Lijf & Lijn alle pijlers

Pukkeltjes ooglid

27-11-2018 12:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds drie jaar heb ik ze. Daar zijn ze nu weer. Ze zijn zo even weg en zo heb ik het weken weer.

Vorig jaar zei de oogarts dat ik moest komen om ze weg te snijden. Maar met 2 a 3 dag zijn ze weer leeg. Het vervelende is dat 's morgens mijn oog dicht zit geplakt. Eerste keren best eng. Maar nu gaat dat wel. Alleen is het de vraag waar komt het door. Eerst viel chocolade op. Maar nu heb ik dat idee niet meer. Toen make-up gelaten. Was rustig geworden en met weer gebruik kwamen ze niet weer. Dus denk hormonaal? Nu loop ik weer 1.5 week zonder make-up en let op het eten. Kijken of ik daar wat aan kan zien over een aantal weken. Iemand ook last van?
Alle reacties Link kopieren
Geen last van, maar slik je de pil? Misschien heeft het daarmee te maken.
¡Apagando las luces!
Ja, ik heb er eentje sinds een paar maanden, kan er ook moeilijk afblijven. Met een antibacterieel zalfje werd het minder maar zijn mijn wimpers op die plek langer geworden. Nu doe ik er geen zalfje meer op en als ik er van af kan blijven zal het wel vanzelf weggaan.

Sorry, lees nu dat jij ze al drie jaar hebt.
Als de huid daar rustiger wordt door geen make-up te dragen ( neem aan dat je mascara bedoelt ) dan zou ik de mascara laten voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
27-11-2018 13:13
Geen last van, maar slik je de pil? Misschien heeft het daarmee te maken.
Nee, gebruik geen pil. Zijn mijn eigen hormonen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je allergisch geworden voor een bepaald make-up item. Misschien een allergietest laten doen?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
27-11-2018 16:00
Misschien ben je allergisch geworden voor een bepaald make-up item. Misschien een allergietest laten doen?
Zal eens vragen aan de ha of dat kan. Want aantal dagen zonder make-up prima. Maar het dragen is ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook gehad, kon vroeger gewoon ibuprofen slikken. Sinds de puberteit ben ik er ineens allergisch voor.
Hormonen doen soms rare dingen met je lichaam.
¡Apagando las luces!
Is er gekeken of de demodexmijt de veroorzaker is van de bultjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven