Lijf & Lijn alle pijlers

Opblaasbaar bad voor thuis?

07-10-2018 18:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat tubble ze heeft gehad, maar ze zijn bijna altijd uitverkocht op hun website.
Lijkt me niet zo een slim bedrijf, zomer is net over dan wil iedereen zich meteen verzekeren van een lekkere warm najaar/winter.

Anyhow, kent iemand alternatieven voor een opblaasbaar bad zoals tubble?

Alvast bedankt.
https://www.bol.com/nl/p/opblaasbare-ba ... lsrc=aw.ds
Google leert mij dat bol.com er ook 1 heeft.
Jake99 schreef:
07-10-2018 19:00
Google leert mij dat bol.com er ook 1 heeft.
De Tubble is daar ook uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
IemandAnders schreef:
07-10-2018 18:53
Ik zag dat tubble ze heeft gehad, maar ze zijn bijna altijd uitverkocht op hun website.
Lijkt me niet zo een slim bedrijf, zomer is net over dan wil iedereen zich meteen verzekeren van een lekkere warm najaar/winter.

Anyhow, kent iemand alternatieven voor een opblaasbaar bad zoals tubble?

Alvast bedankt.
Op bol.com wordt ie aangeprezen voor de camping. Dan is het toch niet zo gek dat er momenteel geen voorraden zijn?
https://www.vouchervandaag.nl/bath-buck ... A_EALw_wcB

Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
o_o dit kan toch nooit comfortabel zijn??
Kit_Kat schreef:
07-10-2018 19:55
o_o dit kan toch nooit comfortabel zijn??
Het lijkt me fantastisch voor je lachspieren als je je vent erin ziet zitten. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikking. Hoe ga je dat in hemelsnaam leegmaken dan? 200 liter, het zal omvallen dan kan je zwemmen in je huis @(
...
Gatekeeper* schreef:
07-10-2018 20:13
Het lijkt me fantastisch voor je lachspieren als je je vent erin ziet zitten. :lol:
:HA:
Ik vraag me trouwens ook af hoe je zo'n ding leeg maakt.
Ik heb een tubble, die maak je gewoon leeg door het stopje open te doen. Het water loopt dan weg door een slang en die slang leg ik bij het doucheputje.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-10-2018 19:02
De Tubble is daar ook uitverkocht.
Als ik jou link aanklik kan ik hem bestellen, doe ik dat voor 14.00 uur dan heb ik hem morgen thuis (niet dat ik dat van plan ben)

De Tubble lijkt me wel een stuk comfortabeler dan dat andere bad wat net werd gepost. Die is kort en ziet er ook heel smal uit. Daar lig je idd zo mee ondersteboven.
wilma36 schreef:
08-10-2018 06:48
Als ik jou link aanklik kan ik hem bestellen, doe ik dat voor 14.00 uur dan heb ik hem morgen thuis (niet dat ik dat van plan ben)

De Tubble lijkt me wel een stuk comfortabeler dan dat andere bad wat net werd gepost. Die is kort en ziet er ook heel smal uit. Daar lig je idd zo mee ondersteboven.
U doet een liegje dame.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2018 10:25
U doet een liegje dame.
De link uit jou eerste post bedoel ik, ik zie nu dat dat een ander merk is dan de tubble.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven