Lijf & Lijn alle pijlers

Plastische chirurgie na bijna 70 kilo af te zijn gevallen

16-01-2019 12:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik zoek advies omdat ik nu al ruim 6 jaar rond de 70 kilo afgevallen ben en nu eindelijk de stap durf te gaan nemen om hier ook iets aan te laten doen. Al die jaren heb ik het naar voren geschoven. Ik vind het doodeng, maar tegelijkertijd zou ik zo graag deze hele geschiedenis af willen sluiten en eindelijk eens tevreden zijn met mezelf. Weg met mijn onzekerheid, mijn minderwaardigheidsgevoel en de onrust.

Hiervoor zoek ik dus tips voor klinieken, ziekenhuizen en/of chirurgen die goed bekend staan. Daarnaast is de prijs ook wel een dingetje als alleenstaande moeder sinds 10 jaar.

Ik weeg nu 61/62 kilo en kom van 130 kilo af bij een lengte van 1.69m. De operaties waar ik aan zit te denken zijn borsten, buik en benen.

Wie wil haar/zijn ervaringen met mij delen? Ik hoor graag van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Wat knap! Heb je in die 6 jaar wat geld apart gelegd of wil je daar nu mee beginnen? Meeste klinieken bieden combi’s aan, waar je 3 operaties wat voordeliger krijgt als je het allemaal daar laat doen. Ik zou dus eens informeren wat de kosten zijn
Geen tips helaas maar ik wil je wel even complimenteren, wat een geweldig resultaat!!
Alle reacties Link kopieren
Complimenten,echt heel knap.

Ik ben van mening dat, mensen die zoveel zijn afgevallen,deze operatie vergoed moeten krijgen. Als een soort beloning.
Alle reacties Link kopieren
Is het een idee om dit met je huisarts te bespreken? Soms wordt er wel (een deel) vergoed door de verzekering, mits je de juiste indicatie/doorverwijzing hebt.
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ken mensen die cosmetische ingrepen na zelfbeschadiging vergoed hebben gekregen.
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
Als eerste, ontzettend knap.
Ik ben 50 kilo afgevallen en ben via de huisarts bij de plastisch chirurg terecht gekomen, deze heeft een aanvraag bij mijn verzekering gedaan. Daar heb ik volledige goedkeuring gekregen, dit was wel alleen voor mijn buikwandcorrectie, maar zo blij mee. Er is amderhalve kilo aan los vel weggehaald.
Voor mijn benen wil ik het ook nog graag proberen.
Heel veel succes
Alle reacties Link kopieren
Weekend schreef:
16-01-2019 13:30
Wat knap! Heb je in die 6 jaar wat geld apart gelegd of wil je daar nu mee beginnen? Meeste klinieken bieden combi’s aan, waar je 3 operaties wat voordeliger krijgt als je het allemaal daar laat doen. Ik zou dus eens informeren wat de kosten zijn
Nee ik heb het echt altijd vooruitgeschoven en met 2 opgroeiende kinderen waren er ook altijd dingen belangrijker. Nu vind ik het mijn tijd worden. Maar geen idee wat het kost, wat de mogelijkheden zijn etc.
Alle reacties Link kopieren
telefoontje schreef:
16-01-2019 13:36
Geen tips helaas maar ik wil je wel even complimenteren, wat een geweldig resultaat!!
Dank je wel. Het begon wel 10 jaar terug met een maagbandje, maar door complicaties deze er uit laten halen. Zat ook zo weer aan de 130 kilo en daarna zelf opnieuw opgepakt.
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
16-01-2019 13:49
Complimenten,echt heel knap.

Ik ben van mening dat, mensen die zoveel zijn afgevallen,deze operatie vergoed moeten krijgen. Als een soort beloning.
Ja was het maar zo’n feest. Sws ben ik nu veel goedkoper voor de zorgverzekeraar. Ik zat immers in een rolstoel, had diverse medicatie en hulpmiddelen nodig. Dat is nu verleden tijd.
Alle reacties Link kopieren
Full_Moon schreef:
16-01-2019 14:11
Is het een idee om dit met je huisarts te bespreken? Soms wordt er wel (een deel) vergoed door de verzekering, mits je de juiste indicatie/doorverwijzing hebt.
Het fijne weet ik er niet van, maar ik ken mensen die cosmetische ingrepen na zelfbeschadiging vergoed hebben gekregen.
Toevallig heb ik morgen ook een gesprekje met de huisarts dus eens kijken wat hij er van zegt.
Alle reacties Link kopieren
mimami schreef:
16-01-2019 14:14
Als eerste, ontzettend knap.
Ik ben 50 kilo afgevallen en ben via de huisarts bij de plastisch chirurg terecht gekomen, deze heeft een aanvraag bij mijn verzekering gedaan. Daar heb ik volledige goedkeuring gekregen, dit was wel alleen voor mijn buikwandcorrectie, maar zo blij mee. Er is amderhalve kilo aan los vel weggehaald.
Voor mijn benen wil ik het ook nog graag proberen.
Heel veel succes
Dank je wel. Jij ook nog een applausje voor jouw succes met afvallen. En wat fijn dat jij een bwc vergoed hebt gekregen. Is dat lang geleden en bij welke verzekering? Waren er ook speciale gronden voor volledige vergoeding?
Alle reacties Link kopieren
Pegges73 schreef:
16-01-2019 16:18
Dank je wel. Jij ook nog een applausje voor jouw succes met afvallen. En wat fijn dat jij een bwc vergoed hebt gekregen. Is dat lang geleden en bij welke verzekering? Waren er ook speciale gronden voor volledige vergoeding?
Ik ben in augustus 2017 geopereerd, wel nog een nacorrectie gehad in april 2016, maar het was het waard.
Via zilveren kruis, eisen staan op de site, ik moest foto’s opsturen en een vragenlijst invullen, had vrij snel goedkeuring. Vond het een vrij pittige operatie omda t ook mijn buikspieren gereefd zijn en bleek een navelbreuk te hebben, maar zo blij dat ik overal vanaf ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven