Lijf & Lijn alle pijlers

Baard trimmer voor schaamhaar?

30-07-2019 13:39 27 berichten
Mijn man wil zijn baard trimmer gebruiken voor zijn schaamhaar. Kan dat? Hij gebruikt zijn baard trimmer nooit voor zijn baard.
Nee dat kan niet. Daar heb je een speciale schaamhaartrimmer voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, daar heb je schaamhaartrimmers voor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Gewoon maar proberen zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Haha zelfde antwoord.
ik geef mn bek ook maar een douw
"ik vraag dit voor een vriend"
Ik vraag dit voor mijn man... Gezien ik zelf een vrouw ben en geen baard heb 🙃
Alle reacties Link kopieren
Schaamhaartrimmers. Serieus?!? :proud:
Mja ik betwijfel dus of het nodig is hier een apart apparaat voor aan te schaffen of koop ik dan een baard trimmer in een verpakking met andere tekst (oftewel zelfde apparaat)
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou dat niet kunnen? Ik gebruik de oude van mijn man, met een nieuw mes/blade/hoe dat ook mag heten erop. Werkt prima.

Alle reacties Link kopieren
Smam1517 schreef:
30-07-2019 13:48
Mja ik betwijfel dus of het nodig is hier een apart apparaat voor aan te schaffen of koop ik dan een baard trimmer in een verpakking met andere tekst (oftewel zelfde apparaat)
Schaamhaar heeft een heel andere structuur dan baardhaar hoor. Gewoon ff een schaamhaartrimmer halen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Want baardhaar is minder stug??
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
30-07-2019 13:51
Schaamhaar heeft een heel andere structuur dan baardhaar hoor. Gewoon ff een schaamhaartrimmer halen.
Wat ik al zei, ik gebruik een baardtrimmer en dat werkt prima op mijn schaamhaar.
Vind het niet gek dat TO denkt dat het hetzelfde apparaatje is met een andere naam want dat denk ik ook.

Je hebt het ding al, en gebruikt hem verder niet, waarom niet voorzichtig proberen?
Alle reacties Link kopieren
Een schaambaardtrimmer.

Ik zou het gewoon doen. Het zijn beide wat stuggere haren. Gewoon voorzichtig beginnen en kijken hoe het gaat.

Vind het eigenlijk ergens wel bijzonder dat je hierover meningen komt vragen, ik had het gewoon gedaan. Zeker als hij die baardtrimmer toch al niet gebruikt.
chocolol schreef:
30-07-2019 14:12
Een schaambaardtrimmer.

Ik zou het gewoon doen. Het zijn beide wat stuggere haren. Gewoon voorzichtig beginnen en kijken hoe het gaat.

Vind het eigenlijk ergens wel bijzonder dat je hierover meningen komt vragen, ik had het gewoon gedaan. Zeker als hij die baardtrimmer toch al niet gebruikt.
Stel dat dat ding er helemaal niet tegen kan... Vliegt straks z'n zaakje in de fik van een overbelaste baard trimmer 😉
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan dat prima, ik heb Heb Body Groom van Braun en geen enkele haar is nog veilig, schaamhaar, rughaar en borsthaar, millimeter er zelfs mijn hoofd haar mee.
Alle reacties Link kopieren
Smam1517 schreef:
30-07-2019 14:36
Stel dat dat ding er helemaal niet tegen kan... Vliegt straks z'n zaakje in de fik van een overbelaste baard trimmer 😉
Joehoe!! Dat gebeurt niet!!
Nog maar een keer dan: ik gebruik de oude baardtrimmer van mijn man en er is nog nooit iets van me in de fik gevlogen.

Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat voor prikkeldraad de man van TO 'daar beneden' heeft maar een gemiddelde baard is nóg stugger hoor...
Alle reacties Link kopieren
Smam1517 schreef:
30-07-2019 14:36
Stel dat dat ding er helemaal niet tegen kan... Vliegt straks z'n zaakje in de fik van een overbelaste baard trimmer 😉

Hihi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waar heeft ie 'm tot nu toe voor gebruikt dan?
Alle reacties Link kopieren
Smam1517 schreef:
30-07-2019 14:36
Stel dat dat ding er helemaal niet tegen kan... Vliegt straks z'n zaakje in de fik van een overbelaste baard trimmer 😉

nou dan is het haar ook weg he? :lol: ;-D
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
30-07-2019 14:53
Joehoe!! Dat gebeurt niet!!
Nog maar een keer dan: ik gebruik de oude baardtrimmer van mijn man en er is nog nooit iets van me in de fik gevlogen.
Ooit ook gedaan
Sugar and spice, and everything nice.
Smam1517 schreef:
30-07-2019 14:36
Stel dat dat ding er helemaal niet tegen kan... Vliegt straks z'n zaakje in de fik van een overbelaste baard trimmer 😉
Staat hij in vuur en vlam voor jou. :flirting:
Smam1517 schreef:
30-07-2019 14:36
Stel dat dat ding er helemaal niet tegen kan... Vliegt straks z'n zaakje in de fik van een overbelaste baard trimmer 😉
Zaakje? Zaak zul je bedoelen zeker? of stond er een -a teveel in het woord?

We mogen toch eens lachen he, en ik vind dit een leuk topic! Ik laat mijn schaamhaar groeien tot het een baard is en dan mag ik wel een baardtrimmer gebruiken! Opgelost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven