruiken) om schuurplekjes te voorkomen.


Lekker voor de schimmel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven