Lijf & Lijn alle pijlers

Eerste menstruatie na verwijdering koperspiraal

08-06-2019 13:19 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim 3 weken geleden heb ik direct na mijn laatste menstruatie mijn koperspiraal laten verwijderen, we willen graag nog een tweede kindje.

Mijn cyclus met de koperspiraal was nooit heel erg stipt, dan zat er weer 4 weken tussen, dan weer 3,5 of zelfs 3. Door die rare cyclus weet ik niet wanneer ik weer ongesteld moet worden, maar ik ben wel overtijd. Ik heb vreselijke krampen in mijn buik die ik normaal nooit heb. Overigens ben ik niet zwanger, ik heb gisteren been testje gedaan. Misschien dat de eerste menstruatie na verwijdering gewoon erg heftig is?

Hoe was jullie menstruatie na het verwijderen van een spiraal? Extra pijnlijk? Ook overtijd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 5 jaar een koperspiraal gehad maar mijn menstruatie was (direct) daarna niet anders dan met de koperspiraal. Al moet ik wel zeggen dat ik de spiraal tijdens de menstruatie heb laten verwijderen (dit werd aangeraden), daarna gewoon vier weken later weer menstruatie, niet anders dan voorheen. Als de krampen aanhouden zonder dat er menstruatie is wellicht toch even naar de huisarts gaan.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Hier kwam geen menstruatie na verwijdering. Ik was meteen zwanger ;-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven